Skocz do zawartości

Przeróbka rewersu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z was przerabiał rewers w T25.Chodzi mi oto,aby znajdował się w bardziej podręcznym miejscu.Gdzieś koło siedzenia kierowcy.Mile widziane fotki i filmy.Warto wogóle się w to bawić?

Opublikowano

Gdzieś na forum widziałem rozwiążanie z wajchą po lewej stronie siedzenia, bardzo proste tylko trzeba była przewiercona wieżyczka zmiany i tam przeprowadzony wałek z zabierakiem wodzika rewersu.

Opublikowano

Koło siedzenia byłby bardziej podręczny.Tylko jak się za to zabrać i zrobić w prosty sposób?

Opublikowano

Proste rozwiązanie- wajcha obok siedzenia *przód-tył * drążek do przodu do trójkąta / przód-tył na lewo/prawo / od trójkąta drążek do pręta z zabierakim / chodzącym w wiezyczce/ Ot cała filozofia. Teraz tylko pomyśleć nad wykonaniem .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v