Skocz do zawartości
Dawid-Zetor

Remont silnika t 25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
Dawid-Zetor    1

Cześć wam mam zamiar zrobić remont silnika w T25.Po między cylindrami cieknie olej.Myślę że to wina pierścieni.Mam takie pytanie do was a zwłaszcza do mechaników którzy nie raz rozbierali ten silnik,a więc:

-O czy trzeba pamiętać przy odkręcaniu i co po kolei robimy 

-Na co zwrócić szczególną uwagę

-Przy skręcaniu o czym trzeba pamiętać

-I co trzeba regulować aby silnik odpalił bez problemu.Na pewno to zawory czy coś jeszcze? Ile ma być na ssącym a ile na wydechowym 

i jeszcze jak ustawić położenie wału kobrowego.

Tak czy inaczej chcę wiedzieć wszystko co do jednej śrubki i co do ustawiań.Uczę się za mechanika pojęcie mniej więcej mam ale muszę jeszcze dobrać doświadczeń.Pomożecie chłopaki bardzo bym był wdzięczny.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamekx    1

A może to nie pierścienie a gumy na osłonach popychaczy przepuszczają olej? Silnik prosty ja cep, jeżeli nie odkręcasz pompy wtryskowej to wymiana pierścieni polega na rozłożeniu na części, czyszczeniu, wymianie części i analogicznym złożeniu, no i jak wspomniałeś, regulacja luzu zaworowego. Luz zaworowy o ile dobrze pamiętam 0,3mm na obu zaworach( jak się mylę koledzy poprawią).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×