Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MF8110A

problem z licznikiem i podnosnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MF8110A    0

czy ktos z was miał problem z nie działającym licznikiem i co się wiąze dalej z tym ze nie podnosi ramion????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

moim zdaniem alternator sprawdz jeszcze czy sie swieci kontrolka od ładowania i czy masz swiatła gdy to sie dzieje pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF8110A    0

alternator jest ok wszystko swieci, ten licznik i ramiona raz mi działaja raz nie jak pochodzi MF z to zaczynało działać teraz przestało, nie pokazuje temp silnika. ma moze ktos schemat połączenia elektryki do takiego masseya??? mój nr gg 1664713

 

może ktos mi poleci jakiegos FACHOWCA do mojego problemu, który ma masseya w małym paluszku jestem z wielkopolski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sosek xu li    4
alternator jest ok wszystko swieci, ten licznik i ramiona raz mi działaja raz nie jak pochodzi MF z to zaczynało działać teraz przestało, nie pokazuje temp silnika. ma moze ktos schemat połączenia elektryki do takiego masseya??? mój nr gg 1664713

 

może ktos mi poleci jakiegos FACHOWCA do mojego problemu, który ma masseya w małym paluszku jestem z wielkopolski

Mam to samo tylko ze na samym obrotomierzu mi prąd ucieka, jak włączę światła to obrotomierz raz chodzi raz nie. Dlatego mam tak mało mtg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MF 8110A mialem ten problem ........ z obrotomierzem i tempreatura..... Zgrłos sie do firmy POLFARMER tam Ci wszystko powiedza <_< www.polfarmer.net POzdro..........<_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF8110A    0

mam troch za dalko do tej firmy. może bys mi troche opisał jak usunołes tą usterke............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF8110A    0

z tym licznikiem to podejrzewam ze gdziś kable będą przetarte i sie zwierają i przez to nie działa.....( raz jak chodził na postoju i zaczołem kołysać kabiną to na wyswitlaczu od predkosci zaczynał mi pokazywać predkość jak bym jechał ...12,3... 7,2.... itd a przecież stałem w miejscu....... tak samo było z wyswietlaczem od "wałka" pokazywał obroty....) a co do ramion to żadnej koncepcji nie mam........ <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CZyli kolego jest juz moduł do wymiany :D Jak wymienisz modul wszystko bedzie grało......!!! Tylko musisz do niech zadzwonic:D Sami przyjadą na miejsce Pozdro...:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol86    0

witam , ja tez mam problem z podnośnikiem w mf 6180 padł mi przełącznik od EHR i nie wiem gdzie i za ile mogę taki dostac , jak wiecie piszcie w posci lub na gg 9645313

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF8110A    0

rozwiązałem swój problem........ uszkodzony był jakis "procesor" w liczniku nie palił przez to kontrolki od ładowania i altenator ni ładował.......... teraz chodziwszystko...... czekam na "następny" problem mam nadzieje ze sie nie doczekam HE HE HE pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalj    0

Witam!

Mam pytanie, gdzie moge naprawic licznik. Chodzi mi o to, ze nie dziala mi wskaznik od teperatury, nie chodzi obrotomierz i nie liczy motogodzin? Ewentualnie ile taka naprawa moze kosztowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez jaszczur2008
      Witam. 
      Mam problem z mf 3125 1991r. Polbiegi i przedni ogarniety.
      Mam pytanie odnosnie spalanie W komputerze. Pokazuje 0. Trzeba moze cos ustawic? Czy cos moze niedzislac.
      Wskaznik poziomu paliwa dziala.
       

×