Skocz do zawartości

Polecane posty

tn155    0

Witam użytkowników,

 

mam pytanie do osób, które same posiadają, lub znają właścicieli ciągnika NH TD5010. Chodzi mi o połączenie tego modelu wraz z ładowaczem czołowym. Ktoś próbował? A jeśli tak to z jakim efektem?

 

Z tego co doczytałem na forach to są w tej serii problemy z żywotnością suchego sprzęgła i chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda u Was lub u Waszych znajomych posiadających ten ciągnik wraz z turem?

 

A nawet jeśli ktoś posiada powyższy model, a nie ma zainstalowanego tura to prosiłbym, żeby się wypowiedział jak to jest z użytkowaniem ciągnika- czy są sprawy na które narzekacie, polecacie ten model czy raczej odradzacie?

Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo932    4

mam NH td5050 i nie używam w nim turze i po przepracowaniu około 800 mth rewers zaczynał już działać z oporami ( tym bardziej na zimnym oleju), z tego co wiem to ludzie robią jakieś kalamitki i wtedy problemu nie ma i jest super. Mam nadzieję że chociaż trochę Cie oświeciłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tn155    0

Dziękuję za cenną informację. Mam nadzieję, że więcej użytkowników włączy się do rozmowy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gotchisc    52

mam td5 105 chodzi w turze i nie tylko -1500 mth w dwa sezony i nic się nie dzieje, zero awarii oraz mam nh td 5040 bez tura 3 tyś mth w 6 lat i wymieniłem tylko linkę od sprzęgła bo stara się przetarła i puściła, narazie odpukać ale bez żadnych awarii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tn155    0

Dzięki za kolejną cenną informację. A znajdzie się może jakiś użytkownik TD5010, który mi powie coś o tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niuch2016    3

Posiadam NH te 5010 z turem i według mnie jest do niego za lekki. Nie raz już by leżał na boku z balastem o masie 800kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kondzik
      Witam.  Przymierzam się  do kupna ładowacza czołowego i padło na firmę  Stoll i stąd moje pytanie. Jakie macie doświadczenia że sterowaniem elektronicznym? Czy jest warte swojej ceny? Z mojej dotychczasowej pracy ładowaczem (trac lift przy zetorze proxima) wiem że bardzo często nie otwiera się zaworów do końca aby precyzyjniej operować turem. Rozumiem, że siłą rzeczy przy sterowaniu elektronicznym nie da się zrobić czegoś  takiego.  Jak wtedy wygląda praca? Czy nie ma problemu z precyzyjnymi pracami? Nie występuje zbytnie rzucanie, szczególnie lekkim ciągnikiem? Dodam tylko że mam zamiar założyć ww ładowacz do Kuboty m7040. Z góry  dzięki za odpowiedź. 
    • Przez lukasztusin123
      Witam kupiłem zetora 8145 w którym ciężko ze zgrzytem wchodziły biegi oraz ciągnęło sprzęgło.
      po rozjechaniu Wymieniłem : Słoneczko, piasta napędu WOM, tarcza dociskowa była nowa i w bdb stanie więc zostawiłem, tarcza sprzęgła nowa, koło zamachowe było już nowe i w bdb stanie, łożysko oporowe zmieniłem na nowe wyższe 45mm, nowa tuleja wyciskowa + nowe widełki i cięgło regulacyjne. piaste WOM i tarczę sprzęgła założyłem na 100% dobrze (tarcze krótszą piastą w stronę skrzyni. Po zjechaniu jest tak samo co przed "naprawą".
      Zrobiłem pomiary i po wciśnięciu pedału sprzęgła łożysko oporowe pracuje max 10.5mm, natomiast skręciłem na wierzchu docisk z tarczą do koła zamochowego i po wciskaniu prasą hydrauliczną tarcza zwalnia się przy 13-14mm wciskając słoneczko. stara tarcza była zwykła pełna i tutaj pytanie czy w docisku typu słoneczko nie powinna znajdować  się 6ramienna tarcza ceramiczna? czy to może być problemem złego wysprzęglania tarczy?
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś może, co może być przyczyną tego, że co chwila pękają tarczki sprzęgła przeciążeniowego w polskim rozrzutniku? Oryginalne działały przez lata, a po wymianie sypią się co kilka-kilkanaście rozrzutników.
      Chodzi o ten element:

      Powodem jest słaba jakość nowych tarczek, czy przyczyna może być inna? Wie ktoś może  gdzie kupić tarczki, które powinny wytrzymać dłużej?
    • Przez dsbh
      Mam problem przy włączaniu młocarni w w.w Claasie.Jeżeli wciskam i trzymam wajche młocarni,wtedy wszystko działa.Jeżeli ją puszcze wtedy mi rozłącza młocarnie.Wymienione były sprężyny,ślizgi na nowe.Złożone tak jak rozbierane.Nie wiem czy to wcześniej działało bo po zakupie kombajnu od razu nadawało się do naprawy.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.