Kajtek_1

Landini 5-115H

Polecane posty

Kajtek_1    13

Witam stoję nad wyborem ciągnika głównego do gospodarstwa mlecznego. Ciągnik ma zastąpić ursusa 1014 ostatnio zainteresował mnie ten landini co o nim sądzicie? Jeśli nie ten jaki inny ciągnik byście doradzili dodam że chcę nówkę. Ma pracować na 39h gospodarstwo w niedalekiej przyszłości zwiększy areał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    36

planujesz dokupic tura? jaki masz sprzęt do niego? masz korytarz przejazdowy w oborze? pracował by z wozem paszowym  itp?

Edytowano przez oaxis3333

Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

mam tura na ursusie 1014 a drugiego tura mam na ursusie 4514 więc tura raczej nie założę z paszowozem będzie pracował 1014. nowy będzie pracował z prasą ursus z 594, z rozrzutnikiem cynkomet 8t, przyczepą krone 5000 turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

oaxis3333    36

my mieliśmy kiedyś landini 13000 to była masakra z tym ciągnikiem dosłownie nie do naprawienia sprzęgło ciągle się slizgało było nowe kupione i tak nie pomogło siłowniki pulsowały z cięzarem chociaz pompa nowa filtry oleje nowe przedni napęd ukręcał wałek 3 razy uszczelka przejscia dostawała co sezon dlatego na słowo landini mam odrazu zniechęcenie ale ten Techno o którym mówisz nie wygląda na głupi ciekawe czy też składaniec z mf .

ile on kosztuje ? 


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacik21    1

kup sobie Valtre serię N wjedziesz nią w pole i do tura się nadaje jest droższa od landiniego raczej ale nie ma z nią wieszych kłopotów do 15 tys mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

Wyboru już dokonałem jestem właśnie w trakcie załatwiania formalności lizingowych będzie steyr 6125 profil. Egzemplarz po pokazowy z rocznika 2015 jak dobrze pójdzie to za tydzień będzie już w garażu. Dla ciekawych cena 238000 netto w wersji wyposażenie classic

Edytowano przez Kajtek_1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

Mam takie pytanko że względu że to będzie już 5 ciągnik w gospodarstwie mam zamiar sprzedać 3p jest mi nie potrzebny. Za mały do moich maszyn. Ile za niego żądać rocznik 91 stan bd. Mam kupca ale nie wiem ile prosić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Legend115
      Witam wszystkich . Czy ktos ma wiedze jak zalaczany jest wom ,sprzeglo womu w landini legend 115 96r mam zamiar nabyc taki ciagnik ale brak mi wiedzy na jego temat . Moze ktos ma instrukcje od tego ciagnika i muglby sie nia podzielic
    • Przez Sadownikx2
      Witam mam problem mianowicie w ciągniku Landini Mistral 55 pod obciążeniem wyje WOM,głównie wyje przy ślęzie i rozdrabniaczu przy innych maszynach nie wyje.
      Co może być tego przyczyną?
      WOM załańczany mechanicznie i ma oddzielne sprzęgło.
    • Przez szczurek05w
      Czy na zdjęciu to będzie filtr od hydrauliki ? czy od dołu sie wyjmuje wkład 

    • Przez GRPakosz
      Landini mythos 110 . Zapala sie kontrolka cisnienia oleju w ukladzie hydrauliki   (hydraulika dziala) . Co moze być tego przyczyną?  
    • Przez tomekviki2
      Witam,mam pytanie czy ktoś z was posiada taki traktor ,prosiłbym o opinię.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.