12newholland12

New Holland T6050 osłab

Polecane posty

Witam mam mały problem z New Hollandem t 6050 wydaję mi się że osłab i ma mniej siły niż wcześniej czy problemem może być pomką paliwową  zmieniona na nie orginalną  tylko na zamiennik

Edytowano przez 12newholland12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witek21    4

mojemu szwagrowi w 6020 rozkręciła sie linka od gazu i też nie miał siły a pedał gazu pracował normalnie więc może warto sprawdzić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr30piotr    112

w t 6050 nie ma linki bo to common  rail i tam jak się nie mylę jest elektroniczna regulacja gazu t 6010 i 6020 maja mechaniczne pompy i linki od gazu chyba że wersja elite  t 6020 to tam też jest common rail. 

jeśli problem pojawił się zaraz po wymianie pompki to szedł bym w tym kierunku, a najlepiej wezwać serwis 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam panowie t 6000 mamy dwie wersje plus i elit tym prostym symbolem rospoznamy z jakim silnikiem mamy do czynienia

problem został rozwiązany?
skoro nie pisz pozdrawiam
falko107@hotmail.it

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytus    0

w t 6050 nie ma linki bo to common  rail i tam jak się nie mylę jest elektroniczna regulacja gazu t 6010 i 6020 maja mechaniczne pompy i linki od gazu chyba że wersja elite  t 6020 to tam też jest common rail. 

jeśli problem pojawił się zaraz po wymianie pompki to szedł bym w tym kierunku, a najlepiej wezwać serwis 

 

Nie prawda. Mam T6050 Plus (2009r.) i jest jeszcze zwykła pompa rotacyjna.

Może to wrażenie że ciągnik osłabł to subiektywne odczucie....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
basik9634    0

A może ktoś się orjetuje co to może być za błąd 3110 w nocy t6050 na comon reillu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kala3452
      Witam moze miał ktoś podobny problem u siebie ciągnik New Holland T6080rc przy zmianie kierunku jazdy nie odbywa się to łagodnie tylko ciągnik kilka razy szarpnie i dopiero zmienia kalibracja nie pomaga brak błędów. 
    • Przez mateusz6700
      Witam mam problem z hamulcami gdy hamuje to załącza mi się przedni napęd a pedał hamulca nie odbija do końca co może być przyczyną
    • Przez daizor
      Witam
      Pytanie o podpowiedż od kogoś kto może już przerabiał temat z układem pomp hydraulicznych(o zmiennym wydatku ) tych traktorów (równiez w pokrewnych seriach bo zasada działania identyczna).
      Od pewnego czasu zaczął się pojawiać sygnalizator, że jest za niskie ciśnienie zasilającego  (które to ciśnienie realizuje pompa wstępna pobierając poprzez filtr olej ze zbiornika). Niedawno zmieniałem filtry i olej ale aby być pewny wymieniłem filtry na nowe. Nic się nie zmieniło. Sprawdziłem czujnik, który daje sygnał dla tego błędu (reaguje prawidłowo - rozłącza gdy ciśnienie wzrośnie powyżej 0,8 bara). Podłączyłem zegar pod wyjście czujnika i faktycznie jest sytuacja taka, że przy obrotach jałowych mam ciśnienie 2 bary (zakres prawidłowej pracy to 1,6-3,6 bara). Jak dodaje stopniowo gazu to ciśnienie wzrasta do około 4,5 bara. Jednak w momencie gdy wcisne podnoszenie tylnego tuza bez żadnego obciążenia to ciśnienie spada poniżej 1 bara.
      Nie mam zbytnio pomysłu co dalej z tym tematem robić. Można się pokusić jeszcze o sprawdzenie zaworków bezpieczeństwa w tej pompie wstępnej (może się nie domykają i ciśnienie ucieka?)  ale jak to nie będzie to ? Nie za bardzo chce mi się wierzyć, że ta pompa wstępna, która przecież pracuje na ciśnieniu rzędu 3 bary zużyła by się szybciej jak pompa główna, która tutaj robi główną robotę.
       
       
      Temat rozwiązany
       
      Dal potomnych okazała się pompa wstępna pochemrana i połamana w paru miejscach na zębach (nie wiem jak to nadal chodziło). Załączam zdjęcia jak pompa wyglądała po rozbiórce.
      Ogólnie wg moich podejrzeń coś musiało wpaść metalowego w jej zęby bo szkody są zbyt duże. Przed pompą jest filtr wlotowy (wkład dokładnie), przez który przepływa olej, który z kolei kieruje się do tej pompy. Prawdopodobnie poprzedni właściciel musiał jeździć na zapchanym filtrze i z racji faktu, że wkład filtra jeśli się zapcha to aby nie dopuścić do przyblokowania przepływu oleju puszcza 'bokiem' olej (poprzez sprężynę która się poddaje i przesuwa cały filtr w dół, a tym samym płynie bez filtracji musiało to spowodować przedostanie się jakiegoś elementu, który zalatwił tą pompę.
      Nie nadaje się nawet do regeneracji. Cena tego nowego elementu to praktycznie 70% ceny całego zestawu pompowego do tego traktora dlatego zostanie wymieniony komplet.




    • Przez kruczek14
      Witam, mam problem ze swoim nh TS 110, mianowicie przedstawił mi się licznik na km/h na mile na godzinę, jak zrobić żeby były km/h? Pomocy 
      Dodam że Wyświetlacz elektroniczny
      Dzięki za pomoc 
    • Przez gr_rat
      witam, podzieli się ktoś wiedzą jak przeprowadzić kalibracje tylnego podnośnika ehr ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj