Polecane posty

Henryk85    1

Witam

 

Mam pytanie czy miał ktoś taki problem który dotyczył DMC ciągnika.

Na dowodzie francuskim 9600 a na tabliczce znamionowej 10800.

Diagnosta oczywiście robi problemy wychodzi na to że będę musiał dorobić identyczną tabliczkę

albo po prostu oderwać i zrobić bez niej przegląd.

Z tego co widzę to były wersje 9600 i też 10800.

Czy ktoś pomylił się we Francji ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    184

A mi jakiś pacan na badaniach polskich wpisał 1 miejsce siedzące i też mnie to wkur... bo pewnie przy kontroli dostał bym mandat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to powiedz diagnoście zeby wpisał z natury czyli to co na tabliczce w dowodzie rejestracyjnym dmc z jakiegoś powodu mogło być zaniżone najważniejsza jest tabliczka o ile jest oryginalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Henryk85    1

Diagnoście musi wszystko grać nie chce wpisać tego ani tego.

Muszę jechać gdzie indziej.

Tabliczka oryginalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam pracuje na skp i zawsze pisze sie to co na pojeździe  we Francji  mógł być ograniczony jak ma wątpliwości to niech spojrzy w katalog albo wgląd do homologacji

 w polskim dowodzie powinno być to co na tabliczce znamionowej producenta  inaczej będziesz miał niezgodność danych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Teraz tak on już ma niezgodność danych i nie chce mi zrobić przeglądu.

Druga sprawa w wydziale komunikacji się będą do tego czepiać że tu inaczej i tu jest DMC.

Trzecia sprawa w katalogu występują z taką wagą 9600 i 10800, to jeżeli tak jest to powinien mi

taki przegląd zrobić.

Wgląd do homologacji to tylko we Francji nie zdobędę tego.

Ogólnie musiał być właśnie ograniczony. Może tam takie przepisy są.

Bym musiał poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po to na stacji sie robi DIP dokument identyfikacji pojazdu aby określić wszystkie jego dane  i wpisuje się dane fizyczne z pojazdu  wszystkie masy DMC naciski na oś których we francuskim dowodzie niema wo gule

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    184

A nie można zrobić badań nie ujawniając dowodu że niby nie był rejestrowany? diagnosta wszystko z tabliczki spisze i po kłopocie. Mój nie miał dowodu i tak poszło tylko napisałem oświadczenie że nie był kradziony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

No też tak można było by zrobić. Nie wiem jak we Francji czy tam trzeba koniecznie rejestrować ciągnik?

Będę miał dane wpisane z dowodu nie z tabliczki.

Zresztą tyle tym ciągnikiem po drogach głównych jeżdżę że na pewno ktoś kiedyś mnie zatrzyma i zwarzy z maszyną.

Na upartego tabliczkę można dorobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adrian7211
      Witam. Mam taki problem w mf-ie że sam załącza napęd, blokadę podczas jazdy, sam zmienia półbiegi od A do D , i teraz nie załącza się wałek wom. I jak tak się dzieje zaświeca się czerwony trójkąt. Pytam bo może ktoś miał podobny przypadek.           Z góry dzięki za odpowiedzi. 
    • Przez MfKrystian
      Witam panowie chcialbym sie zapytac czy ten olej bedzie dobry do skrzyni do mf 3080 https://allegro.pl/oferta/platinum-agro-utto-10w-30-olej-wielofunkcyjny-20l-6080408792  a i jeszcze jedno male pytanie ile  wchodzi oleju do zwolnic przedniego napedu w tym mf'ie  bo chcialbym wymienic
    • Przez dawcio93
      Witam. Problem zaczął się od razlaczania się walka wom i zaswiecania kontrolki ciśnienia oleju i co za tym idzie zalaczania się przedniego napędu. Przy wyzszych obrotach wom działa ale gdy spadną obroty to się wyłączy i tylko mogą kontrolka od niego. Przy włączeniu przyspieszacza też zaswieci się kontrolka oleju. Teraz do tego wszystkiego nie ma szybkich biegów. Przy próbie włączenia do przodu lub do tyłu słychać tylko jakieś zgrzytanie a ciągnik nie rusza. Co może być przyczyną. Podnośnik i wyjścia hydrauliczne działają. Mam jezzcze wrażenie że po włączeniu przedniego napędu ciągną obydwa koła z tyłu. Proszę o pomoc. Pilne. Może jest tu jakiś mechanik  o się na tym zna i pomoże.. 
    • Przez MfKrystian
      Witam panowie chciałbym się zapytać od czego ten przewód hydrauliczny mianowicie wychodzi on że skrzyni i idzie do mostu. A chciałbym wymienić olej w moscie przednim ponieważ jest stary aż biały się zrobił a nie chciałbym pomieszać oleju ze skrzynią


    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.