Skocz do zawartości
90mateusz

amazone d8 siew owsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
90mateusz    6

witam w tabeli mam wysiew do 166 kg na ha a chcialbym wysiac przynajmniej 200 kg moze wie ktos jak go ustawic na taki wysiew ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnik7343    1575

Ja pier*ole -_- Myślisz ze każde ziarno jest takie same ? Zdziwie cie nie jest takie same :o Jeden bedzie miał ustawione na skali np. 60 drugi 65 i im tyle samo kg wyjdzie a ty ile wtedy ustawisz ?  :huh: Lenistwo ludzi mnie przeraża  :blink: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik7343    1575

Czy ja gdzieś pisałem ze mam tabele ? :huh: Wole sobie sam zrobić próbe bo ta tabela za przeproszeniem ch*ja pomaga ;) Mam przykłat choćby na pszenicy w zeszłym roku miałem na skali w amazone D7 miałem ustawione 55 i wyszło mi 210kg na hektar w tym roku ustawiłem na 55 i próba kręcona pokazała mi 240kg na hektar ;) i co może powiesz ze skrzynia mi sie przestawiła ? :lol: Każde ziarno jest inne ;) Inny wielkość ziarka wysraczy zeby ci próba zupełnie inna wyszła ;) Co ty myślisz ze każdy sieje takie samo ziarno jak ty ? Wątpię ;) Komuś wyjdzie te twoje 166 poda ci jak ma ustawione ty tak ustawisz wyjdzie ci 180 i później bedzie płacz bo ziarna nie starczyło bo za dużo na ha wyszło ;)

I kto tu ma myślenie pierwszej klasy ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    6

hehe  to bardzo ciekawe sieje  żyto  hybrydowe 68 kg na  ha ustawiam tak jak w tabeli i taki wlasnie wysiew mi wychodzi :) nie potrzebna  ci tabela to ok mi  to wisi szczerze mowiac :) a jak nie  wiesz jak konkretnie pomoc w temacie lepiej wogole nie pisz :) pozdro

Edytowano przez 90mateusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

Panowie mam pytanie.

Posiadam Amazone D8 Super i przy próbie kręconej na ustawieniach:

- Otwarte zasówy nad aparatami wysiewającymi
- Denka pozycja 2
- Pozycja 100 na przekładni (max)
- Wszystkie aparaty wysiewające aktywne

 

wysiewa mi maksymalnie 190 kg na hektar.  Przekładnia do regeneracji czy to wynik np złego ustawienia trybów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wyrzyk21
      Witam !
       
      Jaki polecili byście siewnik 3 lub 4 metrowy z firmy Unia , Horsch lub Amazone ?
      Siewnik mniej więcej do ciągnika 150-170 km.
    • Przez wesley
      czy ktoś z was ma taki siewnik,proszę o opinie na jego temat...
    • Przez mustafakali
      Witam w jaką pozycje ustawiacie klapki i zasowki do zboża w tym siewniku?
    • Przez paktofonikas1987
      Czy w kazdym siewniku mozna ustawic sciezki ?Bo mam jakis stary duzy (5 lub 6m) siewnik z kutna i chcialbym zaczac robic sciezki pod opryskiwacz z belka 12 m.I nie bardzo wiem jak to zrobic. Moglby ktos pomoc?
    • Przez marciniu94
      Witam Panowie. Otóż zauważyłem, że mój siewnik Amazone D7 nierówno wysiewa zboże. Chodzi o to że są przerwy w rzędzie, a później usypana kupka zboża. Nieładnie to wygląda, a w dodatku później będzie ciężko utrzymać równomierny łan. Proszę o pomoc, bo nie wiem czy to kwestia ustawienia czy coś jest zużyte. Dodam że wysiewa na ha dokładnie tyle ile ustawione. Proszę o jakieś pomysły i będę sprawdzał co jest nie tak. Dodaje zdjęcie podglądowe jak wygląda pszenica, nie jest jakieś bardzo dokładne ale w miarę widać te nierówności. Pozdrawiam.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.