Skocz do zawartości
mati9621

Bizon Z056 stopien spręzania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
mati9621    14

Witam kupiłem bizona Z056 który kopci na niebiesko, ciężko odpala. I tu moje pytanie jakie powinno być ciśnienie sprężania w silniku sw 400. Pytam ponieważ będę wyciągał wtryski do sprawdzenia  i przy okazji chciał bym mu zmierzyć  ciśnienie  sprężania na każdym garku .  Z góry dziękuje za odpowiedz.

Edytowano przez mati9621

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

googla użyć to nie łaska?stopień sprężania to nie jest ciśnienie sprężania , stopień sprężania dla tego silnika to 16 do 1 a ciśnienie sprężania dla dobrego silnika sw400 18-19,6 bar/atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

No wlasnie z nie wiedzy napisalem ocstopniu sprezania a chodzilo mi o cisnienie sprezania jakie pownien miec zdrowy silnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maciek    27

na pewno silnik o stopniu sprężania 16:1 będzie miał takie ciśnienie, ciśnienia które podajesz są w silnikach które maja stopień sprężania 20:1, ciśnienie w dieslu mierzy się na zimnym silniku.Trzeba mieć dobry rozrusznik i naładowane akumulatory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
×