Skocz do zawartości

MTZ952 na moście stożkowym, jakie opony?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tak sie dopne jak rzep psiego ogona :D Jak załoze do Mtz 82 do tyłu 16.9 a z przodu mam te waskie oryginalne moze cos sie zepsuc albo cos ? Bo z tego co widze to i tak sie przód z tyłem nie zgrywa w 100 % Bo chyba za zgrywanie ma odpowiadac ten dziad łaczacy pod silnikiem wałki ( narazie mam oryginał, ale zastanawiam sie czy na tył szersze nie załozyć :D)

Opublikowano

Za zgrywanie się napędu odpowiada sam rozmiar opon. Podpora pod silnikiem służy do czego innego. 

Dla opon 16,9R38  i 18,4R34  z tyłu na przodzie mają być 13,6R20 lub 360/70R20.

Opony 11,2R20 są za małe. Tył je pcha, skręca się fatalnie a odczuwalne szczególnie w zimie. 

Jeśli masz możliwość wymień na większe te 11-ki.

Opublikowano

Tak dokładnie i nic innego. Swojego czasu liczyłem te przełożenia i do 18,4R34 opony z przodu powinny mieć dokładnie nie pamiętam 1050 czy 1070 mm średnicy.

Ty masz 952 czyli masz już na pewno szersze felgi niż te z przykręcaną gwiazdą. Zobacz sobie w mojej galerii ja mam 13,6R20. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v