Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich użytkowników tego forum :) .Mam problem z odpalaniem zetora 16145.Sprowadzony jest ze slowacji niby silnik po kapitalnym remoncie ,lecz cięzko odpala.Miał juz sprawdzaną pompę ,lecz dalej ciężko pali i jak jest zimny to falują obroty tak pow 500 obr.potem problem znika i chodzi jak w zegarku .Denerwuje mnie to cięzkie odpalanie być może wtryski są przyczyną.                                    jakie powinny być wtryski bo czytałem gdzieś ,że sa 4i5otworowe i jakie powinny mieć ustawione ciśnienie .Jestem nowym użytkownikiem tej marki i nie bardzo wiem od czego tu zacząć .

Dodam że w pompie wymienione zostały sekcje i czy to może wina regulatora obrotów .

Z góry dziękuje za kazdą pomoc!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

dzięki kolego za podpowiedż :) no zapłonu nie sprawdzałem ,jak mogę sprawdzić ustawienie początkowego kąta wtrysku ,gdzie są znaki i gdzie szukac ich.Myśle jeszcze raz sprawdzić pompę u innego pompiarza bo nie pokoi mnie to falowanie,kiedyś miałem podobny problem w c 385 aż pewnego dnia się zacieła pompa i wszedł na obroty maks i był problem zgasić go i trzeba było odciąc dopływ paliwa.

jak się sprawują  marki ursus i zetor 

Opublikowano (edytowane)

na kole zamachowym masz znaki po prawej stronie silnika w misce olejowej jest otwór tam powinna być wkrecona śruba z ok 5 cm kółkiem pierwszy punkt na kole to początek tłoczenia A drugi GMP jeżeli zabraknie ci regulacji to wymień zembatke na pompie falujace obroty też mogą byc spowodowane złym ustawieniem wtrysku

 

Edytowane przez BUSTED
Opublikowano

serdeczne dzięki za podpowiedzi,będę miał chwilę to sprawdzę kąt wtrysku teraz juz wiem gdzie szukać,sprawdzę wtryski a jeśli nie pomoże to kupię nową pompę w krasnystawie znalazłem nowe pompy ,kawałek drogi ode mnie ale da się radę


no sprawdzę pompę jeszcze koło buska-zdroju tam jest dobry pompiarz podobno ,robił pompę koledze do 1222 i teraz pali jak marzenie

Opublikowano

jezeli ciezko pali a pozniej chodzi jak w zegarku to paliwo schodzi i masz gdzies nieszczelnosc w ukladzie paliwowym .
no chyba ze on ma gorny bak paliwa to paliwo nie zejdzie i nie w tym problem

Opublikowano

no posiada 2 baki ,i nawet jeśli pełne to jest tak samo z odpaleniem

 


Kiepska pompa do wymiany. Ten silnik przy -15 zapala bez problemu ale musisz kupić nową pompę. Prawie gwarantowane że ci jej nie naprawią. Białystok, Zambrów i tak na zmianę i ciągnik nie odpalał. Po zakupie nowej problem zniknął. Teraz jest moc nie dymi i małooooo pali. A tak pracuje https://www.youtube.com/watch?v=aE0o9-AC2nc   

pięknie śmiga ,dymka prawie nie widać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v