Skocz do zawartości
stachu1991

Wynalazki w waszym t25

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

k_malysz    0

ja mam podobnie zrobioną skrzynie ale nie wiem po co ta od reduktora mi się wydaje że za dużo tam dźwigien ale rób jak chcesz co tam jeszcze masz ciekawego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu1991    0

Czerwona wajcha z przodu jest do: wsteczne i przód org wajcha jest do biegów od redukcyjnych do 6 a ta 3 wajcha od siedzenia jest do: szosowe polowe.

 

Siedzenie jest aktywne na sprężynach i z poduszko powietrzno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Ja też mam dołożoną dźwignie od zmiany biegów przód - tył, ale ta od zmiany grupy biegów to wydaje mi sie, że pszeszkadza. Pozatym mam podobnie zrobiony dolny zaczep tylko u mnie jest dłuższy i solidniejszy. Do tego jeszcze halogeny na dachu z przodu, siedzenie od malczaka, końcówki drążków kierowniczych od c-360. Wywaliłem w środku obudowe prawego błotnika( tą z ogrzewaniem) i mam tam głośnik teraz a pod sufitem jest radjo. W misce olejowej jest zamontowana grzałka oleju co ułatwia rozruch w duże mrozy (sprawdza sie), rozrusznik jest od c-360. Ponieważ mam na władku tura i przez słupki nie można wysuwać akumulatorów wyciołem tą blache co przykrywa akumulatory i teraz dostęp do nich jest super( fota jest gdzieś w galerii) tylko musze jakąś otwieraną klapke dorobić. Jeszcze jest dodatkowa dźwignia do otwierania łychy przy turze, zamontowana po prawej stronie przy ręcznym gazie i jest większe lusterko założone. Przerobiłem też pokrywe skrzyni biegów tak aby można było ją bez problemu zdjąć gdy potrzeba i to chyba wszystko :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1

Ja w swoim poprawiłem zaczep i zmieniłem siedzenie bo stare się popsuło i założyłem sprężarkę. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JCBFastrac    0

Ja w swoim ruskim udoskonaliłem nowy zaczep dolny nowe siedzenie i tylnią wycieraczkę wstawiłem silniczek żeby nie trzeba było ręką kręcić chcę jeszcze radio ale nadtym sie zastanowię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przeniesienie skrzynki, z lewego błotnika na prawy

Pseudo siedzisko - pasażera

Tylny halogen

Duże reflektory z przodu

Dołożnie kabina, na wersję, z pełnymi błtonikami, czyli umnie jest duzo dziur ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terror    0

- Podwyższenie daszku bo waliłem w niego głowom na dziurach

- Spręażka

- górny zaczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu1991    0

poszukuję przedniego mostu od uza-a jak ktoś ma niech pisze

mam zamiar zrobić ruska z przodkiem ale jeszcze nie wiem czy pasują części od uaz-a

czy będzie pasować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszRol    0

Ja przeniosłem skszynke na prawą strone by było miejsce dla pasażera oraz mam w moim władku radio :) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

ja w swoim t25a2 dałem fajne małe niskie siedzenie bo stare miąłem jakies o fiesty wysokie i niewygodnie sie obracało.

MAm prośbe weźcie mi cos powiedzcie jak wmotowaliście górny zaczep

. a i jeszcze jedno ja zamiast zaczepu orginalnego mam robiona przez dobrego fachowca beleczke jak dolny zaczep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

ja w swojm t25a mam: :lol:

 

-radio

-halogeny na dachu kabiny

-zaczep transportwy

-załorzyłem na stałe zaczep do przyczep jednoosiowych

-przełorzyłem skrzynke z narzędziami na drugi błotnik

-opony tylne z 10 na 12

-obciążniki na tylne koła

-boczne łańcuchy w układzie zawieszania narzędzi bo na krzyż niezdawało egzaminu

 

narazie to wszystko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek    0

Moje przemiany to:

Opony od ciapera

Obciążniki od 40stki na przodzie 4 po 20 kg każdy czyli 80 kg wychodzi i jeszcze na tylnych kołach

I rozrusznik szybko obrotowy oraz bo zapomniałem wiatrak w kabinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

haha opony 12,4 na 28 to raczej już standard w rusinkach to nie wiem czy to taki wynalazek chodź ostatnio mój znajomy do wladka kupił 11,2 na 28 az siee zdziwiłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Heh 11 to był standard, były też wersje S1 i S2 jeden rolniczy na oponach 11, i do międzyrzędzi na 10 i ze zmienionym prześwitem i rozstawem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×