Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Tomek9414
      Witam, chciałbym zapytać czy spełniam warunki aby kupić ziemię rolną ?  Mam 24 lata, posiadam 8,5ha gruntów rolnych które użytkuje od 18 roku życia, co roku składam wnioski o doplaty, w których co roku oświadczalem, ze sam prowadzę gospodarstwo rolne, jestem studentem kierunku nierolniczego, ubezpieczonym przez matkę w zusie, nigdy nie ubezpieczałem się  w krusie, zameldowany jestem w gminie która graniczy z gminą w której leżą moje grunty. Czy będę mieć problemy kupnem ziemi?
      Pozdrawiam Tomek
    • Przez Hvelektronik
      Witam szuka modułu bcu może być uszkodzony byle by był kompletny 6310
      moduł znajduje się w okolicy bezpieczników
      tel517210780
      dawidele@o2.pl

• Przez repek92
      Kupię sterownik ebox do Fendt 380 może ktoś z was posiada lub wie gdzie kupić numer oryginalny G205200220013
    • Przez Ursus-23
      Prasa z 1990 roku, pracowała na małym gospodarstwie. W ciągłym użytku, gotowa do pracy bez wkładu finansowego. Małe zapotrzebowanie na moc. Bele 60-150x150, automatyczne owijanie sznurkiem. Prasa posiada sterownik dzięki któremu można mieć podgląd na podstawowe parametry pracy, oraz umożliwia sterowanie obwiazywaniem bez użycia linek prowadzonych do kabiny. Wałek WOM ze sprzeglem w komplecie. Cena do negocjacji.