Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam podobnie zrobioną skrzynie ale nie wiem po co ta od reduktora mi się wydaje że za dużo tam dźwigien ale rób jak chcesz co tam jeszcze masz ciekawego

Opublikowano

Czerwona wajcha z przodu jest do: wsteczne i przód org wajcha jest do biegów od redukcyjnych do 6 a ta 3 wajcha od siedzenia jest do: szosowe polowe.

 

Siedzenie jest aktywne na sprężynach i z poduszko powietrzno.

Opublikowano

Ja też mam dołożoną dźwignie od zmiany biegów przód - tył, ale ta od zmiany grupy biegów to wydaje mi sie, że pszeszkadza. Pozatym mam podobnie zrobiony dolny zaczep tylko u mnie jest dłuższy i solidniejszy. Do tego jeszcze halogeny na dachu z przodu, siedzenie od malczaka, końcówki drążków kierowniczych od c-360. Wywaliłem w środku obudowe prawego błotnika( tą z ogrzewaniem) i mam tam głośnik teraz a pod sufitem jest radjo. W misce olejowej jest zamontowana grzałka oleju co ułatwia rozruch w duże mrozy (sprawdza sie), rozrusznik jest od c-360. Ponieważ mam na władku tura i przez słupki nie można wysuwać akumulatorów wyciołem tą blache co przykrywa akumulatory i teraz dostęp do nich jest super( fota jest gdzieś w galerii) tylko musze jakąś otwieraną klapke dorobić. Jeszcze jest dodatkowa dźwignia do otwierania łychy przy turze, zamontowana po prawej stronie przy ręcznym gazie i jest większe lusterko założone. Przerobiłem też pokrywe skrzyni biegów tak aby można było ją bez problemu zdjąć gdy potrzeba i to chyba wszystko :(

Opublikowano

Ja w swoim ruskim udoskonaliłem nowy zaczep dolny nowe siedzenie i tylnią wycieraczkę wstawiłem silniczek żeby nie trzeba było ręką kręcić chcę jeszcze radio ale nadtym sie zastanowię

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przeniesienie skrzynki, z lewego błotnika na prawy

Pseudo siedzisko - pasażera

Tylny halogen

Duże reflektory z przodu

Dołożnie kabina, na wersję, z pełnymi błtonikami, czyli umnie jest duzo dziur ;)

Opublikowano

ja w swoim t25a2 dałem fajne małe niskie siedzenie bo stare miąłem jakies o fiesty wysokie i niewygodnie sie obracało.

MAm prośbe weźcie mi cos powiedzcie jak wmotowaliście górny zaczep

. a i jeszcze jedno ja zamiast zaczepu orginalnego mam robiona przez dobrego fachowca beleczke jak dolny zaczep

Opublikowano

ja w swojm t25a mam: :lol:

 

-radio

-halogeny na dachu kabiny

-zaczep transportwy

-załorzyłem na stałe zaczep do przyczep jednoosiowych

-przełorzyłem skrzynke z narzędziami na drugi błotnik

-opony tylne z 10 na 12

-obciążniki na tylne koła

-boczne łańcuchy w układzie zawieszania narzędzi bo na krzyż niezdawało egzaminu

 

narazie to wszystko :D

Opublikowano

Moje przemiany to:

Opony od ciapera

Obciążniki od 40stki na przodzie 4 po 20 kg każdy czyli 80 kg wychodzi i jeszcze na tylnych kołach

I rozrusznik szybko obrotowy oraz bo zapomniałem wiatrak w kabinie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Heh 11 to był standard, były też wersje S1 i S2 jeden rolniczy na oponach 11, i do międzyrzędzi na 10 i ze zmienionym prześwitem i rozstawem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v