lukaszl22

massey ferguson 2620 problem z hamulcami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukaszl22    0

Witam wszystkich piszę tu pierwszy raz. Mam problem tak jak w tytule a mianowicie wymieniłem uszcelniacze w pompkach hamulcowych odpowietrzyłem dokładnie cały układ na zapalonym silniku i jakiś czas hamulce były. Teraz znów ich nie ma dodam że pompki są suche czyli uczczelniacze w porządku, dodam również że czasami pedał jest ok ale hamuje tylko na jedno koło tylnie a czasami w ogóle i ostatnio zauważyłem że w tym przewodzie zasilającym pompki przezroczystym znajduje się powietrze a po dłuzszym nie użytkowaniu ciągnika olej cofa sie do skrzyni. I teraz pytanie do osób które mieli podobny problem, co może być przyczyną? czy czasami nie powinien być tam zawór trzymający ciśnienie? A i dodam jeszcze że sprzegło jest ok a przecież współpracuje na tym samym zasilaniu, Są również w nim hamulce hydrauliczne. Czytałem wiele o tym na Agrofoto ale nikt nie udzielił sensownej odpowiedzi. Pozdrawiam i czekam na jakąś podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Przerabialem to juz....

Masz zuzyte oringo na cylindrach wyciskowych....
Aby sie do tego dobrac mysisz sciągnac pochwę i tam zibaczysz caly mechanizm hamulcowy...
Trzeba wybienic te duze oringi z tego co pamietam to idzie tam 2 jeden wiekszy drugi troszke mniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszl22    0

Dzięki kolego też nad tym myślałem może w tym tygodniu się za to wezmę bo narazie mam silnik wyjęty i jest w trakcie składania. A jeszcze jedno pytanie te modele hamują również przodem ? Bo odkąd go posiadam to tylko te jedno tylne koło działało

Edytowano przez lukaszl22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bandit1945    5

Hamuja przodem tylko wtedy gdy masz napęd wlaczony...
Wtedy hamowanie przekazywane jest po przez wał na przedni most

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszl22    0

A ja myślałem że podczas hamowania otwiera sie zawór i daje olej tym przewodem od blokady mostów do przedniego mostu i go blokuje. W sumie to sprawdzę to jak już zrobię te hamulce bo bez nich to przykro się jeździ bo to już spora maszyna a już wiosna i zaraz trzeba sianokiszonkę wozic przyczepą a ja wszystkie łaki mam daleko i musze poruszać się szosą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysiek7
      Witam mam problem z MF 3095 przy podnoszeniu tura z ciężarem cały drży i jest takie uczucie jakby się rozłączała pompa ( pompa świeżo wymieniona bo było słabe ciśnienie ) czy to może być związane z komputerem pod kabina ?
    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
    • Przez stolarz02
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.