12newholland12

New Holland T6050 osłab

Polecane posty

Witam mam mały problem z New Hollandem t 6050 wydaję mi się że osłab i ma mniej siły niż wcześniej czy problemem może być pomką paliwową  zmieniona na nie orginalną  tylko na zamiennik

Edytowano przez 12newholland12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witek21    4

mojemu szwagrowi w 6020 rozkręciła sie linka od gazu i też nie miał siły a pedał gazu pracował normalnie więc może warto sprawdzić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr30piotr    109

w t 6050 nie ma linki bo to common  rail i tam jak się nie mylę jest elektroniczna regulacja gazu t 6010 i 6020 maja mechaniczne pompy i linki od gazu chyba że wersja elite  t 6020 to tam też jest common rail. 

jeśli problem pojawił się zaraz po wymianie pompki to szedł bym w tym kierunku, a najlepiej wezwać serwis 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam panowie t 6000 mamy dwie wersje plus i elit tym prostym symbolem rospoznamy z jakim silnikiem mamy do czynienia

problem został rozwiązany?
skoro nie pisz pozdrawiam
falko107@hotmail.it

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytus    0

w t 6050 nie ma linki bo to common  rail i tam jak się nie mylę jest elektroniczna regulacja gazu t 6010 i 6020 maja mechaniczne pompy i linki od gazu chyba że wersja elite  t 6020 to tam też jest common rail. 

jeśli problem pojawił się zaraz po wymianie pompki to szedł bym w tym kierunku, a najlepiej wezwać serwis 

 

Nie prawda. Mam T6050 Plus (2009r.) i jest jeszcze zwykła pompa rotacyjna.

Może to wrażenie że ciągnik osłabł to subiektywne odczucie....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kruczek14
      Witam, mam problem ze swoim nh TS 110, mianowicie przedstawił mi się licznik na km/h na mile na godzinę, jak zrobić żeby były km/h? Pomocy 
      Dodam że Wyświetlacz elektroniczny
      Dzięki za pomoc 
    • Przez Sztachel
      Witam.
      Czy wie ktoś może od czego jest ta kostka elektryczna w New Holland TS100. Znajduje się ona za siedzeniem.

    • Przez Ares1x
      Witam, mam następujący problem otóż mój NH TS135A najprościej mówiąc "gwiżdże", gwizd wydobywa się z  tłumika, jest słyszalny po przekroczeniu przez silnik +/- 1500 obrotów
      Czym jest to spowodowane? Jest jakaś prosta metoda aby temu zaradzić? 
    • Przez 1634U
      Problem pojawił się dziś, przednia amortyzowana oś opadła i przestała działać, spotkał się ktoś może z takim czymś co może być przyczyną?

    • Przez Mich9
      Pali się rezerwa paliwa i wskazówka idzie do góry dopiero po ok 3 min pracy, co może być przyczyną, cały czas jest na samym dole i nie drgnie, a czasem pokazuje dobrze, a czasem lata na prawo i lewo, wiecie gdzie znajduje się ten mechanizm w którym zbiorniku? W tym pod kabiną? I jak się do niego dostać
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.