jack80

problem z odpaleniem zetor 16145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
jack80    19

witam wszystkich użytkowników tego forum :) .Mam problem z odpalaniem zetora 16145.Sprowadzony jest ze slowacji niby silnik po kapitalnym remoncie ,lecz cięzko odpala.Miał juz sprawdzaną pompę ,lecz dalej ciężko pali i jak jest zimny to falują obroty tak pow 500 obr.potem problem znika i chodzi jak w zegarku .Denerwuje mnie to cięzkie odpalanie być może wtryski są przyczyną.                                    jakie powinny być wtryski bo czytałem gdzieś ,że sa 4i5otworowe i jakie powinny mieć ustawione ciśnienie .Jestem nowym użytkownikiem tej marki i nie bardzo wiem od czego tu zacząć .

Dodam że w pompie wymienione zostały sekcje i czy to może wina regulatora obrotów .

Z góry dziękuje za kazdą pomoc!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

dzięki kolego za podpowiedż :) no zapłonu nie sprawdzałem ,jak mogę sprawdzić ustawienie początkowego kąta wtrysku ,gdzie są znaki i gdzie szukac ich.Myśle jeszcze raz sprawdzić pompę u innego pompiarza bo nie pokoi mnie to falowanie,kiedyś miałem podobny problem w c 385 aż pewnego dnia się zacieła pompa i wszedł na obroty maks i był problem zgasić go i trzeba było odciąc dopływ paliwa.

jak się sprawują  marki ursus i zetor 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

leszekd    100

Kiepska pompa do wymiany. Ten silnik przy -15 zapala bez problemu ale musisz kupić nową pompę. Prawie gwarantowane że ci jej nie naprawią. Białystok, Zambrów i tak na zmianę i ciągnik nie odpalał. Po zakupie nowej problem zniknął. Teraz jest moc nie dymi i małooooo pali. A tak pracuje https://www.youtube.com/watch?v=aE0o9-AC2nc   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

na kole zamachowym masz znaki po prawej stronie silnika w misce olejowej jest otwór tam powinna być wkrecona śruba z ok 5 cm kółkiem pierwszy punkt na kole to początek tłoczenia A drugi GMP jeżeli zabraknie ci regulacji to wymień zembatke na pompie falujace obroty też mogą byc spowodowane złym ustawieniem wtrysku

 

Edytowano przez BUSTED

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Pewnie nowa była by najlepszym rozwiązaniem, ale spróbuj u pompirza żeby ci dał dawkę startową większą bo pewnie przy odpalaniu nie za dymi tak myślę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

serdeczne dzięki za podpowiedzi,będę miał chwilę to sprawdzę kąt wtrysku teraz juz wiem gdzie szukać,sprawdzę wtryski a jeśli nie pomoże to kupię nową pompę w krasnystawie znalazłem nowe pompy ,kawałek drogi ode mnie ale da się radę


no sprawdzę pompę jeszcze koło buska-zdroju tam jest dobry pompiarz podobno ,robił pompę koledze do 1222 i teraz pali jak marzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

jezeli ciezko pali a pozniej chodzi jak w zegarku to paliwo schodzi i masz gdzies nieszczelnosc w ukladzie paliwowym .
no chyba ze on ma gorny bak paliwa to paliwo nie zejdzie i nie w tym problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

no posiada 2 baki ,i nawet jeśli pełne to jest tak samo z odpaleniem

 


Kiepska pompa do wymiany. Ten silnik przy -15 zapala bez problemu ale musisz kupić nową pompę. Prawie gwarantowane że ci jej nie naprawią. Białystok, Zambrów i tak na zmianę i ciągnik nie odpalał. Po zakupie nowej problem zniknął. Teraz jest moc nie dymi i małooooo pali. A tak pracuje https://www.youtube.com/watch?v=aE0o9-AC2nc   

pięknie śmiga ,dymka prawie nie widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Zetor9540iursusc330M
      Witajcie panowie i panie jestem w trakcie regeneracji ww wzmacniacza chetnie podziele sie informacjami na ten temat oraz zdjeciami 
    • Przez szymek28032001
      Witam
      od pewnego momentu mam problem z hydrauliką w zetorze  forterra objawem jest ciągłe piszczenie podnosić podnosi tylko piszczy cały czas . Myślałem ze to wina oleju ,olej wymieniony i nadal piszczy. Podczas wymiany oleju wypadło cos takiego ,zdjęcie na dole , może miał kto taki problem i mógł by pomóc ,za odpowiedzi z góry dzięki . 
       


    • Przez michal009
      Proszę o uwagę na co zwrócić uwagę podczas oglądania przed zakupem Zetora 8441? 
       
      Planuję zakup tego ciągnika i w najbliższym czasie wybieram się obejrzeć kilka modeli. Z racji, że nie miałem takiego, ani podobnego modelu, zdjęcia ze wskazanymi miejscami do sprawdzenia mile widziane. Pytam co mogę sprawdzić samemu, bo jak już wytypuję konkretny egzemplarz, to zabiorę ze sobą mechanika i niech jeszcze zerknie fachowym okiem. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.