Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
thesykacz    0

Witam. Mam problem z rollerem 50 została zrobiona pompa wtryskowa i zostały wyregulowane zawory koszt całego zabiegu kosztował 2800zł. Ciągnik po odebraniu od mechanika ma swoją moc na 1,2,3 biegu na 4 brakuje mocy,,ciągnik pusty'' i zaczął kopcić na niebiesko. Roller odebrany od mechanika miesiąc temu.Naprawa kosztowała sporo pieniędzy i chce się dowiedzieć od was za nim pojadę do warsztatu w którym był robiony czy to normalne ,,chyba nie'' ze kopci na niebiesko   ? Czym to jest spowodowanie? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Co skłoniło Cię do regeneracji pompy wtryskowej? Jak zachowywał się ciągnik przed naprawą? Jakie były objawy, kolor dymu?

 

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli kopci na niebiesko to typowy objaw spalania oleju.

Zacznij od najprostszych rzeczy:

- brudny filtr powietrza

- zasysanie oleju przez odmę

- nieszczelne lub zużyte turbo

- silnik bierze olej (pierścienie, tuleja, gniazda zaworowe)

 

Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach.

Odkręć kolektor i zobacz, z którego cylindra wydobywa się ten niebieski dym?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    365

Za niebieski dym mogą być też odpowiedzialne wtryski, u mnie 3p kopcił strasznie, a po wymianie wtrysków na nowe problem ustał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kristoffer    4

Ja też uważam że to może być wina układu paliwowego gdzieś dostają się pecherzyki powietrza albo się wtrysk przycina .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thesykacz    0

Pompe regenerowałem z tego wzgledu ze tankowałem niewłasciwe paliwo. Same nie utrzymywał równych obrotów, przy ruszaniu gasł, brak mocy, niebieski dym, duzo palił. Po zaprowadzeniu do mechanika zdjagnozował ze wszystkie konców wtrysków lały, i pompe trzba zregenerować. A wiec to zostało zrobione cały układ paliwowy został wyczyszczony wraz z bakiem. Sprawdził cisnienie a poszczególnych cylindrach jest bardzodobre. Nie prosiłem go o wyregulowanie zaworów momo to wyregulował twierdząc ze były rozregulowane. Po odebraniu ciągnika roller bardzo stukał(klepał) wiec zaprowadziłem go do poprawy jak się okazało zawory scisnoł za bardzo, po ponownym odebraniu wydawało się ze jest wszystko OK. Tydzień temy przy kopaniu bauraków cukrowych pokazał się pod górę dym niebieski i zostało to do dzisiaj. Jest troszkę mocniejszy niż przed naprawą ale nie jest to co powinno bym byc bo mam przekonianie po rollerze kolegi takim samym i jest znacznie mocniejszy. Jak myslicie mógł wstawić tandetne częsci oszykując mnie.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jak odpalał ciągnik przed naprawą? Były problemy z odpaleniem?

 

Gdyby WSZYSTKIE końcówki lały prawdopodobieństwo odpalenia byłoby niemalże niemożliwe. Druga sprawa już po odpaleniu kopciłby na czarno, jak lokomotywa.

 

Co do fachowości mechanika to mam poważne wątpliwości na podstawie ustawienia luzu zaworowego - każdy po skończeniu podstawówki ustawi to poprawnie.

Odkręć kolektor wydechowy i zlokalizuj z którego cylindra wydobywa się ten niebieski dym?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thesykacz    0

odpalał tylko ciężko było mu sie wkręcić na obroty jak był zimny. znów na ciepłym silniku miał odchyly ze niekiedy gasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Skoro nie kopcił na czarno lecz ciężko wkręcał się na obroty to wskazuje że jeden lub dwa wtryski były "zatkane".

Co do gaśnięcia to wina leżała po stronie pompy wtryskowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Wystarczy że pompka zasilająca będzie słaba albo filtr będzie zanieczyszczony lub inne przeszkody powodujące niewystarczający dopływ paliwa do pompy wtryskowej i objawy będą podobne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez spuzon
      Witam kupiłem forda 8210 92rok mam z nim następujący problem na wyświetlaczu wyświetla się komunikat (OPEN) rpm. Wiec najprawodobniej jest coś nie tak z czujnikiem obrotów. Czy ten ciagnik ma obroty z alternatora czy gdzieś jest jakiś czujnik zamontowany.
    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
    • Przez Pawliq
      Witam
      Dzisiaj pojechalem swoim M100 w pole z pługiem i jezdzilem z godzine i nagle ciagnik stracil moc i  delikatnie dymic na bialo. Zgasilem go i nieszlo go zapalic tak jak by sie zapowietrzyl. Sasiad mnie scholowal z pola i jak bylem pod domem zapalil mi bez problemow. Zaczelem nim gazowac i bo dwoch minutach znowu spadek mocy. I tak po kazdym odpaleniu. Dwa tygodnie temu wymienilem wszystkie filtry. Sprawdzilem rowniez pompke wspomagajaca ale podaje ona paliwo a zreszta w zeszlym roku wymienilem ja na nowa.
      Mam nadzieje ze ktos mi pomoze z tym problemem.
    • Przez sylwek1100
      Witam koledzy. posiadam od nie dawna fiata 70-90dt i potrzebne mi kilka wiadomości na jego temat.
      po pierwsze szukam instrukcji obsługi i katalogu części
      po drugie na jakiej zasadzie działa w tym ciągniku sprzęgło wałka bo ja mam z nim problem bo nie działa wogóle
      po trzecie to słabo działa mi w nim wspomaganie
      Koledzy pomóżcie bo mało informacji w necie moge znaleźć na temat tego ciągnika
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.