Skocz do zawartości
prime27pl

Huki w zwolnicy ?

Polecane posty

prime27pl    1

Panowie rzadko tu zaglądam ale będę wdzięczny za wasze opinie.Sprawa wygląda tak że mój zetorek zaczął pohukiwać jak c-360 :( Za bardzo nie wiem czy to zwolnica czy coś innego , może skrzynia ? Sprawdzałem śrubami kontrolnymi na zwolnicach poziom oleju i w obu jest trochę na dnie. Doradzicie coś ? Ile może kosztować naprawa zwolnicy ? Pozdrawiam i dzięki za wszelkie podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

To jak jest trochę na dnie oleju to ty może po prostu uzupełnij jak najszybciej do poziomu zamiast szukać dziury w całym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

prime27pl    1

No cóż dziękuje wszystkim za piękne olanie mojej prośby , na szczęście są jeszcze osoby którą umieją i chcą innym pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

Chłopie... ile Ty masz lat? Jak coś jest nie tak to zaczyna się od banalnych rozwiązań, jeśli nie wpadłeś na genialny pomysł uzupełnienia oleju to nie spodziewaj się, że pojawi się 100 postów z potencjalnymi usterkami, zaczyna się od prawidłowego poziomu oleju a potem gdy dalej coś jest nie tak to szuka się dalej. To nie wymaga nawet wiedzy tylko zwykła logika, nikt nie komentował bo wszyscy oleli gościa (nikomu nie dziwię się) któremu nie chce się uzupełnić oleju i potrzebuje do tego konsultacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prime27pl    1

Nie , nie chce tylko jest totalnie zielony i jego znajomi tez bo żaden nigdy nawet nie sprawdzał poziomu oleju.Ile lat ? 32 jeśli pytasz.Uzupełnienie oleju nie wydaje mi się genialnym pomysłem.Banalne jest dla ciebie i może reszty userów którzy mają pojęcie o sprawie ja niestety tak jak pisze jestem zielony w tych sprawach.p.s Nic to nie dało ale przynajmniej wiem że skrzynia lub napęd różnicowy ( dokładnie nie jestem w stanie określić taki hałas ) są do przeglądy , na każdym biegu z wyjątkiem polowej 5 cały " tył" gruchocze i wydaje odgłos jakby nawrzucał kamieni do kruszarki.Do tego na biegu jałowym coś stuka itp.w skrzyni strony sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prime27pl    1

No przeproszę się z Władimirem a tego rozbieram i przy okazji trochę go połatam.Ale na 80 % myślę że skrzynia.Tak czy siak chyba mi się wydatek szykuje:(((((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Podnieś tył ciągnika i kręć kołami: na włączonym biegu, na wyłączonym, na włączonej blokadzie, prawym i lewym osobno. Wtedy sprawdzisz w którym miejscu jest awaria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prime27pl    1

Podnieś tył ciągnika i kręć kołami: na włączonym biegu, na wyłączonym, na włączonej blokadzie, prawym i lewym osobno. Wtedy sprawdzisz w którym miejscu jest awaria.

Dzięki za podpowiedz , o tym nie pomyślałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prime27pl    1

Tak więc nie wytrzymałem i zdjąłem pokrywę skrzyni i wszystko wygląda ok nawet lepiej.Przy okazji nie zdawałem sobie sprawy ile piachu itp.będzie na obudowie pod blachami.Ale pasuje , zrobię malowanie i powymieniam śruby.Jedyne co rzuciło mi się w oczy to zdecydowanie mniejsza ilośc oleju .Wlałem az do "wałka" wychodzącego od silnika a teraz olej jest na + - połowie dolnych trybów.Na dnich skołuje dodatkowy podnośnik i gościa podniosę.Na zime chyba całkowicie go rozbiorę i zrobię mu " odnowienie ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prime27pl    1

Sprawa się wyjaśniła. Skrzynia do remontu a raczej łożyska do wymiany + tryb  3 biegu i możliwe że górny wałek.Temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc i sorry że się trochę uniosłem.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bears
      Cześć,
       
      Potrzebuje informacji na temat rozmiarów lub różnić w rozmiarze konsoli zaczepowej zetora 5211-7211. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to występują w dwóch typach, szerszych i węższych ale nic więcej na ten temat nie wiedział. Ktoś ma może informację o różnicach w tych zaczepach?
    • Przez olozag
      Witam, mam pytanie jaką długość ma wskaźnik oleju skrzyni biegów do zetora 7711 bo w moim brak pręcika?
    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
    • Przez Sylwek2009
      Witam kolejny mały problem. Czy przy naciśnięciu sprzęgła wałek przekaźnika mocy powinien sie rozłączyć ??? Niedawno zrobiłem wyciągarkę podczepiłem do zetora i podczas wciśnięcia sprzęgła wałek dalej ciągnie. Zetora mam od nie dawna i jeszcze nie zdążyłem go poznać.
    • Przez Mechamaniak
      Witam!
      Mam takie szybkie pytanie do użytkowników zetorów UR1. Czy ktoś próbował zwiększyć prześwit z tyłu poprzez przekręcenie zwolnic? Jeśli tak, to czy uda się przestawić zwolnice o jeden otwór przy wielkości kół 16,9/14-30 ? Czy będą tego jakieś negatywne skutki (poza tym, że łatwiej będzie przód do góry stawiać)? Chodzi mi po prostu o to, aby tak łatwo nie czepiać o nic przystawką i dolnym zaczepem, zetorem tym pracuję w lesie.
      Pozdrawiam.
×