News
devillod

Renault 90-34 problem z parownikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
devillod    0

Witam dziś zauważyłem że przy cofaniu dodam że nie za każdym razem z parownika wyleciało mi sporo oleju, lało się ciurkiem, wiecie co może to być? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

To znaczy że nadeszła zima. Mechaniki samochodowe w tym miesiącu mają nawet sporo aut Z powodu zamarzniętej odmy..


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

devillod    0

A co może być gdy ciągnik jest przechylony przodem do dołu i wtedy leci olej z parownika? Może ktoś miał podobny problem

 

Witam chciał bym odświeżyć swój problem, myślałem że rozwiązany ale dalej jest coś nie tak a mianowicie olej ze skrzyni przelewa się do silnika, mówili że to pompa, wymieniłem uszczelniacz i po 2 dniach znowu to samo, więc kupiłem drugą pompę i znowu to samo 2 dni wytrzymała i znowu olej ze skrzyni jest w silniku. I teraz nie wiem co powoduje uszkadzanie pompy, jeśli ktoś wie jak ten problem rozwiązać bym był wdzięczny.

Edytowano przez devillod

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek1312
      Witam rozważam zakup ciągnika Renault i prosił bym o parę opinii i wskazówek czy warto kupić i na co zwrócić uwagę. I czym się różni model 110.14 od 110.54 Gość mówił że będzie miał renowke 110 i nie wiem co tam dalej dokładnie ale ponoć 92 rok i skrzynia z 3 polbiegami i tu pytanie jak one mają z tymi polbiegami na jakiej zasadzie to działa? I jak jest z pod nośnikiem u nich czy lepiej szukać z ehrem?
    • Przez PiotrRapacki
      Witam,
      Kupiłem niedawno renault ares 610 i mam pytanie odnosnie półbiegów a mianowicie mam do wymiany filtry hydrauliki i gdy przekraczam ciągnikiem jakies 28 km/h jadąc 4 biegiem na zającu i 4 półbiegu sam zrzuca mi półbieg na 3 po zapaleniu sie kontrolki od filtrów. Czy to jest normalne? Po wymianie filtrów to zniknie czy mam sie zacząc martwić?
    • Przez Bobas233
      Wotam . Pytanie kieruje do posiadaczy tych ciagnikow a mianowicie. Wedlug mnie podnosnik nie podnosi maszyny na taka wysokosc jak trzeba . Pług dzwiga jakies do 10cm nad ziemie i dalej jjz nie pojdzie . Patrzalem na inne modele u innych użytkowników to dzwiga duzo wyżej . Co może być przyczyna ? Silowniki wspomagające sa za krótkie ? Prosze o.jakas pomoc w tej sprawie;)
    • Przez las4341
      Podczas jazdy z wyłączonym napędem zauważyłem szarpanie przednich kół , jeżeli załącze przedni napęd szarpanie ustaje . Co to może być ? Winne są luzy na sworzniach ?
    • Przez DEMONxXx
      Witam jak wygląda tryb awaryjny skrzyni Tractonic 24/8 w Renault 110-155.54?
      Pytam bo w mrozy giną mi połówki działa tylko rewers i nie wiem czy to tryb awaryjny czy może jakaś awaria.
      Dodam ze półówki i rewers są na tych samych przesówkach wiec raczej mechanicznie nie ma problemu raczej w elektryce lub elektronice
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.