Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zanim weźmiesz się za wyjmowanie sekcji to dokładnie oznacz jej położenie względem korpusu pompy bo tylko w ten sposób zmienia się dawkę paliwa pomiędzy poszczególnymi sekcjami.

Wyjęcie jest dość proste ale włożenie sekcji to już nie koniecznie . Po pierwsze to nie można tego robić na siłę bo będzie się przecinała na listwie a po drugie to musi odpowiednio się zazębić tzn . określone położenie sekcji i wysunięcie listwy. Jak nie jesteś na siłach tego sam zrobić to radziłbym wyciągnąć pompę i zlecić zakładowi naprawczemu tą operację

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rolpio18
      Witam mam problem ze wspomaganiem w 4512 wymieniłem orbitrol oraz siłownik i nadal kreci się ciężko co moze być tego przyczyną?
    • Przez MrHeniek
      Witam
      Mam takie zapytanie, zna ktoś dobry preparat , metodę uszczelnienia bloku silnika.
      Nieszczelności płynu chłodzącego.
    • Przez Heniekii
      Witam
       
      Jakie macie sposoby zeby z tego polaczenie nie leciala nawet kapka oleju?Mowa o pompie w ursusie 1204
       
      Ja stosowalem podkladke miedzina 27 ale puszczala tak samo podkladka metalowo gumowa tez 27.
      Zastosowalem tez podkladke aluminiowa 26 i leciutko podpilowalem ja pilniczkiem zeby ciasno siedziala i bylo dobrze ale przez chwile bo jest po prostu za mieka a teraz zalozylem podkladke miedzina 26 i tez ja podpilowalem zeby ciasno siedziala oraz wkrecilem krociec do pompy na jakis specjalny klej ktory ma uszczelnic polaczenie na gwincie ale przekonam sie o tym dopiero jak na rozsiewacz zaladuje 2t nawozu
       
      rozmawialem z wieloma osobami i to jest bolaczka zeby tak usczelnic pompe z króćcem aby nie bylo przecieku
       
      sorki za blad w temacie mialo byc króćcem
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś może jak zablokować koło pasowe w celtisie aby je odkręcić (to znajdujące się najniżej)? Chciałbym wymienić jego uszczelnienie, ale nie mogę zdemontować kola. Śruba posiada prawy czy lewy gwint?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v