grzeskw75

Celtis 436 obroty.

Polecane posty

grzeskw75    9

Witam. Mam takie pytanie: gdy odpalę ciągnik ( silnik John Deere) to pracuje normalnie i jak jest nie jest zbyt rozgrzany i doda się szybko gazu, powyżej 1800 obr. to wtedy trochę przerywa, tak jakby gdzieś powietrza dostawał. Jeżeli gazu dodajemy powoli, nie tak gwałtownie wtedy wszystko jest ok. Jak ciągnik się rozgrzeje wszystko jest ok. Dodam że ciągnik poza tym pracuje równo, nie dymi, żadnych negatywnych oznak. Wie ktoś może o co chodzi, może to wina filtrów? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeskw75    9

Wrócę do tematu. Po wymianie filtrów ciągnik pow. 1600 dalej przerywa na zimnym silniku, jak ciepły wszystko ok. Dodam jeszcze że czasem zapala się kontrolka od świec żarowych. Myślę że to może być wina pompy wtryskowej. Jest to pompa stanadyne sterowana elektronicznie. Może ma ona jakiś czujnik temperatury i to on szwankuje. Proszę o jakieś porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.