Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
KrzysztofWo    0

Witam, wpadl mi w oko taki ciagnik i chcialbym zapytac posiadaczy o jego wady i zalety (slyszalem pare niepochlebnych opinii o skrzyni biegow, nie wiem czy to prawda). Ciagnik potrzebny na 30 ha, do pracy z agregatem uprawowo- siewnym i 4 obracana z walem cambela podwojnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1977    1

Jeśli miałbym polecić coś z Same to Laser 130 zero elektronki niezłe skrzynie 24/12 przyzwoite spalanie silnik chłodzony powietrzem ewentualnie Lamborghini chłodzony płynem a reszta to samo co Same

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2793    0

ciągnik godny polecenia, własnie jedynym mankamentem jest to że przy zakupie trzeba szczególną uwagę poświecić skrzyni, ponieważ poprzednik mógł nie dbać o poziom oleju lub o jego wymianie. Silnik bardzo dobry, udźwig spory, małe spalanie, idzie jak czołg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witam, wpadl mi w oko taki ciagnik i chcialbym zapytac posiadaczy o jego wady i zalety (slyszalem pare niepochlebnych opinii o skrzyni biegow, nie wiem czy to prawda). Ciagnik potrzebny na 30 ha, do pracy z agregatem uprawowo- siewnym i 4 obracana z walem cambela podwojnym.

Witam posiadam sama titana 145 już od 7 lat nic w nim nie robiłem przez ten czas oprucz zmian olejów. Ciągnik naprawde rakieta,9 biegów przełanczanych pod obciążeniem bajeczka.Myśle o zmianie na większy też same. Jak ktoś by chciał go kupić albo sprzedać coś większego to dajcie znać.na mariusz-ewelina@wp.pl

Edytowano przez MariuszSzwarc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Xeon
      Witam,
      Wymieniałem w DX6.30 łożyska oporowe oraz łożysko na wałku sprzęgłowym. Miałem tak genialnego mechanika, że rozebrał sprzęgło niepotrzebnie (najlepsze jest to, że już składałem wszystko sam, bo się więcej nie pojawił) - wcześniej działało prawidłowo.
      Wydaje mi się, że sprzęgło złożyłem dobrze - tarcze odwracałem tak, żeby pasowały do powierzchni ciernej (widać takie rowki od zużycia). 3 śruby regulacyjne od łapek jazdy nie były ruszane. Natomiast 3 nakrętki od łapek wom były odkręcone (nie wiem ile były wcześniej wkręcone). Obecnie wkręciłem je tak, aby całe wraz z kołnierzem wchodziły na szpilki.
      Efekt był taki, że sprzęgło pracowało bardzo ciężko (zwłaszcza przy wyłączonym wom). Poza ty, po naciśnięciu sprzęgła przy próbie włączenia biegu czuć, że sprzęgło nadal trochę ciągnie. 
      Wiedząc, że jedyne co zmieniło się w regulacji sprzęgła, to łapki od wom. Wykręciłem więc 3 nakrętki regulacyjne tak że ich kołnierz przestaje za śruby. Zmieniło się tyle, że sprzęgło pracuje już lżej, ale nadal (co prawda trochę mniej) po wysprzęgleniu skrzynia ciągnie. Poza tym nie mogę wyłączyć wom - nie da się już skrócić cięgna od regulacji wom.
      Przed remontem nakrętka regulacyjna na cięgnie od womu była mniej-więcej w połowie.
       
      Pomóżcie proszę jak się z tym uporać. Czy coś nie tak z regulacją, a może coś w sprzęgle jest do wymiany?
    • Przez Matix_96
      Dziś kupiłem same laser 90 z 1991roku i chciałbym prosić o jakiś opis kontrolek i o opis układ biegów oraz dźwigni zmiany biegow.
      Gdzie sprawdza się poziom oleju w tylnym moscie? 
       
    • Przez Givera
      Witam
       
      Ostatnio czyściłem upierdliwie umieszczoną chłodnicę od nawiewów
      Jeden problem że wyleciał freon a później ni z tego ni z owego przestały działać 3 biegi nawiewu 1,2,3.
       
      szukałem w instrukcji ale nie mogłem znaleźć żadnego bezpiecznika odpowiedzialnego za te biegi od 4 jest oddzielny.
      Rozebrałem całe pokrętło od zmiany biegów i w planie miałem przeczyścić potencjometr, niestety jest zalany i nie ma dostępu.
       
      Jeżeli jest ktoś w stanie mi w tym pomóc byłbym wdzięczny. W razie pytań chętnie pomogę w miarę możliwości.
       
      Pozdrawiam
    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.