Skocz do zawartości

Renault 61.12 z czym to się je?


  

19 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Co lepiej zrobić?

    • Sprzedać 70.34 i kupić coś tańszego 2x4 (alternatywa zakupu innych maszyn)
      9
    • Zostawić 70.34
      6


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Izydor renault mojego kumpla :P za dwa tygodnie w kraju będzie i wstępną rezerwację mam na nią ja tylko 70.34 muszę sprzedać ale kilka telefonów już miałem i na jutro jestem umówiony

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

Kurcze lubie handel ale to co się dzieje ostatnio z kupujacymi to paranoja!!! Chce sprzedać pług i renate. Oglądać ciągnik było dwóch zainteresowanych. Każdy nie miał zastrzeżeń do ciagnika bo jest wszystko ok. Jeden facet zadrecza mnie teraz telefonami ze ciągnik super ale cena mu nie pasuje - ostateczna jest 37 tyś złotych. Drugi ze jest zainteresowany ale że opony z tylu za szerokie 16.9 r30 i że mu będzie z bruzdy wychodził przy orce albo trawę gniótł. Facet od pluga znowu że nie bierze on 1.4m kurcze gdyby nie niedziela to bym mu w polu pokazał że weźmie i 1,6m. Wrr jestem zły i kumpel mi doradzał żebym 70.34 jedynak zostawił bo to pewny ciagnik. Może i ma racje a za bezcen nie oddam

Opublikowano

Izydor dobrze radzi a co do zostawienia tej renaty to juz twoja sprawa ale 3 ciągniki z napędem to już sporo a tak jak pisałeś do zielonek potrzebny zwrotny ciągnik.

Znowu zostawić tą i kupić coś bez przodka to moim zdaniem mija się z celem bo jeden będzie tylko stał.

Ale mówię twój cyrk i rób jak uważasz.

Opublikowano

Nie nie czwartego ciagnika bym już nie kupowal zostalbym przy tym co mam. Z resztą juz jest problem z garazem. Najchętniej bym sprzedał majora a do niej ladowacz zalozyl... ale z majorem jeszcze kilka lat bo nie jest tak latwo zrezygnowac z kredytu...

Opublikowano

Ja użytkuję  75.12 też w kabinie RS.  Bardzo wygodny i zwinny ciągnik. W 61.12 masz 3 cylindrowego MWM i trochę mniejszy udzwig na ramionach.  Może zakręć się za 75.12 - mocy trochę więcej a spalanie ociupinkę większe.

Opublikowano

Silnik mwm jeden z najbardziej udanych, montowane między innymi w Fendtach. Kabina RS to kabina niska. TS, TX, RS, MX itd to oznaczenie kabin. Ogólnie ciągniki dobre, osobiście nie podobał mi się dźwięk tego silnika jak to 3cylindry. Wiadomo do wladymirca nie ma co porównywać... 

Opublikowano

Wrzuć fotki tego co masz do kupna. Poturlaj się nim trochę, sprawdz biegi, rewers czy nie wyskakuje podnośnik itp. Oceń chłodnicę bo to na dziendobry prawie tysiak za wymiane rdzenia. No jak z Władka to dopiero poczujesz trochę komfortu. RS to kabina jak wspomniał Luke16. W mojej ocenie dość wygodna i przestronna.

Opublikowano

Witam.

Kupiłem tą renówke. Fakt jest różnica w użytkowaniu.

Mam jescze jedno pytanie czy taki 60 konny ciągnik da radę w pługach 4 zagonowych. Mój plan taki kupić 4 i np. na podorywki działać czwórkami, a na zimową jak będzie miał ciężko odkręcić jedną słupicę i orać trójkami.

 

Opublikowano

Witam podepnę się pod temat. czy posiada ktoś ten ciągnik i ma założonego do niego ładowacz czołowy? Jeśli tak proszę podesłać zdjęcia mocowania ładowacza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v