Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do części to dobry sklep i masz wszystko.

Co do awarii to co tu mówić jak dobrze poszukasz i dobrze trafisz to będzie dobrze a z awarii to cóż sprawdź hydraulikę sprzęgło skrzynię czy biegi płynnie chodzą a nie zgrzytają czy rewers nie wyskakuje czy przodek ciągnie i ogólnie czy nie ma wycieków czy nie jest ulany olejem. Na silnik nie powinieneś narzekać jak nie dymi czy zimny czy ciepły. Jak silnik zdrowy to będzie chodził i będziesz zadowolony.

Opublikowano

Dziwnie  jest tak porównywać stary ciągnik do nowego, z nowym ciągnikiem wiesz że nie jest wyeksploatowany jak dbasz tak masz i wiesz że przez kilka lat nie będziesz wydawał kasy na naprawę, z używanym sprzętem to jest różnie  trafia się i perełka ale czasami to tylko na złom się nadaje.

Opublikowano

Tylko że ta stara Renówka 7 razy opierdzieli tego nowego ursusa. Samo porównanie to śmiech na sali. Masa co za tym idzie uciąg, podnośnik, moc, komfort, widoczność.
Poza tym cena ursusa to ok. 120k ale to jest golas. Chcieć go doposażyć to jakieś 15k więcej.
Renię kupisz powiedzmy za 40k i to w db albo i bdb stanie plus jakieś 5-10k na ewentualne poprawki oraz oleje i filtry.
Jedynie za ursusem przemawia fakt że nowy ale serwis też kosztuje.
Poczytaj posty użytkownika @luke16 on ma majora 80 i właśnie renault 95.14.

Opublikowano

zobacz na wykończenie chociażby kabiny, w reni wszystko pięknie ładnie, a w takim nowym U czy FT bida, jakiś tani plastik, zwykła gumowa mata do kupienia w każdym sklepie na metry, osobiście zalatuje mi tandetą

 

tu nie ma co porównywać, jak już wyżej koledzy pisali uciąg, udźwig, masa i komfort przemawia za żółtkiem, tylko trzeba trafić na dobry, bo wyciągnięty z krzaków, niezależnie od marki, nie wróży nic dobrego

Opublikowano

Myślę że lepszy Renault ale możesz jeszcze poczytać na innych stronach. Wiele fajnych i przydatnych informacji o ciągnikach znajdziesz na http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/ciagniki/ Na bieżąco pisane są nowe artykuły dzięki którym będziesz mógł porównać maszyny rolnicze których potrzebujesz. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v