Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .Posiadam ciągnik Renault 120.54 z Rewersem elektro. Wszystko fajnie działa tylko zmienia on kierunki przód tył trochę ospale ,parę sekund trzeba poczekać .Na biegach 2,3,4 delikatnie szarpię .Czy to w tych modelach jest normalne czy coś nie tak z moją maszyną ? Pozdrawiam :)

Opublikowano

W koszu od rewersu masz już podparte terczki i to jest powodem...
Jeśli ciągnie normalnie to się tym nie przejmuj...
Jak zacznie się slizgac to wtedy trzeba wymienić tarczki

Opublikowano

Nagram może filmik jak bd chwilę wolną ale na razie spróbuje opisać to .Jest tak ,przełączam rewers neutral do przodu lub do tyłu to trzeba sekundę dwie poczekać aż zgaśnie kontrolka i ciągnik ruszy (nie działa to tak natychmiastowo jak np w john deere -podaje np bo akurat mamy małego jaśka i tam po protu działa natychmiastowo). No i na biegach 1,2 jest dosyć okey z płynnością ruszania ale np na 3,4 lekko szarpię tak jak np byś szprzęgło delikatnie za mocno puścił .I teraz nw czy ten typ po porstu tak ma czy jest jakaś inna przyczyna .Opisałem najdokładniej jak mogłem  :)  


A wie ktoś może jak samemu skalibrować skrzynię w Renault ?

Opublikowano

Witam, ma podobny problem z rewersem. Wczoraj pracowałem na polu 2/3h i wszystko było ok a później nie chciała jechać ani do przodu ani do tyłu i wyświetliły się strzałki żółta i zielona i piszczek się załącza, nie chce ruszyć nawet na dużym gazie. Może ktoś mi coś podpowiedzieć co zrobić w tej sytuacji? Pozdrawiam

Opublikowano

Nie polecam kalibracji skrzyni w tym ciągniku bo jest za stary na to. Ma zużyte sprzęgła i uszczelnienia i po kalibracji może być gorzej. A jakieś odgłosy niepokojące bądź do tej pory nie słyszalne ? Odlacz jedna z cewek rewers i zobacz czy coś się zmieni 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v