Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

laptop678    0

Witam man problem z moim zetorem 5011 (5211)a mianowicie nie mogę włonczyc wałka wom jak silnik jest zapalony. Na zgaszonym silniku nie ma rządnego problemu . Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z góry dziękuję za pomoc
Laptop678

Edytowano przez laptop678

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


romek6340    203

Padło lub nie przyczyna jest bardziej banalna wręcz śmieszna bo już takie przypadki były na forum :-) długo masz ciągnik? To się stało teraz, wcześniej dobrze było? To co wspomniałem wcześniej że zdarzały się osoby co myślały ze 2 stopień jest pod 1 w nożnym... 2 stopień masz w dźwigni po lewej stronie tam co ręczny. Sprzęgło nożne masz tylko od jazdy i do WOM jest nie potrzebne. Sprawdź poprostu linkę od dźwigni sprzęgła lub je zaciągnij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


laptop678    0

Ciągnik mam 2 lata i od samego poczatku tak mam . A jesli chodzi o sprzęgło 2 stopnia to jak kupiłem ciągnik to nie miałem tej żółtej dźwigni ale kupiłem i zamontowałem tylko nie wiem jak ona jest sprawna. Wiem ze się wydaje śmieszne ale jakby ktos mi wytłumaczył
jak załączyć wom bo możliwe ze cos zle robię

Edytowano przez laptop678

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



laptop678    0

Tak linkę podłączyłem i jak zaciągam to linka się rusza ale nie wiem co dalej

Edytowano przez laptop678

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

laptop678    0

Czesc mógł by kto mi powiedziec jak mogę sprawdzić sprzęgło wom bo nie ukrywam nie wiem jak ono działa i jak się go obsługuje dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



laptop678    0

Podciagłem linkę od tej dźwigni i mogłem juz załączyć wom na zapalonym ciągniku ale mam jeżcie jedno czy po zaciągnięciu tej dźwigni po lewej stronie na włączonym wałku powinien się zatrzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DarekD    56

nie musisz się zatrzymywać jak zaciągasz ani jak puszczasz  -po to właśnie wymyślono ten patent  ,żeby w ten sposób używać .

Jest tylko warunek ,żeby nie przekraczać czasu 5minut z zaciągniętą dźwignią -teoretycznie ,bo praktycznie nikt tak długo nie trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawe5    2

jeżeli pociągniesz za dzwignie wałek się zatrzymuje i wyłącza się pompa podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



DarekD    56

albo jeszcze za mało podciągnięta linka albo też ,z racji częstego nie używania , tarcza sprzęgłowa zacina się na wałku sprzęgłowym ( przynajmniej ten ostatni przypadek był u mnie )

Jak pod obciążeniem staje to nie ma powodu do zmartwień !!!!

Edytowano przez DarekD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×