Skocz do zawartości
fan41

Problem z nawiewem renault 90-34

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
fan41    1

Witam dzisiaj został zdjęty dach i wymontowany wentylator od nawiewu bo bardzo  hałasował myslałem że wyczyszczę nasmaruje i bedzie działał ale okazało się że łopatki zaczepiają o obudowę -bardzo duży luz zwłaszcza z jednej strony.Czy ktoś z was to robił ,co tam siedzi tulejka czy łożysko czy jest to do zrobienia?

Tak w jednym temacie zapytam czy orbitol w naszych renówkach to się regeneruje czy kupuje nowy orginał a może jakieś zastępcze  jeśli tak jakie to koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

A nie można się popytać lokalnych elektryków którzy robią silniki? Nie nie można! Trzeba koniecznie załozyc temat na forum i czekac az ktos poleci elektryka z drugiego końca Polski  po czym zostanie tak jak jest bo koszty transportu za duże. Ehhhh ten internet!!! Ogłupia i rozleniwia ludzi.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

mysle ze najprosciej to byłoby to wziasc do garazu i rozłozyc na czeci pierwsze i sie okaze co jest nie tak.

Orbitol mozesz regenerowac sobie mozesz kupic pewnie cena ori bedzie zabujcza a jak regenerowac same uszczelnienia to mozna samemu w garzau ogarnac w 2-3 godzinki chyba ze masz cos innego powydzierane to inna bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    38

Tak jasne samemu w garażu regenerować orbitrol ....w dwie trzy godzinki ...heheeh..Powodzenia życzę! Tego nawet osoby zajmujace się hydraulika siłowa nie zawsze chca sie podjąć i mówia żeby nowy kupić A cena wcale nie jest taka zabójcza.. Poza tym można wziąc uzywke ze starego bizona czy innego starego kombajnu bo one nie sa nigdy zuzyte i dostosowac mocowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Co Ty kolego za bajki piszesz, sam uszczelniałem orbitrol w kombajnie kupiłem zestaw naprawczy za 80zł i rozebrałem go na części pierwsze i po składałem, śmiga jak szalony nic mu się nie dzieje. To nie jest taka filozofia żeby się nie dało tego zrobić, a warsztaty naprawcze z chęcią podejmą się takiej roboty bo dużo na tym zarobią a się nie na robią. No chyba że Ty się spotkałeś z takimi partaczami co się boją to rozbierać to się nie dziwię że każą kupować nowy. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

Oj Karol Karol piszesz dziwne rzeczy-to po co jest forum chyba żeby między innymi wymieniać się informacjami.. Jak by tak każdy robił jak piszesz to nie mieli byśmy co czytać

Edytowano przez fan41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Kolego a co masz takiego trudnego w orbitolu żeby nie można było sobie wymienic uszczelnień ?? Sam robiłem kilka i jakoś nigdy większych problemów nie było czy to z orbitolem czy z silownikami. Jak kolega pisze sam wymienił uszczelnienia za 80 zł za co pewnie w warsztacie zaplacilby z 200 zl. Sam wymieniłem uszczelnienia kompletne w 3 silownikach za 190 zł a za regenerację 1 silownika chcieli 230 więc kto co woli a ze w Polsce rządzi cwaniactwo to druga sprawa. Jak na warsztacie mieli mazde 6 2.0 benzyna do regulacji zaworów to cała regulację zrobili w 30 min a jak klient przyjechał to ile to problemów nie mieli w we 2 robili to 3 godziny ha ha ha tylko ze go skasowali na 450 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

To może rzeczywiście się na partaczy natknąłem co mi takie bajki naopowiadali Sam nigdy narazie nie miałem potrzeby grzebać przy orbitrolach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

Damianos a te uszczelnienia orbitola to gdzie kupywałeś?Podaj jakieś namiary są one dedykowane do reno 90,34 czy trzeba coś dobierać.

A co z tym nawiewem rozbierał to ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Jedz do sklepu z hydrauliką siłową powinni Ci dobrać do twojego modelu uszczelniacze, a jeśli nie to Ci zamówią bez problemu. 
Co do nawiewu to spróbuj go rozebrać na części pierwsze i zobaczysz wtedy co z nim nie tak. U mnie też nie działa od jesienie ale nie mam na razie czasu się tym zająć może gdzieś bliżej lata będę rozbierał przy deszczu. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Kolego wystarczy ci katalog ale nie zawsze poniewaz czasami mozna sie nacic juz wyjasniam ktos kupuje po numerze z katalogu i niby ok jak sie robierze to wychodza kwiatki czasami uszczelnienia na tłokach roznia sie tym ktore sa włozone a tym co na papierku zazwyczaj dotyczy to szerokosci uszczelnien mi zdarzyło sie wielokrotnie przy siłownikach najlepiej jak masz orbitol rozbierz go powyciagaj wszystko tylko nie porozrywaj i jedz do sklepu u mnie maja prawie szystko od reki tylko o ile jak masz stare uszczelnienia a zapewne nic nie oczytasz to idz do sklepu gdie jest ktos kumaty a nie woła konkertny rozmiar \bo on sie nie zna na tym. U mnie jest taka babka co ogarnia temat i nigdy nie było problemow z kupieniem czesci. Aha pamietaj jak juz rozbierzesz to dobrze wymyj i usczelnienia zakładaj na olej nie na smary itp ja tak robie i nie mam problemow chodz mozna tez na sucho ale idzie ciezej wepchnac uszczelnienia wewnetrzne tłoczyska. Jak cos słuze pomoca aha i radze kupic te lepsze nwm jaka firma ale u mnie babka powiedziała ze ma gorsze i lepsze a roznica na komplecie to 12zł wiec nie ma co oszczedzac chodz samam mowiła ze nie pochodzi to 20 lat jak satare orginały 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

W sobotę rozebrałem na drobne tą dmuchawę na tulejkach luz 2mim byłem u tokarza ale nie bardzo chcą to dorabiać mówią że trzeba z żeliwa drobnoziarnistego ale sprawdzę jeszcze w sklepach może mi coś dobiorą .Orbitol i siłowniki będa sprawdzane w tym tygodniu u zaprzyjaznionego mechanika o wynikach poinformuje może ktoś bedzie zainteresowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Friedrich
      Witam,
      Chcę wymienić filtry hydrauliki w swoim aresie i mam problem z ich znalezieniem. Otóż z tego co widzę jest ich 3 - patrząc od tyłu najpierw największy (najszerszy, krótki) i następne dwa wąskie ale długie. Udało mi się znaleźć numery dwóch - 6005022974 (najszerszy) oraz 6005022975 (wąski). Pytanie brzmi, czy są to właściwe filtry do tego ciągnika (w sklepach internetowych widnieje ten model jak pasujący) oraz (co najważniejsze) czy te dwa filtry wąskie są takie same, czy do każdego idzie inny wkład?
      Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
    • Przez ReKoRd022
      Witam ma problem z wom w aresie gdy chcę go włączyć miga kontrolka i podczas sprawdzania co może być przyczyną
      zauważyłem że jedna z  cewek przy filtrach hydrualicznych przy tylnym kole (pierwsza od dołu) jest gorąca to zacząłem podmieniać ale każda inna cewka w tym miejscu jest gorąca prosiłbym o pomoc bo sam nie wiem co to może być co mogę jeszcze sprawdzić.
      Pozdrawiam Rafał
    • Przez Lucek7878
      Cześć, nie działa mi w Renault Ares 620 nawiew z prawej strony kabiny. Gdzie szukać przyczyny ? Gdzie znajduje się wentylator ?
    • Przez tommy66692
      witam po wymianie pompy wspomagania w renault ares 640 zauwazylem ze nie rozłącza przedniego napędu? jaka moze byc tego przyczyna
    • Przez jarekvip99
      Posiadam Zetora 12145 ale mam zamiar zmienić ciągnik i kupić właśnie Renault Ares taki powyżej 120 koni do Max 150 z roczników tych około 2000 r. podobają mi się te ciągniki i wyglądają na dość komfortowe jak na te roczniki i chyba w miarę proste. byłby to ciągnik głównie do prac ciężkich polowych. Jak z ich awaryjnościa i wytrzymałościa? części domyślam się że w porównaniu do zetora będą sporo droższe tylko czy są w miarę dostępne i czy ciągniki są mało awaryjne?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.