News
fan41

Problem z nawiewem renault 90-34

Polecane posty

fan41    1

Witam dzisiaj został zdjęty dach i wymontowany wentylator od nawiewu bo bardzo  hałasował myslałem że wyczyszczę nasmaruje i bedzie działał ale okazało się że łopatki zaczepiają o obudowę -bardzo duży luz zwłaszcza z jednej strony.Czy ktoś z was to robił ,co tam siedzi tulejka czy łożysko czy jest to do zrobienia?

Tak w jednym temacie zapytam czy orbitol w naszych renówkach to się regeneruje czy kupuje nowy orginał a może jakieś zastępcze  jeśli tak jakie to koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    51

A nie można się popytać lokalnych elektryków którzy robią silniki? Nie nie można! Trzeba koniecznie załozyc temat na forum i czekac az ktos poleci elektryka z drugiego końca Polski  po czym zostanie tak jak jest bo koszty transportu za duże. Ehhhh ten internet!!! Ogłupia i rozleniwia ludzi.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    66

mysle ze najprosciej to byłoby to wziasc do garazu i rozłozyc na czeci pierwsze i sie okaze co jest nie tak.

Orbitol mozesz regenerowac sobie mozesz kupic pewnie cena ori bedzie zabujcza a jak regenerowac same uszczelnienia to mozna samemu w garzau ogarnac w 2-3 godzinki chyba ze masz cos innego powydzierane to inna bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    51

Tak jasne samemu w garażu regenerować orbitrol ....w dwie trzy godzinki ...heheeh..Powodzenia życzę! Tego nawet osoby zajmujace się hydraulika siłowa nie zawsze chca sie podjąć i mówia żeby nowy kupić A cena wcale nie jest taka zabójcza.. Poza tym można wziąc uzywke ze starego bizona czy innego starego kombajnu bo one nie sa nigdy zuzyte i dostosowac mocowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    182

Co Ty kolego za bajki piszesz, sam uszczelniałem orbitrol w kombajnie kupiłem zestaw naprawczy za 80zł i rozebrałem go na części pierwsze i po składałem, śmiga jak szalony nic mu się nie dzieje. To nie jest taka filozofia żeby się nie dało tego zrobić, a warsztaty naprawcze z chęcią podejmą się takiej roboty bo dużo na tym zarobią a się nie na robią. No chyba że Ty się spotkałeś z takimi partaczami co się boją to rozbierać to się nie dziwię że każą kupować nowy. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

Oj Karol Karol piszesz dziwne rzeczy-to po co jest forum chyba żeby między innymi wymieniać się informacjami.. Jak by tak każdy robił jak piszesz to nie mieli byśmy co czytać

Edytowano przez fan41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    66

Kolego a co masz takiego trudnego w orbitolu żeby nie można było sobie wymienic uszczelnień ?? Sam robiłem kilka i jakoś nigdy większych problemów nie było czy to z orbitolem czy z silownikami. Jak kolega pisze sam wymienił uszczelnienia za 80 zł za co pewnie w warsztacie zaplacilby z 200 zl. Sam wymieniłem uszczelnienia kompletne w 3 silownikach za 190 zł a za regenerację 1 silownika chcieli 230 więc kto co woli a ze w Polsce rządzi cwaniactwo to druga sprawa. Jak na warsztacie mieli mazde 6 2.0 benzyna do regulacji zaworów to cała regulację zrobili w 30 min a jak klient przyjechał to ile to problemów nie mieli w we 2 robili to 3 godziny ha ha ha tylko ze go skasowali na 450 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    51

To może rzeczywiście się na partaczy natknąłem co mi takie bajki naopowiadali Sam nigdy narazie nie miałem potrzeby grzebać przy orbitrolach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

Damianos a te uszczelnienia orbitola to gdzie kupywałeś?Podaj jakieś namiary są one dedykowane do reno 90,34 czy trzeba coś dobierać.

A co z tym nawiewem rozbierał to ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    182

Jedz do sklepu z hydrauliką siłową powinni Ci dobrać do twojego modelu uszczelniacze, a jeśli nie to Ci zamówią bez problemu. 
Co do nawiewu to spróbuj go rozebrać na części pierwsze i zobaczysz wtedy co z nim nie tak. U mnie też nie działa od jesienie ale nie mam na razie czasu się tym zająć może gdzieś bliżej lata będę rozbierał przy deszczu. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    66

Kolego wystarczy ci katalog ale nie zawsze poniewaz czasami mozna sie nacic juz wyjasniam ktos kupuje po numerze z katalogu i niby ok jak sie robierze to wychodza kwiatki czasami uszczelnienia na tłokach roznia sie tym ktore sa włozone a tym co na papierku zazwyczaj dotyczy to szerokosci uszczelnien mi zdarzyło sie wielokrotnie przy siłownikach najlepiej jak masz orbitol rozbierz go powyciagaj wszystko tylko nie porozrywaj i jedz do sklepu u mnie maja prawie szystko od reki tylko o ile jak masz stare uszczelnienia a zapewne nic nie oczytasz to idz do sklepu gdie jest ktos kumaty a nie woła konkertny rozmiar \bo on sie nie zna na tym. U mnie jest taka babka co ogarnia temat i nigdy nie było problemow z kupieniem czesci. Aha pamietaj jak juz rozbierzesz to dobrze wymyj i usczelnienia zakładaj na olej nie na smary itp ja tak robie i nie mam problemow chodz mozna tez na sucho ale idzie ciezej wepchnac uszczelnienia wewnetrzne tłoczyska. Jak cos słuze pomoca aha i radze kupic te lepsze nwm jaka firma ale u mnie babka powiedziała ze ma gorsze i lepsze a roznica na komplecie to 12zł wiec nie ma co oszczedzac chodz samam mowiła ze nie pochodzi to 20 lat jak satare orginały 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fan41    1

W sobotę rozebrałem na drobne tą dmuchawę na tulejkach luz 2mim byłem u tokarza ale nie bardzo chcą to dorabiać mówią że trzeba z żeliwa drobnoziarnistego ale sprawdzę jeszcze w sklepach może mi coś dobiorą .Orbitol i siłowniki będa sprawdzane w tym tygodniu u zaprzyjaznionego mechanika o wynikach poinformuje może ktoś bedzie zainteresowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawidoff190
      Panowie renault 104,54. Coś piszczy po wciśnięciu sprzegla ( piszczy gdy trzymam je dłużej wcisniete) . Biegi wchodzą bez żadnego problemu.  Może ktoś podpowie co to może być? 
    • Przez Grzesio07
      Witam
      Ciągnik stracił ciśnienie smarowania. Po zdjęciu misy olejowej w środku leżała śruba. Może wiecie skąd ona może być?
      Pompa oleju była wymieniona ok 1,5roku temu. 
      Z góry dziękuję za pomoc 


    • Przez Tomaszjelon9901
      problemy ze skrzynia mulyishift  szarpanie przy Przezucie biegu 3na 4 i 6 na 7 tylko jak jest ciepły ma ktoś może instrukcje obsługi jaki olej ile oleju itp
    • Przez szop01
      Witam wszystkich użytkowników.
      Ostatnio będąc w polu stanął mi ciągnik Renault Ares 630 RZ okazuje się że nie ma ciśnienia oleju na skrzynię biegów i półbiegów.  Co może być przyczyną?
      Rewers jest mechaniczny,
      Wspomaganie działa, podnośnik również.
    • Przez baska524
      Witam i proszę o pomoc może ktoś też miał taki problem a mianowicie ginie mi prond na zasilaniu sprężarki klimatyzacji i ja rółancza. Ginie też pront na czujniku pod maską na tej gruszce. Po godzinie pracy przekaźniki są gironce prawie wszystkie. A j na dodatek nie zawsze łapie rozrusznik. Cewka nowa słychać jej cykanie a odpala raz na 20 razy. Dzisiaj miałem też taki pojedynczy incydent zaciecia się EHR tce 10 podnośnik się opuścił i ciągle miała kontrolka czerwona i dopiero pomógł wyjęcie bespiecznika dopiero wtedy się odblokował. Może ktoś coś wie??? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.