Marcin1324

Wskaźnik temperatury C-328

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-328
Marcin1324    1

Witam, mam pytanie jaki polecilibyści wskaźnik temperatury wody do c 328 najlepiej mechaniczny, ale jak będzie jakiś elektryczny (wodoszczelny) to też może być. Kupiłem już taki  http://www.sklep.mizar.com.pl/wskaznik-temperatury-wody-mtz-p-6025.html ale co się okazało nie działa :( więć drugiego podejścia do niego nie będe robił. Trójwskaźnika ani dwu nie chce bo bym musiał całą deske przerabiać bo jest zrobiona pod 3 wskaźniki 60 mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    146

http://www.sklep.mizar.com.pl/czujnik-temperatury-cieczy-zetor-c-385-p660-p-1683.html

http://www.sklep.mizar.com.pl/czujnik-temperatury-wody-zetor-53359931-p-14061.html

plus

http://www.sklep.mizar.com.pl/wskaznik-temperatury-c-385-89352927-p-1441.html

http://www.sklep.mizar.com.pl/wskaznik-temperatury-wody-zetor-60115607-60mm-p-2571.html

 

któreś z tych mam w 330 i działa , a od mtz gwint pasował w głowicy do czujnika bo od zetora tak ? Jak pasuje od mtz to możesz dać elektryczny (miałem mtz właśnie z elektrycznym) Nie bierz z tą rurka na płyn co kupiłeś podobnie jak dwu czy trzywskaźnik ursusa bo może sam popsułeś lub w transporcie uszkodzili , miałem oryginalny w 330 to przegieła się rurka i płyn uciekł potem nowy i pasek pękł to się zagrzał (silnik i wskaźnik) i został w czerwonym polu a w elektrycznym tylko prąd potrzebny i działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris91    85

A nie prościej jechać do jakiegoś sklepu rolniczego w pobliżu i kupić? Jak nie będzie działał to wymienisz albo zwrócisz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marcin1324    1

Wiem że prościej i tak chyba zrobię, ale mi chodziło o to czy ktoś miał doświadczenie ze wskaźnikami które można kupić teraz w sklepie tzn. czy przetrwają kontakt z wodą bo w 28 nie ma kabina a nie zawsze stoi w garażu. co do gwintu :D to nie ma problemu albo i jest bo w głowicy ktoś chyba kiedyś zerwał gwint i jest teraz wklejona czy wspawana tulejka do trzeba dać na wcisk czujnik. być może ten wskaźnik uszkodził się w transporcie bo przewód był dość ciasno zwinięty. Chyba się zainteresuje tym wskaźnikiem od zetora bo przynajmniej święty spokój z tym przewodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

Kolego Marcin a co do tego wskaźnika co dałeś link to kupiłem kiedyś u nich taki tylko do ciśnienia oleju. Po podłączeniu cały zegar zegar zalal się olejem i poszedł w kosz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek14    1

Witam. Po awarii dwuwskaźnika postanowiłem wymienić zegar na trójwskaźnik z c-328. Mimo zapewnień sprzedawcy że w przeciągu kilkunastu lat jego sprzedaży nie miał żadnej reklamacji na w/w mój trafił na reklamacje już trzy razy i... znowu padł(awaria polega na braku wskazań temp.). Teraz podłączyłem dodatkowo taki zestaw jak kolega wcześniej polecił (od C-385) bo szkoda mi wyrzucać tego trojwskaźnika i deski przerabiać. Koszt trojwskaźnika 120 zł a zegara od 385 około 30-50 zł, badź osobno czujnik za grosze mozna kupić w przypadku awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1324    1

Witam, co do wskaźnika to założyłem zegar jakiś walał się w domu taki podobny jak w syrenie lub w warszawie, ale w okrągłej obudowie czujnik założyłem taki jak oryginalnie był i działa. A co do wskaźnika cisnienia oleju to kupiłem ten sam co od temperatury tzn. podróbka mtz i co odpaliłem wskazówka poszybowała ponad skale :D i gdy zgasiłem to teraz powraca tylko do 3 atm wiadomo że pójdzie do kosza bo już nie mam siły do tego, ale teraz pytanie co myślicie o tym zegarze http://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/mf/manometr-pow.mf-nr.hand.7348392.html wiem że do powietrza, ale powinien działać normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez Gregoryy90
      Regenerowal ktos turbo ? szukam sprawdzonego warsztatu
    • Przez tomek14
      Witam założyłem do zetora 7211 nową pompę oleju silnika i wymieniłem filtr bąk na pp i ciśnienie wzrosło do 6 na zimnym silniku a przy temperaturze silnika 70-75 stopni jest 5-6 . Czy ciśnienie nie jest za wysokie? bo słyszałem że wysokie ciśnienie może wypłukać panewki i że te modele nie lubią wysokiego ciśnienia.
    • Przez arturo82
      Witam was panowie. mam pytanie. jak powinien być ustawiony rozrząd w c 330, przypuszczam ze na kołach zebatych są jakieś symbole a więc jak one powinny być dopasowane który z którym. Bo taki mam problem że bardzo ciężko mi pali nawet jak podgrzeję świece. Myśle ze moze być przestawiony o jeden ząb i dla tego tak sie dzieje. silnik po kapitalce. Prosze o odpowidz.
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.