RolnikKonkretny

Błąd t6.150

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Vrykoulakas    11

A ciągnik ma adblue ? bo u mnie w Maxiu takie coś wyskakuje z scr failure
post-25402-0-34057100-1460665496_thumb.jpg

Edytowano przez Vrykoulakas

Bear The Truth 2 + ICS Camo Hunter + NAP Spitfire ew Weihrauch HW 100T
Patrz przed siebie Traktory są wszędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wozzach
      Witajcie, 
      mam pytanie do PRAKTYKÓW o moc ciągnika NH t7.210 (edycja 2019, 165KM mocy znamionowej bez EPM, skrzynia Range Command).
      Z tymi mocami w parametrach to jest zawsze jakaś ściema, różne normy, trudno porównać. Poza tym moc silnika to tylko jeden z parametrów składających się na realny uciąg w polu.
      Chciałem zapytać użytkowników tego ciągnika, jakie szerokość robocze maszyn mogą z nim realnie współpracować.

      Ja przymierzam się do kupna tego ciągnika, zakładając że będzie pracował z:
      - pługiem obracanym AKPIL KM180 5 skibowym (szerokość orki 240-250cm)
      - gruberem Mandam KUS 3,8 metra (gruber 2 belkowy, na ściernisku)
      Pozostałe maszyny mają mniejsze zapotrzebowanie mocy, więc ich nie wymieniam.
      Moje ziemie to głównie piaski, ale też ok 20% to gliny, gdzie jest czasem ciężko.
      Da radę z tymi maszynami, aby utrzymać sensowne prędkości robocze nie zabijając ciągnika?
      Proszę o informację wyłącznie osoby, które mają doświadczenie praktyczne z tym ciągnikiem. Z góry dzięki.
    • Przez Wozzach
      WItam
      Przymierzam się do zakupu NH T7.210.
      Dealer zaproponował doposażenie go w największy rozmiar opon, tzn z tyłu R42 (650tki) a z przodu R30 (600-tki). Oczywiście jest to jakiś dodatkowy koszt.
      Ponoć znacznie mniejsze straty mocy - bo lepsza trakcja, przyczepność do podłoża.
      Teraz pytanie: czy jest sens? Ktoś ma doświadczenie w tym temacie?
      Ciągnik to będzie podstawowy wół roboczy do wszystkich prac w polu, od orki po uprawę, siew, obsługę TUZ (kosiarka, prasa) itd. W transporcie po asfalcie nie będzie jeździł.

      Opłaca się w tym ciągniku zwiększyć rozmiar na R42, czy dać sobie spokój i zostawić standardowe ogumienie, czyli z tyłu R38 (650tki) i z przodu R28 (540tki)?
    • Przez Jakusz998
      Witam ,
      Posiadam ciągnik T7.200 na skrzyni Range Command z dodatkowym biegiem eko C7 i zastanawia mnie do ilu obrotów powinien zbic ten bieg przy maksymalnej prędkości, bo oczywiście zbija ale tylko do 1900obr/min a wszedzie gdzie dowiaduje się ludzie mają po 1650obr. I moje pytanie jeśli faktycznie mogą byc mniejsze to gdzie problem jesli ciagnik miał tak od nowości? 
    • Przez radek151
      Witam. Jestem świeżym posiadaczem New Hollanda T7 i mam pytanie- od czego odpowiedzialny jest suwak przy regulacji głębokości na którym jest skala od 0-10 i kiedy go przestawię, na ekranie pokazuje się coś takiego jak "siła uciągu". Prosiłbym o "łopatologiczne" wyjaśnienie i podanie konkretnych przykładów do czego się używa takiego ustawienia :) Z góry dziękuje 
    • Przez Janek313
      witam wie ktoś jak się kalibruje podnośnik w new hollandzie t7.200. Proszę o szybką odpowiedź 
      ps. z góry dzięki 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.