Skocz do zawartości

C-330 tylny most - brak napędu


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Podczas pracy z turem w c 330 coś "chrupnęło" w moście i, że tak powiem nie ma napędu tzn. biegi są ale nie jeżdzi. Niedługo i tak będzie rozbierana ale chciałbym się zorientować co mogło nawalić. Jakieś propozycje?

Opublikowano

zadzwoń do macieja wróżbity on Ci powie bez rozbierania traktora

 

Wojtek bój się Boga takie rzeczy pisać :) już ja do tego wrózbity wysłałem darmową wiadomość z poczty wysłałem email to przesladował mnie 2 tyg non stop wiadomości :0 dopiero musiałem zadzwonić do biura obsługi klijenta aby zablokowali przychodzące od niego wiadomości do mnie :)

Co do napędu to podejrzewam że pękła półośka.Tuleja nie powinna pęknąć bo to nie realne tak samo nie mogło oberwać na raz wszystkich zębów na wałku atakujacym .

Opublikowano (edytowane)

Na blokadzie ciapek nie jeździł tylko coś tłukło, po rozebraniu ukazała się ukręcona półoś prawa. Dzięki za pomysły, pozdrawiam.

post-136443-0-02842300-1452686859_thumb.jpg

Edytowane przez Brykacz
Opublikowano

W tym dniu blokada nie byłą używana ani razu. Postanowiłem od razu wymienić uszczelniacz w prawej pochwie bo sporo oleju przepuszczał, i tu pojawia się problem, wszystko zdemontowane, śruby odkręcone a pochwa ani rusz. Żeby ja zdemontować trzeba rozbierać coś w mechaniźmie różnicowym? 

Opublikowano

Tak, jak pisze kolega @KULAWA_KOZA wyżej, tylko z głową, aby nie uszkodzić żeliwa (szczególnie podatne na uszkodzenie przy obecnych niskich temperaturach). Rób to z kilku stron zaczynając od góry.

Opublikowano (edytowane)

Było ciężko ale pochwa ściągnięta.
Drugie pytanie, przy ta tuleja nad tą podkładką powinna być wbita do końca żeby bęben nie latał góra dół (półoś stoi w pozycji pionowej) bo jak rozebrałem to był luz i nie wiem czy ją dobić czy tak zostawić.

post-136443-0-43643700-1453033128_thumb.jpg

Edytowane przez Brykacz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tom555
      Witam. Jak zabrać się do wymiany łożyska tylnej zwolnicy w landini 6550,czy trzeba spuszczać olej ze skrzyni ,czy z samej zwolnicy?
    • Przez perkins3382
      Witam ile waży mniej więcej plecak w c330 
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez ursusikc330m
      Witam jak wybić półoś w Ursusie c 330 próbuję wybić w celu wymiany uszczelniacza ale nie chce nawet drgnąć
    • Przez 12Mati12
      Witam rok temu jak wymieniałem pompe hydrauliki zwróciłem uwagę że wałek atakujący ma luz wzdłużny i tak jak jeździłem i się napędziła na 6 i tak jakby jechała siła pędu było słuchać lekkie chrobotanie ale dosłownie lekkie a ostatnio podczas orki gdy szarpałem się przód tył to na wstecznym gdy miała obciążenie większe było słychać chrobot ale już dużo głośniejszy jak tylko wróciłem do domu zdjełem dekiel ze skrzyni i zerknolem na tryby wszystko wydaje się raczej w porządku (gdy nie ma większego obciążenia to jest cichutko) i teraz moje pytanie wiem że czeka mnie zdjęcie plecaka (akurat to miałem i tak w planie na ten rok bo muszę wymienić wał podnośnik) i czy wyrazie co jak okaże się że to łożyska na walki atakującym po rozjechaniu wyciągnę wałek do przodu czy muszę wyciągać dyferencjał? J drugie pytanie czy ten luz może być spowodowany naprzyklad odkręceniem się nakrętki na walki atakującym lub inną jakaś mniej inwazyjną rzeczą? Jak narazie czekam na pierścienie do tłoka więc nie rozbieram żeby stało ale też nie jeżdżę ale jutro albo w czwartek na wieczór już będę się przymierzał do rozbierania mam nadzieję że obejdzie się bez rozpoławiania😅będę informował o postępie prac na bieżąco za dobre rady serdecznie dziękuję i pozdrawiam 😃
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v