Skocz do zawartości
volvo1150

hamulce 4512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
volvo1150    8

witam mam problem odnośnie hamulców na przyczepę ładnie hamuje ale gdy zaciągam ręczny po ok 2 min tłok powraca i nie trzyma moim zdaniem powinien trzymać cały czas powietrze jest bo zaciągnę 2 raz i to samo dodam że zawory wymieniałem jeden to pedał 2 od ręcznego ok 2 lata temu może coś źle wyregulowałem bo od początku tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

Może być winny zawór hamulca postojowego. Spróbuj zaciągnąć ręczny bez wciskania pedałów hamulca. Jeśli zawór zadziała poprawnie, to będzie słychać syk i hamulce przyczepy się zablokują. Jeśli coś jest nie tak, to ten syk będzie długi i słaby. Możliwe też, że to wina przyczepy. Po 2 minutach od zaciągnięcia ręcznego w przewodzie hamulcowym nie powinno być ciśnienia powietrza. Jeśli jest, to albo zawór w ciągniku przepuszcza, albo w przyczepie. Jeżeli po 2 min w przewodzie nie ma ciśnienia, to winna jest przyczepa. Zbiornik powietrza, przewody łączące, zawór hamulcowy przyczepy i siłowniki hamulcowe to elementy do sprawdzenia.

Zazwyczaj to normalne, że hamulce przyczepy długo nie trzymają na zaciągniętym ręcznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

przyczepa ładnie trzyma powietrze jak odepnę od ciągnika to cały dzień tłok jest zaciągnięty zawór jest nowy tylko są 2 dziur na tej dźwigience w zaworze co cięgno podłączasz i jak włożę na górną to nie hamuje ciągnika może to kwestia regulacji np sam ciągnik na ręcznym trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

XMK13    365

Możliwe. Spróbuj zaciągnąć ręczny bez wciskania pedałów. Wygląda na to, że zawór od ręcznego słabo się otwiera i zatrzymuje ciśnienie w przewodzie. Wciskając pedały przy zaciąganiu ręcznego ciśnienie z przewodu spuszczane jest przez zawór w pedale i stąd dobry efekt zaraz po zaciągnięciu ręcznego. Zaciągając sam ręczny spust ciśnienia powinien być gwałtowny, a jeśli taki nie jest lub wcale go nie ma, to trzeba regulować tą dźwignią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 18mateo18
      witam
      Mam problem ponieważ mój ferguson nie puszcza powietrza z pneumatyki tylko nabije na maxa i ślizga się pasek od sprężarki co jest popsute ????
    • Przez Sadownikx2
      Witam,mam problem ponieważ w moim Ursusie 2812 przestały działać hamulce (przy wożeniu piachu przyczepą 4tonową,ja nie woźiłem to nie wiem co się stało).
      Zdieliśmy koło,odkręciliśmu te dwie uparte śruby na śrubokręt (potrzebne one do czegoś) i okazało się,że bęben dobry,szczęki dobre(grubość okładziny 5.5mm),rozpieracz szczęk też.
      Złożyliśmy do kupy,podciągneliśmy na max hamulce i jakoś tam hamują ale dopiero jak się staje na pedały i zapiera o kierownice.
      Obecnie hamulce nie są podciągnięte na maxa bo szczęki tarły o bęben.
      Ma ktoś jakieś pomysły co się mogło popsuć?
    • Przez ciapekc328
      Od czego zacząć remąt ? Wie ktoś coś na ten temat
    • Przez Brykacz
      Problem polega na tym że jak hamulce są złączone to hamuje tylko lewy a jak je rozłączyłem i osobno sprawdzałem czy hamują to oba działały poprawnie, gdzie szukać rozwiązania problemu?
    • Przez WojtekWawszczak
      Witam 
      Jest to troche dziwny temat ale muszę się dowiedzieć czy w ursusie 4512 jest hamulec ręczny a jak jest to gdzie bo założyłem się z kolegą który twierdzi że w tym ursusie niema ręcznego a ja sądze że jest i chce dowieśc swego
×