Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Radio
Mitek93ns    0

Witam
Jestem dość zielony w sprawach elektryki a chciałbym podłączyć radio i głośniki do 360.
Mam 12v i alternator.
Masa jest na blotniki itd.
Może jakieś linki jakie radyjlp były samo radę i pasujące do niego głośniki by ktoś podrzucić mógł?
Oraz informacje gdzie podłączyć masę i prasowy kabel (bo to będą tylko 2 kabelki od radia szły) ?

asasinator666    107

Zasilanie w radiu teraz to najczęściej trzy przewody: 1 masa, 2 zasilanie działające po uruchomieniu zapłonu, 3 zasilanie, które podtrzymuje ustawienia radia i ono jest cały czas doprowadzone do radia- po jego odłączeniu tracisz wszystkie własne ustawienia, np. stacje radiowe.

Masa wiadomo do korpusu ciągnika, 2- pod zacisk 15 w stacyjce i 3 pod bezpiecznik, który daje zasilanie na hamulce i sygnał dźwiękowy.

Różne radia mają inne kolory przewodów i musisz to sprawdzić najpewniej w internecie.

Przewody głośników to 4 pary przewodów do 4 głośników.

Na alledrogo jest wybór radyjek i głośników.

Mitek93ns    0

Dziękuję bardzo świetną opowiedz :) a wiesz coś może czy da radę takie kompuerowe głośniki z przewodów na małego dżeka też w ten sposób zamontować ? Znacznie założyło by mi to koszta przez usunięcie radia

asasinator666    107

Podłączyć możesz- niby głośniki samochodowe mają mieć 4 ohm, ale grać będą, tylko komputerowe mają małą moc -kilka wat. U siebie w ciągnikach mam Dibeisi i jakoś się trzymają.

mariuszd93    489

Zasilanie w radiu teraz to najczęściej trzy przewody: 1 masa, 2 zasilanie działające po uruchomieniu zapłonu, 3 zasilanie, które podtrzymuje ustawienia radia i ono jest cały czas doprowadzone do radia- po jego odłączeniu tracisz wszystkie własne ustawienia, np. stacje radiowe.

Masa wiadomo do korpusu ciągnika, 2- pod zacisk 15 w stacyjce i 3 pod bezpiecznik, który daje zasilanie na hamulce i sygnał dźwiękowy.

Różne radia mają inne kolory przewodów i musisz to sprawdzić najpewniej w internecie.