Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niestety to nie takie proste oringi są jakiś centymetr od końca tulei a przednim ten pierścień plastikowy z jednej strony niema problem bo wałek idzie przesunąć  w lewo i sie tam dostanie ale w druga nie idzie odkręcę pokrywę ta z szybkozłączkami i zobaczę czy idzie przesunąć to ustrojstwo od wysokości i przesunąć wałek w prawo

 

Opublikowano

niestety to nie takie proste oringi są jakiś centymetr od końca tulei a przednim ten pierścień plastikowy z jednej strony niema problem bo wałek idzie przesunąć  w lewo i sie tam dostanie ale w druga nie idzie odkręcę pokrywę ta z szybkozłączkami i zobaczę czy idzie przesunąć to ustrojstwo od wysokości i przesunąć wałek w prawo

 

I jak kolega dał sobie rade z włożeniem oringów bez zdejmowania podnośnika bo też mam problem z  wyciekiem.

Opublikowano

A czy przy wymianie uszczelniaczy z lewej strony do wlewu paliwa trzeba podnieść zbiornik paliwa? Bo tam jest dosyć ciasno żeby wyciągnąć ramie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v