Skocz do zawartości
lukaszl22

massey ferguson 2620 problem z hamulcami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukaszl22    0

Witam wszystkich piszę tu pierwszy raz. Mam problem tak jak w tytule a mianowicie wymieniłem uszcelniacze w pompkach hamulcowych odpowietrzyłem dokładnie cały układ na zapalonym silniku i jakiś czas hamulce były. Teraz znów ich nie ma dodam że pompki są suche czyli uczczelniacze w porządku, dodam również że czasami pedał jest ok ale hamuje tylko na jedno koło tylnie a czasami w ogóle i ostatnio zauważyłem że w tym przewodzie zasilającym pompki przezroczystym znajduje się powietrze a po dłuzszym nie użytkowaniu ciągnika olej cofa sie do skrzyni. I teraz pytanie do osób które mieli podobny problem, co może być przyczyną? czy czasami nie powinien być tam zawór trzymający ciśnienie? A i dodam jeszcze że sprzegło jest ok a przecież współpracuje na tym samym zasilaniu, Są również w nim hamulce hydrauliczne. Czytałem wiele o tym na Agrofoto ale nikt nie udzielił sensownej odpowiedzi. Pozdrawiam i czekam na jakąś podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Przerabialem to juz....

Masz zuzyte oringo na cylindrach wyciskowych....
Aby sie do tego dobrac mysisz sciągnac pochwę i tam zibaczysz caly mechanizm hamulcowy...
Trzeba wybienic te duze oringi z tego co pamietam to idzie tam 2 jeden wiekszy drugi troszke mniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszl22    0

Dzięki kolego też nad tym myślałem może w tym tygodniu się za to wezmę bo narazie mam silnik wyjęty i jest w trakcie składania. A jeszcze jedno pytanie te modele hamują również przodem ? Bo odkąd go posiadam to tylko te jedno tylne koło działało

Edytowano przez lukaszl22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaszl22    0

A ja myślałem że podczas hamowania otwiera sie zawór i daje olej tym przewodem od blokady mostów do przedniego mostu i go blokuje. W sumie to sprawdzę to jak już zrobię te hamulce bo bez nich to przykro się jeździ bo to już spora maszyna a już wiosna i zaraz trzeba sianokiszonkę wozic przyczepą a ja wszystkie łaki mam daleko i musze poruszać się szosą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.