Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy może ktoś mi powiedzieć ile spali mniej więcej nh td5.85 na tym silniku 3,4 l pojemności w orce.
Mam ziemie ciężkie, klasa 4-5 ziemi a pług kverneland na resorze 3 skibowy obrotowy + przedpłużki i rozstaw 35 cm na skibę. Taki zestaw spalił ok. 20l na 1 ha i chyba to dużo. Jakby ktoś miał swoje pomiary to licze na informacje. Z góry dzięki

Opublikowano

No tak - może ciężko ma w orce (choć i są miejsca równe  i przy odpowiedniej wilgotności) to co byś proponował do takiego ciągnika? Prędkość w orce wychodzi ok. 7-8 km/h  (orka na 20-30 cm) więc chyba nie najgorzej. U nas są co mają 100 KM i 4 obrotowe ciągają - więc chyba 3 obrotowa jest optymalna

Opublikowano

Przecież 3 skibowy do 86 KM jest jak najbardziej w porządku tym bardziej tylko 35cm na skibę nawet na cięższej ziemii (oczywiście nie mówię o ekstremalnych warunkach ale wątpię żeby o takich była mowa). Z resztą jak widać 7-8 km/h jest czyli ogarnia w porządku. A przy jakich obrotach i czy jest to stałe czy czuć jakby silnik zaduszało czasem ? Ogólnie spalanie raczej w normie bo skoro ziemia ciężka i za przejazdem zbiera tylko 105cm to trochę czasu i paliwa niestety musi zejść, chociaż nie piszę o konkretnie tym modelu bo takim nie pracowałem, porównuję ogólnie. U mnie MTZ-em 82 w tamtym roku jak mierzyłem to wyszło 12/ha ale przy pługu zagonowym 4x35 cm i lekkiej ziemii więc raczej nie ma porównania, do tego słyszałem że mtz ogólnie w orce nie pali dużo w porównaniu do innych więc przy tych warunkach myślę że 20 może spalić.

Opublikowano (edytowane)

Czy może ktoś mi powiedzieć ile spali mniej więcej nh td5.85 na tym silniku 3,4 l pojemności w orce.

Mam ziemie ciężkie, klasa 4-5 ziemi a pług kverneland na resorze 3 skibowy obrotowy + przedpłużki i rozstaw 35 cm na skibę. Taki zestaw spalił ok. 20l na 1 ha i chyba to dużo. Jakby ktoś miał swoje pomiary to licze na informacje. Z góry dzięki

 

mam td5050 czyli 95 KM ale też pali koło 10l. na godzine i też z trójkami obrotowymi czy z agregatem unia kombi 3,6m.

z orką jest podobnie ok 2 godz./ha. zależy jaki kawałek

mam też do niego 4-ki grudziądzkie te duże zwykłe stare (tzn 4ta dorobiona ale w sumie szerokość ta sama orki więc wole obrotowymi)

a ziemi też ciężki więc na 2gim zakresie i 3 bieg czasem jęczy i to mocno a w trasie z przyczepami ok 20 ton pali na 120 km. ok 55l.(podaje wage razem z przyczepami) oczywiście jak go ścigam na pełnym gazie czas jazdy ok 4,5 godz, plus rozładunek

Edytowane przez jacenty113

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v