Skocz do zawartości
jack80

problem z odpaleniem zetor 16145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
jack80    18

witam wszystkich użytkowników tego forum :) .Mam problem z odpalaniem zetora 16145.Sprowadzony jest ze slowacji niby silnik po kapitalnym remoncie ,lecz cięzko odpala.Miał juz sprawdzaną pompę ,lecz dalej ciężko pali i jak jest zimny to falują obroty tak pow 500 obr.potem problem znika i chodzi jak w zegarku .Denerwuje mnie to cięzkie odpalanie być może wtryski są przyczyną.                                    jakie powinny być wtryski bo czytałem gdzieś ,że sa 4i5otworowe i jakie powinny mieć ustawione ciśnienie .Jestem nowym użytkownikiem tej marki i nie bardzo wiem od czego tu zacząć .

Dodam że w pompie wymienione zostały sekcje i czy to może wina regulatora obrotów .

Z góry dziękuje za kazdą pomoc!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    58

zapłon pompy ustawiony? do niego wtryski 5 otworkowe i ciśnienie 185 atmosfer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    18

dzięki kolego za podpowiedż :) no zapłonu nie sprawdzałem ,jak mogę sprawdzić ustawienie początkowego kąta wtrysku ,gdzie są znaki i gdzie szukac ich.Myśle jeszcze raz sprawdzić pompę u innego pompiarza bo nie pokoi mnie to falowanie,kiedyś miałem podobny problem w c 385 aż pewnego dnia się zacieła pompa i wszedł na obroty maks i był problem zgasić go i trzeba było odciąc dopływ paliwa.

jak się sprawują  marki ursus i zetor 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

leszekd    87

Kiepska pompa do wymiany. Ten silnik przy -15 zapala bez problemu ale musisz kupić nową pompę. Prawie gwarantowane że ci jej nie naprawią. Białystok, Zambrów i tak na zmianę i ciągnik nie odpalał. Po zakupie nowej problem zniknął. Teraz jest moc nie dymi i małooooo pali. A tak pracuje https://www.youtube.com/watch?v=aE0o9-AC2nc   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    58

na kole zamachowym masz znaki po prawej stronie silnika w misce olejowej jest otwór tam powinna być wkrecona śruba z ok 5 cm kółkiem pierwszy punkt na kole to początek tłoczenia A drugi GMP jeżeli zabraknie ci regulacji to wymień zembatke na pompie falujace obroty też mogą byc spowodowane złym ustawieniem wtrysku

 

Edytowano przez BUSTED

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Pewnie nowa była by najlepszym rozwiązaniem, ale spróbuj u pompirza żeby ci dał dawkę startową większą bo pewnie przy odpalaniu nie za dymi tak myślę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    18

serdeczne dzięki za podpowiedzi,będę miał chwilę to sprawdzę kąt wtrysku teraz juz wiem gdzie szukać,sprawdzę wtryski a jeśli nie pomoże to kupię nową pompę w krasnystawie znalazłem nowe pompy ,kawałek drogi ode mnie ale da się radę


no sprawdzę pompę jeszcze koło buska-zdroju tam jest dobry pompiarz podobno ,robił pompę koledze do 1222 i teraz pali jak marzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HAKER    4

jezeli ciezko pali a pozniej chodzi jak w zegarku to paliwo schodzi i masz gdzies nieszczelnosc w ukladzie paliwowym .
no chyba ze on ma gorny bak paliwa to paliwo nie zejdzie i nie w tym problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    18

no posiada 2 baki ,i nawet jeśli pełne to jest tak samo z odpaleniem

 


Kiepska pompa do wymiany. Ten silnik przy -15 zapala bez problemu ale musisz kupić nową pompę. Prawie gwarantowane że ci jej nie naprawią. Białystok, Zambrów i tak na zmianę i ciągnik nie odpalał. Po zakupie nowej problem zniknął. Teraz jest moc nie dymi i małooooo pali. A tak pracuje https://www.youtube.com/watch?v=aE0o9-AC2nc   

pięknie śmiga ,dymka prawie nie widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Mam problem z ehr w moim zetorku forterze. A mianowicie nie działa mi ehr poprostu umarł. Nie działa sterowanie z kabiny ani z błotników jakby ktoś mógł podpowiedzieć gdzie jest jakieś wyjątkowo wrażliwy punkt tego układu bo przejrzałem instalacje i nic specjalnego nie wpadło w oko. Powiem że uszkodzony był alternator i nie było ładowania (uszkodzony mostek). Jutro podrzucę numer błędu jeśli uda mi się go odczytać.
    • Przez adamek1942
      witam ciągnik mi nagle zaczął kopcić w połowie drogi na aż taki zaniosły dym siwy i bardzo śmierdzący jakby olej się spalał z silnika,po chwili ustało i niema ani dymka, silnik z dpf, zauważyłem ze tłumik na koću wydechu zrobił się troszkę mokry ale już wszystko ustało, co sie do cholery dzieje to jest nowy ciągnik pomocyy, pracowałem co prawda troszke na wolnych obrotach i morze tego dpfa przypchało.
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam okazję kupić traktor zetor proxima 100 power z roku 2012 i 2010. Jakie opinie macie na temat tego traktora (jazda, awarie)? Naprawiał ktoś sprzęgło elektrohydrauliczne? Jakie są częste awarie w tych traktorach? Na co patrzyć przy kupnie traktora? 
    • Przez Kondzio55
      Witam.Od jakiegoś czasu mam problem z przednim napędem w moim zetorze.Mianowicie,podczas jazdy czasem słychać jakies odgłosy z napędu.
      Odkreciłem wał napędowy i okazało się ze na tej łączce zerwane są frezy.Więc zakupiłem tą łączke załozylem i wszystko fajnie,lecz samym wałem moge kręcić w lewo i prawo do pewnego momentu ale przy kręceniu słychać stuki tak jakby na zębatkach w moscie.I moje pytanie gdzie szukać przyczyny,czy zdejmować koło i probować się jakoś tam dostać,czy probować grzebać w przekladni od strony wału??
    • Przez WojtekRabiczko
      Koledzy potrzebuje pomocy co do zetora 8541 proxima z 2007r jeszcze przed liftingiem chcialbym go kupic ale jest malo informacji o nim czym sie różni od 8441 czy warto sie nad nim zastanawiac ma on jakis polbieg pod obciazeniem prosze o pomoc 
×