Skocz do zawartości

Polecane posty

Henryk85    1

Witam

 

Mam pytanie czy miał ktoś taki problem który dotyczył DMC ciągnika.

Na dowodzie francuskim 9600 a na tabliczce znamionowej 10800.

Diagnosta oczywiście robi problemy wychodzi na to że będę musiał dorobić identyczną tabliczkę

albo po prostu oderwać i zrobić bez niej przegląd.

Z tego co widzę to były wersje 9600 i też 10800.

Czy ktoś pomylił się we Francji ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

A mi jakiś pacan na badaniach polskich wpisał 1 miejsce siedzące i też mnie to wkur... bo pewnie przy kontroli dostał bym mandat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to powiedz diagnoście zeby wpisał z natury czyli to co na tabliczce w dowodzie rejestracyjnym dmc z jakiegoś powodu mogło być zaniżone najważniejsza jest tabliczka o ile jest oryginalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Henryk85    1

Diagnoście musi wszystko grać nie chce wpisać tego ani tego.

Muszę jechać gdzie indziej.

Tabliczka oryginalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam pracuje na skp i zawsze pisze sie to co na pojeździe  we Francji  mógł być ograniczony jak ma wątpliwości to niech spojrzy w katalog albo wgląd do homologacji

 w polskim dowodzie powinno być to co na tabliczce znamionowej producenta  inaczej będziesz miał niezgodność danych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Teraz tak on już ma niezgodność danych i nie chce mi zrobić przeglądu.

Druga sprawa w wydziale komunikacji się będą do tego czepiać że tu inaczej i tu jest DMC.

Trzecia sprawa w katalogu występują z taką wagą 9600 i 10800, to jeżeli tak jest to powinien mi

taki przegląd zrobić.

Wgląd do homologacji to tylko we Francji nie zdobędę tego.

Ogólnie musiał być właśnie ograniczony. Może tam takie przepisy są.

Bym musiał poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po to na stacji sie robi DIP dokument identyfikacji pojazdu aby określić wszystkie jego dane  i wpisuje się dane fizyczne z pojazdu  wszystkie masy DMC naciski na oś których we francuskim dowodzie niema wo gule

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

A nie można zrobić badań nie ujawniając dowodu że niby nie był rejestrowany? diagnosta wszystko z tabliczki spisze i po kłopocie. Mój nie miał dowodu i tak poszło tylko napisałem oświadczenie że nie był kradziony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

No też tak można było by zrobić. Nie wiem jak we Francji czy tam trzeba koniecznie rejestrować ciągnik?

Będę miał dane wpisane z dowodu nie z tabliczki.

Zresztą tyle tym ciągnikiem po drogach głównych jeżdżę że na pewno ktoś kiedyś mnie zatrzyma i zwarzy z maszyną.

Na upartego tabliczkę można dorobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×