Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie rzadko tu zaglądam ale będę wdzięczny za wasze opinie.Sprawa wygląda tak że mój zetorek zaczął pohukiwać jak c-360 :( Za bardzo nie wiem czy to zwolnica czy coś innego , może skrzynia ? Sprawdzałem śrubami kontrolnymi na zwolnicach poziom oleju i w obu jest trochę na dnie. Doradzicie coś ? Ile może kosztować naprawa zwolnicy ? Pozdrawiam i dzięki za wszelkie podpowiedzi.

Opublikowano

Chłopie... ile Ty masz lat? Jak coś jest nie tak to zaczyna się od banalnych rozwiązań, jeśli nie wpadłeś na genialny pomysł uzupełnienia oleju to nie spodziewaj się, że pojawi się 100 postów z potencjalnymi usterkami, zaczyna się od prawidłowego poziomu oleju a potem gdy dalej coś jest nie tak to szuka się dalej. To nie wymaga nawet wiedzy tylko zwykła logika, nikt nie komentował bo wszyscy oleli gościa (nikomu nie dziwię się) któremu nie chce się uzupełnić oleju i potrzebuje do tego konsultacji

Opublikowano

Nie , nie chce tylko jest totalnie zielony i jego znajomi tez bo żaden nigdy nawet nie sprawdzał poziomu oleju.Ile lat ? 32 jeśli pytasz.Uzupełnienie oleju nie wydaje mi się genialnym pomysłem.Banalne jest dla ciebie i może reszty userów którzy mają pojęcie o sprawie ja niestety tak jak pisze jestem zielony w tych sprawach.p.s Nic to nie dało ale przynajmniej wiem że skrzynia lub napęd różnicowy ( dokładnie nie jestem w stanie określić taki hałas ) są do przeglądy , na każdym biegu z wyjątkiem polowej 5 cały " tył" gruchocze i wydaje odgłos jakby nawrzucał kamieni do kruszarki.Do tego na biegu jałowym coś stuka itp.w skrzyni strony sprzęgła.

Opublikowano

Podnieś tył ciągnika i kręć kołami: na włączonym biegu, na wyłączonym, na włączonej blokadzie, prawym i lewym osobno. Wtedy sprawdzisz w którym miejscu jest awaria.

Opublikowano

Podnieś tył ciągnika i kręć kołami: na włączonym biegu, na wyłączonym, na włączonej blokadzie, prawym i lewym osobno. Wtedy sprawdzisz w którym miejscu jest awaria.

Dzięki za podpowiedz , o tym nie pomyślałem.

Opublikowano

Tak więc nie wytrzymałem i zdjąłem pokrywę skrzyni i wszystko wygląda ok nawet lepiej.Przy okazji nie zdawałem sobie sprawy ile piachu itp.będzie na obudowie pod blachami.Ale pasuje , zrobię malowanie i powymieniam śruby.Jedyne co rzuciło mi się w oczy to zdecydowanie mniejsza ilośc oleju .Wlałem az do "wałka" wychodzącego od silnika a teraz olej jest na + - połowie dolnych trybów.Na dnich skołuje dodatkowy podnośnik i gościa podniosę.Na zime chyba całkowicie go rozbiorę i zrobię mu " odnowienie ".

Opublikowano

Sprawa się wyjaśniła. Skrzynia do remontu a raczej łożyska do wymiany + tryb  3 biegu i możliwe że górny wałek.Temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc i sorry że się trochę uniosłem.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Inversor
      Po 2 tygodniach przestoju pod dachem Zetor 6341 Super 2000r. stracił tylny napęd. Po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła rusza dosłownie centymetr, dwa i dalej nie jedzie.
      Przedni napęd działa, ciągnik jeździ tylko na przedni napędzie. Wałek WOM działa. 
      Czy jest coś co jeszcze mógłbym sprawdzić przed zdejmowanie plecaka i dobraniem się do tylnego mostu?
      Co dziwne ciągnik był wcześniej używany na lekkich pracach, czyli rozsiewacz do nawozu i opryskiwacz i wszystko działało.
    • Przez Luk1312
      Witam, olej kapie z miejsca na zdjęciu. Po zdjęciu zwolnic w środku sucho. 



    • Przez Davidmix
      Witam mam wyciek z wałka wom w zetor 7245.
      Czy po odkręceniu tej obudowy mam wyciągnąć cały wałek wom aby dostać się do uszczelniacza??
       

    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam ,mam wyciek w tym miejscu co wytarte jest i ta dziura  w proximie 85 dziwne ze tam nie powinno byc wycieku gdyz nie ma oleju ,olej jest w bloku lub zwolnicy na dolei czy tam jest jakasc uszczelka czy wszystko skladane jest na silikonie ,czy da sie zsciagnac zwolnice tylko w tym miejscu gdzie jest ten wyciek tam jest bodajze 6 czy 8 srub takich grubszych i wytrzyscic i dac mase uszczelniajaca i skrecic od nowa zeby nie rozbierac calosci az do bloku czy zwolnice sciaga sie tak samo jak w ursusie c 360 trzeba cos podwiazywac zeby nie spadlo przy wyjmowaniu zwolnicy czy moge tylko te sruby odkrecic i zdjac czy musze cala z pochwa wyjmowac mial ktos taki przypadek prosze o pomoc to jest strona prawa gdzie sa biegi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v