Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
laptop678    0

Witam man problem z moim zetorem 5011 (5211)a mianowicie nie mogę włonczyc wałka wom jak silnik jest zapalony. Na zgaszonym silniku nie ma rządnego problemu . Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z góry dziękuję za pomoc
Laptop678

Edytowano przez laptop678

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    206

Padło lub nie przyczyna jest bardziej banalna wręcz śmieszna bo już takie przypadki były na forum :-) długo masz ciągnik? To się stało teraz, wcześniej dobrze było? To co wspomniałem wcześniej że zdarzały się osoby co myślały ze 2 stopień jest pod 1 w nożnym... 2 stopień masz w dźwigni po lewej stronie tam co ręczny. Sprzęgło nożne masz tylko od jazdy i do WOM jest nie potrzebne. Sprawdź poprostu linkę od dźwigni sprzęgła lub je zaciągnij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

laptop678    0

Ciągnik mam 2 lata i od samego poczatku tak mam . A jesli chodzi o sprzęgło 2 stopnia to jak kupiłem ciągnik to nie miałem tej żółtej dźwigni ale kupiłem i zamontowałem tylko nie wiem jak ona jest sprawna. Wiem ze się wydaje śmieszne ale jakby ktos mi wytłumaczył
jak załączyć wom bo możliwe ze cos zle robię

Edytowano przez laptop678

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    87

Kupiłeś dźwignię, ale linkę chociaż podłączyłeś ?


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laptop678    0

Tak linkę podłączyłem i jak zaciągam to linka się rusza ale nie wiem co dalej

Edytowano przez laptop678

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laptop678    0

Czesc mógł by kto mi powiedziec jak mogę sprawdzić sprzęgło wom bo nie ukrywam nie wiem jak ono działa i jak się go obsługuje dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    37

napisz do mnie na gg


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laptop678    0

Podciagłem linkę od tej dźwigni i mogłem juz załączyć wom na zapalonym ciągniku ale mam jeżcie jedno czy po zaciągnięciu tej dźwigni po lewej stronie na włączonym wałku powinien się zatrzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    63

nie musisz się zatrzymywać jak zaciągasz ani jak puszczasz  -po to właśnie wymyślono ten patent  ,żeby w ten sposób używać .

Jest tylko warunek ,żeby nie przekraczać czasu 5minut z zaciągniętą dźwignią -teoretycznie ,bo praktycznie nikt tak długo nie trzyma


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

jeżeli pociągniesz za dzwignie wałek się zatrzymuje i wyłącza się pompa podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    63

albo jeszcze za mało podciągnięta linka albo też ,z racji częstego nie używania , tarcza sprzęgłowa zacina się na wałku sprzęgłowym ( przynajmniej ten ostatni przypadek był u mnie )

Jak pod obciążeniem staje to nie ma powodu do zmartwień !!!!

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Pawel0418
      Witam,od kilku dni jestem posiadaczem zetorka 7745 i mam pytanie do was ile i gdzie trzeba wlać oleju oraz gdzie znajdują się filtry i jaki olej lać najlepiej
       
       
       
       
       
    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
    • Przez eeliasz14
      Witam mógł by mi ktos zwymiarowac dźwignię zwrotnicy od śrub do oczka tak jak zaznaczone jest to na zdjęciu? Bo zrobiłem wspomaganie łącznie ze wspornikami tylko ma coś zbyt mały skręt. Możliwe że jest jest a długi uchwyt, za dużo wystaje względem zwrotnicy i jest zbyt duże przełożenie. Silownik mam od c385 o skoku 20 cm (450-650).  Nie chciał bym też kupować tego wspornika tylko delikatnie przerobic instniejacy

    • Przez Mares
      Szukam katalogu części i schematu instalacji elektrycznej do zetora 7341, najlepiej w formie pdf. Może ktoś ma ? 
    • Przez bambik999
      Witam,
      posiadam Zetora 5211 i niedawno nabyłem prasę Welger RP 12 S (walcowa) i planuje aby te dwie maszyny ze sobą współpracowały. I moje pytanie brzmi: Czy Zetorek poradzi sobie z tą prasą?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.