Skocz do zawartości

Polecane posty

Henryk85    1

Witam

 

Mam pytanie czy miał ktoś taki problem który dotyczył DMC ciągnika.

Na dowodzie francuskim 9600 a na tabliczce znamionowej 10800.

Diagnosta oczywiście robi problemy wychodzi na to że będę musiał dorobić identyczną tabliczkę

albo po prostu oderwać i zrobić bez niej przegląd.

Z tego co widzę to były wersje 9600 i też 10800.

Czy ktoś pomylił się we Francji ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    148

A mi jakiś pacan na badaniach polskich wpisał 1 miejsce siedzące i też mnie to wkur... bo pewnie przy kontroli dostał bym mandat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to powiedz diagnoście zeby wpisał z natury czyli to co na tabliczce w dowodzie rejestracyjnym dmc z jakiegoś powodu mogło być zaniżone najważniejsza jest tabliczka o ile jest oryginalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Henryk85    1

Diagnoście musi wszystko grać nie chce wpisać tego ani tego.

Muszę jechać gdzie indziej.

Tabliczka oryginalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam pracuje na skp i zawsze pisze sie to co na pojeździe  we Francji  mógł być ograniczony jak ma wątpliwości to niech spojrzy w katalog albo wgląd do homologacji

 w polskim dowodzie powinno być to co na tabliczce znamionowej producenta  inaczej będziesz miał niezgodność danych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Teraz tak on już ma niezgodność danych i nie chce mi zrobić przeglądu.

Druga sprawa w wydziale komunikacji się będą do tego czepiać że tu inaczej i tu jest DMC.

Trzecia sprawa w katalogu występują z taką wagą 9600 i 10800, to jeżeli tak jest to powinien mi

taki przegląd zrobić.

Wgląd do homologacji to tylko we Francji nie zdobędę tego.

Ogólnie musiał być właśnie ograniczony. Może tam takie przepisy są.

Bym musiał poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po to na stacji sie robi DIP dokument identyfikacji pojazdu aby określić wszystkie jego dane  i wpisuje się dane fizyczne z pojazdu  wszystkie masy DMC naciski na oś których we francuskim dowodzie niema wo gule

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    148

A nie można zrobić badań nie ujawniając dowodu że niby nie był rejestrowany? diagnosta wszystko z tabliczki spisze i po kłopocie. Mój nie miał dowodu i tak poszło tylko napisałem oświadczenie że nie był kradziony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

No też tak można było by zrobić. Nie wiem jak we Francji czy tam trzeba koniecznie rejestrować ciągnik?

Będę miał dane wpisane z dowodu nie z tabliczki.

Zresztą tyle tym ciągnikiem po drogach głównych jeżdżę że na pewno ktoś kiedyś mnie zatrzyma i zwarzy z maszyną.

Na upartego tabliczkę można dorobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.