Skocz do zawartości
tomitko

renault ceres problem z wałkiem wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomitko    2

 

Witam

mam problem, nie dziala mi zatrzymywanie walka wom, to sprzegielko tak jakby nie trzymalo, aby wlaczyc walek musze zgasic ciagnik, ustawic obroty i odpalic ciagnik na tym, dodam ze np mam cos podlaczone do walka i dzwignie ustawiona tak ze powinien byc zatrzymany walek i gdy ma ciezko to przysjate walek ale przeciez nie powinien sie krecic w ogole. Rozmawialem ze znajomym i mowil ze w ceresach jakies tarczki sie sklejaja??

mial ktos podobny problem??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Skoro pod obciążeniem zatrzyma się wałek to tarczki muszą się "rozkleić" Ja bym obstawiał że coś nie do końca je rozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PIOTREK79    1

Sprawdzić ciśnienie na siłowniku wysprzęgającym jeśli ok to regulacja lub problem w docisku  tam jest zwykła tarcza cierna nie ma tarczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema,  ja mam dokładnie taki sam problem że nie mogę wyłączyć wałka, w kosiarce dyskowej to nie mam problemu bo zgaszę silnik włączę prędkość wałka i odpala bo kosiarka akurat nie daje dużego oporu przy rozruchu ale większy problem mam z prasą zwijającą bo to już jest zbyt duży opur na rozrusznk przynajmniej tak mi się wydaje bo jeszcze nie prubowałem. widziałem już rozkręcony ciągnik i widziałem te tarczki u kolegi ale nie mam pojęcia czy trzeba gorozpoławiać do wymiany, jak ktoś coś wie w tym temacie to dajcie znać, z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema Łukasz30245 a wiesz może jak wyregulować ten siłownik, bo doszły nmie jeszcze takie słuchy że w tym rozdzielaczu do włączania wałka jest jakiś zawór króry mógł się zaciąć czy zawiesić ale nigdy tego jeszcze nie rozbierałem i nie bardzo wiem jakby to zrobić, narazie jest ''zima'' wieć traktor nie ma wiele pracy ale ale zima szybko zleci wię do wiosny muszę to jakoś zrobić, jak ktoś coś wie to dajcie znać, z góry dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

regulacja tego siłownika jest bardzo prosta musisz wyjąć zabezpieczenie i wydłużyć albo skrócić takie cięgło(już nie pamiętam bo pare lat mineło jak to robiłem)

ale chyba rozkręcić czyli wydłużyć 15 minut roboty.U mnie były takie same objawy a po regulacji jest ok


aaa zapomniałem najpierw zobacz czy ten siłownik chodzi w obie strony jak ruszasz sprzęgłem od wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema Lukasz30245 dzięki wielkie za podpowiedz z tą regulacją sprzęgła, dopiero dziś to zrobiłem bo wcześniej nie miałem czasu no i teraz wszystko ładnie chodzi, jeszcze raz wielkie dzięki

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiekal    0

a mnie sie nie chce załąćzyć wałek w case international 845xl  wszystkie dźwignie działają jak zawsze a wałek nie działa nie ma przy tym żadnych odgłośów prosze o rade 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×