Skocz do zawartości
12newholland12

New Holland T6050 osłab

Polecane posty

Witam mam mały problem z New Hollandem t 6050 wydaję mi się że osłab i ma mniej siły niż wcześniej czy problemem może być pomką paliwową  zmieniona na nie orginalną  tylko na zamiennik

Edytowano przez 12newholland12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witek21    4

mojemu szwagrowi w 6020 rozkręciła sie linka od gazu i też nie miał siły a pedał gazu pracował normalnie więc może warto sprawdzić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr30piotr    92

w t 6050 nie ma linki bo to common  rail i tam jak się nie mylę jest elektroniczna regulacja gazu t 6010 i 6020 maja mechaniczne pompy i linki od gazu chyba że wersja elite  t 6020 to tam też jest common rail. 

jeśli problem pojawił się zaraz po wymianie pompki to szedł bym w tym kierunku, a najlepiej wezwać serwis 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam panowie t 6000 mamy dwie wersje plus i elit tym prostym symbolem rospoznamy z jakim silnikiem mamy do czynienia

problem został rozwiązany?
skoro nie pisz pozdrawiam
falko107@hotmail.it

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytus    0

w t 6050 nie ma linki bo to common  rail i tam jak się nie mylę jest elektroniczna regulacja gazu t 6010 i 6020 maja mechaniczne pompy i linki od gazu chyba że wersja elite  t 6020 to tam też jest common rail. 

jeśli problem pojawił się zaraz po wymianie pompki to szedł bym w tym kierunku, a najlepiej wezwać serwis 

 

Nie prawda. Mam T6050 Plus (2009r.) i jest jeszcze zwykła pompa rotacyjna.

Może to wrażenie że ciągnik osłabł to subiektywne odczucie....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez gr_rat
      Witam taki problem w nh tsa tylne górne lampy robocze zapalają się same po włączeniu świateł pozycyjnych . Gdy włączę te halogeny włącznikiem świecą mocniej . Gdzie szukać ?
    • Przez Maciek_hehe
      Witam jak jakis inny sposób na zaradzenie problemu skrzypiącego amortyzatora kabiny niż wymiana go?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.