Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.

 

Kilka fotek:

20150226142494925213360.jpg

20150226142494924837827.jpg

20150226142494925601701.jpg

20150226142494924192715.jpg

20150226142494924159895.jpg

Opublikowano

ma ktoś już nową serie t5 lub zna cene

dołączam się do pytania  , wrazenia z jazdy?  czy skrzynia jest choć trochę cichsza? jak jest ze skrętem bo w danych  promień skretu wynosi prawie 5 m (aż) moze ktos zamówił już?

Opublikowano

Ja mialem okazje sie wczoraj u mojego dilera okazje przejechać no i wrażenia są naprawde super dużo większy od poprzednika skrzynia electro cichutka skręt super nieporównywalny do mojej t4 no i ten nowy wygląd extra tylko szkoda ze nie idzie jeżdzić na samych ledach wprzednich lampach udzwig coś kolo 5.5t i cena za t5.110 190 netto czyli tak jakbys t5.105 starszy model tylko ze skrzynią ec

Opublikowano

Ja mialem okazje sie wczoraj u mojego dilera okazje przejechać no i wrażenia są naprawde super dużo większy od poprzednika skrzynia electro cichutka skręt super nieporównywalny do mojej t4 no i ten nowy wygląd extra tylko szkoda ze nie idzie jeżdzić na samych ledach wprzednich lampach udzwig coś kolo 5.5t i cena za t5.110 190 netto czyli tak jakbys t5.105 starszy model tylko ze skrzynią ec

z tym ze wiekszy duzo to nie przesadzaj trochę cięzszy tak i sprawia wrazenie wiekszego  przez nową maskę osobiscie mierzyłem szerokosc i wysokosc starej wersji i nowej na takim samym ogumieniu i jest b podobnie

Opublikowano

@tomuss

Jakie wyposażenie miała ta T5-tka w cenie 190 tys. zł netto?

 

nie zagłębiałem się ale z tego co zobaczyłem to Kabina amortyzowana i pełna felga obciążniki przód dość szeroki i wysoki laciek dokładnie nie pamiętam rozmiaru no i troche nowych rzeczy w standardzie 2 pamięci wom skrzynia 16eco x16 gdzie 16eco jest nadbiegiem takim jak 17 w t6 no i adblue zdaje mi sie nawet ze przez ten adblue chodzi ciszej 

Opublikowano

Ano pozbywają sie dilerzy starych modeli z placu...znaczy ze 5 w skrzyni DC kosztował by poniżej 150kółek. Kuzyn na prow właśnie wziol taką 5 jak piszesz i coś mi ta twoja cena nie pasi za duza rozbieżność 175 to dobra cena i realna no chyba ze trafil ci sie rodzynek :)

Opublikowano (edytowane)

nie zagłębiałem się ale z tego co zobaczyłem to Kabina amortyzowana i pełna felga obciążniki przód dość szeroki i wysoki laciek dokładnie nie pamiętam rozmiaru no i troche nowych rzeczy w standardzie 2 pamięci wom skrzynia 16eco x16 gdzie 16eco jest nadbiegiem takim jak 17 w t6 no i adblue zdaje mi sie nawet ze przez ten adblue chodzi ciszej 

 

Dzięki, więc cena chyba jeszcze nie jest taka zła. W starszych T5-tkach za amortyzację kabiny trzeba było dopłacać, tu na pewno też, ale może te które stoją na placach w większości już ją mają. Modele T5 z tier 4a najczęściej to jej nie miały.

Jak by jeszcze w cenie były 3 wyjścia hydrauliczne, klima, wzmocniona główna pompa hydrauliczna, sterowanie tuz i wom na błotnikach, i np. koła R28 z przodu ze wzmocnioną przednią osią to już by było b. dobrze.

Też bym wolał AdBlue niż filtr cząstek stałych, bo przynajmniej wydech działa sprawnie a nie w zależności od stopnia zapchania filtra.

W nowych modelach skrzynia EC chyba działa troszkę ciszej.

@Piotrek

Ja jeszcze trochę poczekam z zakupem. Może ceny nowych modeli się ustabilizują, bo na początku to zawsze jest podatek od nowości. I nieraz mogą się też przydarzyć problemy "wieku dziecięcego", bo są to jednak dość mocno zmodyfikowane maszyny względem starszej serii T5.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

A ktoś wie gdzie oprócz dilera można kupić lampy do przedniej maski co świecą na boki?te na samej gorze. Zestaw z podstawowym oświetleniem i jednak brakuje trochę światła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v