Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowym na forum i potrzebuje informacji, jakie wspomaganie kupić do Ursusa c 360 3p ? Jest wiele rozwiązań, ale które jest najmniej awaryjne ? Może ktoś zakładał i orientuje się w temacie. Proszę o pomoc bo nie widzi mi się wydać ponad 2 tyś za coś z czego mogę tak do końca nie być zadowolonym, bo po prostu będzie się np.: często psuło.  Wiem że są tematy związane z Ursusem c 360 ale z tego co się orientuję to ma znaczenie podczas kupna jaki jest silnik.
Z góry wielkie dzięki :)

Opublikowano

orbitrol i drążek wzdluzny. z poprzecznym chyba trochę drożej jest. jedno i drugie fajnie pracuje i raczej nie ma się co psuć. z wzdluznym słownikiem cierpi trochę was i może klin ścinac. pompa napędzana z rozrządu generuje dodatkowy koszt zakupu rozrusznika mniejszego o czym Ci nikt nie powie oczywiście przy kupnie wspomagania

Opublikowano

my do 3p założyliśmy kupione na portalu aukcyjnym wspomaganie z słownikiem poprzecznym, napęd pompy z wału korbowego. na wolnych obrotach z bela na widlach jednym palcem można kręcić kierownica. cena wysoka ale ponad rok od zakupu i awarii brak. wadą to troche nosi przy dużych predkosciach

Opublikowano

chodzi pewnie o to ze jak jedziesz szybko a kręci się bardzo lekko to najmniejszy ruch ręki oddzialowuje na koła i szybkie korekty dają efekt jazdy po całej drodze. a w 3p idzie zrobić z wału? tak kolo jest na wysokości chłodnicy. w zwykłej wał napędowy pompy przechodzi pod chłodnica.

Opublikowano

Moim zdaniem nie ma sensu kupować za 2200 wspomagania, ja robiłem sobie sam wyszło mnie o 1000 zł taniej i wszystko poza siłownikiem na nowych częściach, nie wierz że pompa z wału lepsza bo to może w c 360 ale nie w c 360 3 P. ja mam oryginalną na rozrząd nie kumbinujesz nic tylko wyciągasz dekielek wkładasz i po sprawie, a wydajność że na każdych obrotach kręcisz palcem. Toci co piszą że z wału to nawet pewnie nie znają różnicy miedzy c 360 a c 360 3P. Masz trochę pojecia to ponad połowe Cię wyjdzie taniej jak zrobisz sam i wszystko kupisz oddzielnie i jeszcze sprzedasz kolumne kierownicza bo nie potrzebna bedzie i Ci sie zwróci, a gdy zakładasz tura to jeszcze prościej masz do zrobienia z mocowaniem siłownika. jak chcesz konkretne info pisz priv. u mnie dwa lata śmiga i nic do tej pory sie nie dzieje

Opublikowano
Dnia 24.02.2019 o 18:37, chemik112 napisał:

witam Panowie mam pytanie chce założyć wspomaganie od lublina ale pompę chce dac na rozrząd tylko czy tam pompa ma odpowiedni wydatek ?

Mam założone wkońcu takie i zadowolony jestem, za małe pieniądze a fajnie sie spisuje :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez MFargo
      Czy jest sens założenia nawigacji jak stacja jest odemnie 40km. Dodam że ciemny jestem w tym temacie.
       
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v