Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

DSC_2517.JPGDSC_2518.JPGDSC_2507.JPGCzesc, do czego sa te wtyczki umnieszczone pod kabina w okolicach sprzegla? Jest taka mozliwosc, ze jest wspolna instalacja dla kilku wersji wyposazenia i te wtyczki sa u mnie nie wykorzystane?

 

post-679-0-25103400-1459155716_thumb.jpg

post-679-0-17268200-1459155835_thumb.jpg

 

Jest jeszcze jedna 3 pinowa

post-679-0-09640700-1459156323_thumb.jpg

 

Jak podciagnac hamulec reczny?

   Do czego sluzy duza galka od ehr z symbolem sinusoidy mniej lub bardziej rozciagnietaj oraz regulacja na "myszy" ze znaczkiem pluga cos jak by glebokosc reagowania pluga na opor?

   Mam tez na slupku z prawej strony wlacznik ze znaczkiem walka wom z wezykiem pod spodem do czego jest ten wylacznik?

Mozna jakos zaprogramowac na jakim biegu ma cofac czy jest tylko opcja, ze skrzynia sama dobiera bieg wsteczny w zaleznosci od tego jaki byl do przodu?

Gdzie moge podlaczyc wolny splyw hydrauliki?

Opublikowano

Ta gałka od EHR to jest regulacja siłowa ustawisz tam reagowanie na opór , na myszy ustawisz głębokość orki, ten włącznik raczej jest od inteligentnych obrotów wałka, można programować biegi, wysłałem zdjęcie gdzie jest wolny splyw

Opublikowano (edytowane)

Mam maly problem. Amortyzacja podnosnika szwankuje. Podczas jazdy np. z plugiem podnosnik ustawiony na zablokowany. Podnosnik skokowo popuszcza maszyne i za chwile ja podnosi. Powinno to jakos plynniej regowac. Gdzie zaczac poszukiwania bolaczki?

 

Jak sprawdzic czy akumulator hydrauliczny jest sprawny?

 

Edytowane przez Parich
Opublikowano

Zmienilem akumulator hydrauliczny. Nie mryga kontrolka cisnienia oleju\zapchania filtra podczas zminy biegu, troche plynniej zmienia biegi ale amortyzacja podnosnika tak samo szwankuje. Za chwile zmieniam olej w skrzyni i filtry potem kalibracja szkrzyni ale gdzie szukac przyczyny wadliwego dzialania amortyzacji podnosnika?

Opublikowano

Kolego gdzie znajduje się akumulator hydrauliczny?, wymieniles go na nowy czy dałeś "nabic"?. Mam problem z moim tm135, mruga kontrolka ciśnienia skrzyni i zbyt mocno nagrzewa się tylni most

Opublikowano

U mnie  jest miedzy prawym tylnym kolem a podestem, wyglada jak maly zbiornik od dolu dochodza weze od gory zaslepka. Jak go wymontujesz to jesli masz oryginalny to masz na nim nabite parametry. Powinno byc 10 bar Azotu. Ja kupilem nowy zamiennik z przesylka 320 zl, nabite do cisnienia jakie powinno byc. Orginal jak pamietam chyba 1400 zl. Przy zamawianiu sprawdz jaki masz gwint i jak wyglada sprawa montazu. Ja musialem zalozyc poprzez redukcje i akumulator poszedl troche wyzej i nie jest tak dobrze trzymany przez opaske jak oryginal.

Opublikowano

Mam problem z rozdzielaczem hydraulicznym po dluzszej pracy ciagnika jak sie zagrzeje. Mianowicie nie dziala jedna strona danej sekcji. Mozna wsunac tloczysko silownika dwustronnego dzialania ale juz nie mozna wysunac. Dzwignia w jedna strone dziala a w druga przeskakuje. Nie ma oporu. Trzeba wylaczyc silnik poruszac dzwignia danej sekcji w jedna i druga strone, zaczyna byc wyczuwalny opor na kazdym polozeniu i mozna pracowac dalej , przez chwile ;) Jakies pomysly?

Opublikowano

Zmienilem akumulator hydrauliczny. Nie mryga kontrolka cisnienia oleju\zapchania filtra podczas zminy biegu, troche plynniej zmienia biegi ale amortyzacja podnosnika tak samo szwankuje. Za chwile zmieniam olej w skrzyni i filtry potem kalibracja szkrzyni ale gdzie szukac przyczyny wadliwego dzialania amortyzacji podnosnika?

 

EHR jest amortyzowany za pomocą elektroniki bez udziału akumulatora hydraulicznego.

Opublikowano

Witam. Jestem nowy na forum. Chciałbym zapytać was o radę jaki wybrać ciągnik czy new holland tm 135 czy m135? Czy dać sobie spokój? Jakieś porady? Na co zwrócić uwagę? Skrzynia awaryjna? Bardzo proszę o wszelkie informacje...  Dodam że znalazłem nw tm 135 ale z 1997 czy to możliwe? Ta seria nie była produkowana od 1999 dopiero? 

Opublikowano

Od 2 lat pracuje TM125. Myślę, że to udana konstrukcja. Mój jest na skrzyni Range Command (6 biegów pod obciążeniem w 3 grupach) i fakt - miałem jedną poważną awarie (zużyty synchronizator i pęknięty pręt wodzika) ale można się było tego spodziewać, bo na blacie ma 10 tyś mtg ale równie dobrze może być i 2 razy tyle. Jest całkiem ciężki, bez balastu spokojnie śmiga w zestawie z broną aktywną (mam wał rurowy to nawet nie muszę siewnika zarzucać na nawrotach). Na płowinie 4-ki obrotowe ciągam na 50 cm rozstawie i jakby się dało to jeszcze bym rozszerzył, a na iłach i borowinach ustawiam na jakieś 42-44. W transporcie też dobrze się spisuje no i z tą skrzynią jest duży komfort, bo brak wajchowania. Niestety ma jedną poważną wadę - spalanie. O ile w orce i uprawie nie wychodzi takie tragiczne to przy malym wykorzystaniu mocy pali prawie tyle samo co przy pługu.  Poza tym jest tu sporo elektroniki, która swoje lata już ma i czasami wyskakują błędy więc dobrze mieć znajomego elektronika który to ogarnie. Jak masz jakieś jeszcze pytania to pisz śmiało

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź... Bo właśnie się zastanawiam nad tym new holland tm 135 lub nawet casem 120 no wydaje mi się że jest prostszy... Na co zwrócić jeszcze uwagę przy kupnie tego new holland? 

Opublikowano

Trzeba sprawdzić jak wybiera biegi, czy nie szarpie, wyje itp. Szarpanie może oznaczać konieczność kalibracji skrzyni (100-150zł mechanik ale w internecie znajdziesz instrukcje) a nie od razu jakieś defekty. Można też szukać idiotoodpornej skrzyni Hi-Lo z jednym półbiegiem, ale moim zdaniem 3 połówki to minimum w ciągniku o takiej mocy. Warto posłuchać czy pompa hydrauliczna nie wyje za głośno, czy podnośnik dobrze podnosi i jakie jest ciśnienie na wyjściach, bo nowa oryginalna pompa tłoczkowa kosztuje ponad 15 tyś, remont podobno koło 3-4 tyś ale nie wiem jak z jakością. Kolega robił pompe tłoczkową w McCormicku, zapłacił 3500 i 3 lata śmiga. Oczywiście trzeba też sprawdzić czy nie ma żadnych błędów (powinny się wyświetlać na tablicy kody przy odpalaniu/gaszeniu). Do tego standardowa procedura jak przy każdym sprzęcie i powinno być ok. 
Sam przed kupnem zastanawiałem się nad Case MX120, Areską 630, McCormickiem MTX120/125 i John Deerem 6800/6810, ale trafił mi się Tm125 w takich pieniądzach, ze go wziąłem.

Opublikowano

Czyli podsumowując komfort duży tylko w razie awarii elektroniki to trochę zabawy jest :/

Zastanawiam się nad tymi ciagnikami... https://www.olx.pl/oferta/new-holland-m-135-CID757-IDs9sFb.html i https://www.olx.pl/oferta/new-holland-tm-135-klima-brutto-tm120-sprzedam-new-hollland-tm-135-rok-97-nie-case-mx-john-deere-steyr-CID757-IDsFx1j.html. Zastanawiam się jak to możliwe że ten tm 135 jest z 1997 jak zaczęli ich produkować w 1999.

Opublikowano

Jeśli znasz się trochę na prądach w maszynach i znasz kody błędów to nie jest to takie straszne. Kolega ma TM 175 i na jesieni ciągnik stanął z przyczepą na środku krzyżówki - zgineły biegi.. 2 dni czekania na zaufanego człowieka, 10 min jego roboty i ciągnik znowu jeździł jak zły.. Rozszyfrował kod błędu, poruszał jedną cewką i tyle roboty.. Ale jak się nie człowiek nie zna (albo czasami boi) to tak bywa ;)

Co do tego Tm 135 to ktoś go odmalował, zamówił złe nalepki i teraz chce wmowić, że to Tm... Po brązie w kabinie i pokrętłach od EHR widać, że to M135, ewentualnie NH 8360. W praktyce to bliźniacze modele ale zapewne różnią się jakimiś detalami.
Ze swojej strony doradziłbym Ci zwracać też uwagę na kapcie. To nie c330 albo, że komplet gum będzie kosztować 1500zł. Tutaj komplet używek w sensownym stanie to jakieś 5-6 tyś, a co dopiero nówki. No chyba, że znajdziesz ciągnik w perfekcyjnym stanie technicznym to kij z gumami - dołożysz je w przyszłości. Wiem że samymi oponami świata nie zwojujesz, ale mimo wszystko to wymierna korzyść, bo nawet w razie niewypału łatwiej znaleźć potencjalnego klienta ;)

Opublikowano

Dzięki za te informacje, a z tym TM to środek ma identyczny jak właśnie to M dlatego pytałem... No ka na punkcie kapcie to mam obsesję żeby były w miarę bo to racja że potem łatwiej sprzedać... Dzięki bardzo, jestem bardzo wdzięczny... :)

Dzięki za te informacje, a z tym TM to środek ma identyczny jak właśnie to M dlatego pytałem tylko emki były czerwone... No ja na punkcie kapcie to mam obsesję żeby były w miarę bo to racja że potem łatwiej sprzedać... Dzięki bardzo, jestem bardzo wdzięczny... :)

Opublikowano (edytowane)

mam problem z tm 135 skrzynia range command , chodzi o kontrolke cisnienia skrzyni bodajze druga od prawej u gory nad licznikiem .. czasami mruga a jak sie rozgrzeje to pali cie caly czas i piszczy .... oleje i filtry nowe dodam ze filtry oryginalne . hydraulika i podnosnik dzialaja poprawnie , most sie nie grzeje - wszystko ok .. ma ktos pomysl ?

 

Edytowane przez romkos96
Opublikowano

akumulator hydrauliczny. Z prawej strony przy go masz za schodkami (taka banka). U mnie przed wymianą też czasami ta kontrolka mrugała, najczęściej w transporcie jak pod górę się długo ciągnęło. Oryginalny to jakieś 1200-1400 PLN ale wykręć stary, pojedź do jakiejś firmy zajmującej się hydrauliką i dobiorą Ci nowy o takich samych parametrach. Ja u siebie przy remoncie skrzyni zmieniłem, bo mechanik zalecił i dałem 460 zł +20 za redukcję no i dodatkowo mam 2 lata gwarancji. Od tamtej pory przez 80 mtg nic się nie świeci,

Opublikowano

Z tego co mowili mi w zakładzie w którym kupowałem akumulator to nabijanie w 8/10 przypadków mija się z celem, bo membrana w środku może strzelić w każdej chwili - ma swój cykl życia i tyle. Ale jeśli akumulator jest sprawny to sprawdziłbym czujniki. W tamtej okolicy są chyba 2 albo 3. Ewentualnie jeśli za każdym razem przy rozgrzanym oleju piszczy to umów się z jakimś fachowcem, który podłączy się pod kompa i wtedy wszystko wyjdzie czarno na białym co mu dolega. Zapłacisz ze 200 PLN ale na 99% znajdziesz przyczynę. 
A tak na marginesie jaki olej zalałeś?

Opublikowano

Leje agrifarm utto MP, po nabiciu akumulatora jest czuć różnice w jeździe trochę także stawiam na te czujniki. Z fachowcami to u nas słabo xD 😂 jedynie serwis xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
    • Przez gandi77
      Witam mam taki problem mam chyba zepsuty termostat w case mx 135 ponieważ silnik osiąga niską temperature pracy wczoraj przy agregacie ledwie przekroczył żółte pasmo na wskaźniku, czy może ktoś mi napisać gdzie ten termostat się znajduje w którym jest miejscu?
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v