Skocz do zawartości
lukaszl22

massey ferguson 2620 problem z hamulcami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukaszl22    0

Witam wszystkich piszę tu pierwszy raz. Mam problem tak jak w tytule a mianowicie wymieniłem uszcelniacze w pompkach hamulcowych odpowietrzyłem dokładnie cały układ na zapalonym silniku i jakiś czas hamulce były. Teraz znów ich nie ma dodam że pompki są suche czyli uczczelniacze w porządku, dodam również że czasami pedał jest ok ale hamuje tylko na jedno koło tylnie a czasami w ogóle i ostatnio zauważyłem że w tym przewodzie zasilającym pompki przezroczystym znajduje się powietrze a po dłuzszym nie użytkowaniu ciągnika olej cofa sie do skrzyni. I teraz pytanie do osób które mieli podobny problem, co może być przyczyną? czy czasami nie powinien być tam zawór trzymający ciśnienie? A i dodam jeszcze że sprzegło jest ok a przecież współpracuje na tym samym zasilaniu, Są również w nim hamulce hydrauliczne. Czytałem wiele o tym na Agrofoto ale nikt nie udzielił sensownej odpowiedzi. Pozdrawiam i czekam na jakąś podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

Przerabialem to juz....

Masz zuzyte oringo na cylindrach wyciskowych....
Aby sie do tego dobrac mysisz sciągnac pochwę i tam zibaczysz caly mechanizm hamulcowy...
Trzeba wybienic te duze oringi z tego co pamietam to idzie tam 2 jeden wiekszy drugi troszke mniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszl22    0

Dzięki kolego też nad tym myślałem może w tym tygodniu się za to wezmę bo narazie mam silnik wyjęty i jest w trakcie składania. A jeszcze jedno pytanie te modele hamują również przodem ? Bo odkąd go posiadam to tylko te jedno tylne koło działało

Edytowano przez lukaszl22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaszl22    0

A ja myślałem że podczas hamowania otwiera sie zawór i daje olej tym przewodem od blokady mostów do przedniego mostu i go blokuje. W sumie to sprawdzę to jak już zrobię te hamulce bo bez nich to przykro się jeździ bo to już spora maszyna a już wiosna i zaraz trzeba sianokiszonkę wozic przyczepą a ja wszystkie łaki mam daleko i musze poruszać się szosą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Hektor91
      mam problem ze sprzęgłem w mf 6150 ,gdy go zgaszę po 10 15 minutach sprzegło sie zapowietrza imuszę odpowietrzać sprawdzalem pompke sprzegłową jest okey czyżby czekało mnie ropoławianie ciagnika prosze oporadę
    • Przez ursus485
      Witam ostatnio pracowałem trochę w lesie MF-em 3060 i podeszła mi gałąź pod spód zahaczając o czujnik ciśnienia oleju. Tu moja prośba o zweryfikowanie czy to jest na pewno czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów oraz podesłanie linków gdzie można go kupić. Po tym zdarzeniu nie da się zmienić żółw - zając i rozłączyć przedniego napędu . Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi . pod spodem zdjęcia owego czujnika . Pozdrawiam   







    • Przez slajders25
      Mam oto taki problem. Od jakiegoś czasu zgasła mi czerwona lampka od rewersu. Potem zdarzało się że przy zmianie kierunku do tyłu zawieszał się cały rewers. Kontrolki mrugały sygnał piszczał a po puszczeniu sprzęgła rewers zaskakiwał ze zgrzytem, sygnał wyłączał się i dalej było ok. Zdarzało się to rzadko. Znajomy mi podpowiedział żebym przesunął troszkę przesuwkę. Dzisiaj tak też zrobiłem. Poruszałem ją kilka razy w prawo i w lewo w skrajne położenia i ustawiłem na środku. Po odpaleniu kontrolki od razu zaczęły mrugać i piszczał cały czas sygnał. Sam rewers chodził dobrze. Przesunąłem wiec przesuwkę w miejsce gdzie była na początku. Naprawiło się. Ale gdy wyjechałem w pole znowu przy zmianie kierunku włączył się sygnał i mrugają kontrolki. Sygnał w ogóle nie cichnie chociaż rewers działa poprawnie. Kontrolki również nie przestają mrugać. Zauważyłem też że zmiana kierunku odbywa się jakby płynniej.
      I teraz pytanie. Za co tak naprawdę odpowiada ta przesuwka. Czy można ją wyciągnąć. Czy jeśli rewers działa prawidłowo to można wypiąć kostkę z tego ustrojstwa i tak jeździć
      Znalazłem że w katalogach nazywa się to potencjometr nr. katalogowy 3791959M1
      Element nr 50 ze strony 220
      http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/UserFiles/File/kataloger/Massey%20Ferguson/Traktor/6180.pdf
      A tyle kosztuje nowy :unsure:
      http://www.agropomoc.pl/Prod,31384,Potencjometr.html
    • Przez gatrem
      Witam.
      Mam problem w MF 6160 ponieważ świeci się czujnik niskiego ciśnienia hydraulicznego. 
      Filtry od hydrauliki zostały założone nowe, cała hydraulika działa poprawnie tylko przez ten czujnik zostały wyłączone półbiegi, cały czas świeci się D. 
      Wszystkie wtyczki zostały oczyszczone. Wczoraj wieczorem odpaliłem ciągnik to kontrolka zgasła i było wszystko dobrze, po nocy znowu ten sam cyrk:(

      Czujnik jest taki jak na zdjęciu (chyba że się mylę). Czy do niego ma dochodzić + czy - ? Bo do tej wsuwki dochodzą dwa kable i są ze sobą połączone.  Można go jakoś obejść/zmostkować aby sprawdzić czy wina leży w czujniku czy gdzieś indziej w elektryce? 
      Skoro wszystko inne związane z hydrauliką działa to chyba nie wina pompy? 

    • Przez erni16pl
      Jak w temacie mam problem z ciągnikiem MF 3080 głośno wyje skrzynia. Niewiem jaka jest tego przyczyna, i jak to naprawić? proszę o pilne odpowiedzi kto miał z tym doczynienia. wyczytałem coś o jakiśch łożyskach igiełkowych ale niewiwm jak je sprawdzić i gdzie się znajdują
       
      skrzynia power shift 32x32 bez komputera zaczyna wyć jak się rusza pod wpływem obrotów i wyje coraz głośniej
       
      z góry dzięki
×