Skocz do zawartości

Jak zlekwidować luzy przy wspomaganiu kierownicy - International 684


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ma ktoś pomysł jak zlekwidować luzy pry kierownicy? Gdy jade po drodze dość sybko, to ciągnik mi lata po całej drodze. Trudno jest utrymać go na jednym pasie, trzeba jechać po środku drogi... Jak to naprawić wie ktoś?

Opublikowano

Napisz coś szerzej -czy masz przedni napęd .Najprostsza sprawa - stan przegubów drążka kierowniczego ,stan sworznia głównego przedniej osi i ułożyskowanie przednich kół -czy nie mają luzów .Ostatnim takim elementem dość skomplikowanym jest dobór orbitrola  kierownicy -sąsiad miał taki przypadek że ciągnik też mu latał po drodze i okazało się że miał zamontowany orbitrol o zbyt dużej przepustowości - ruszył parę mm kierownicą w prawo czy w lewo a ciągnik od razu skręcał jakby wykonał półobrót kołem.

Opublikowano

Jak ciągnik jest bez napędu to może nie ma tam orbitrola -gdyby był to miał byś go w linii prostej pod kierownicą - na wałku koła kierownicy 35-40cm niżej.Zobacz siłownik skrętu -gdzie idą zasilające go przewody olejowe i co je zasila i powoduje że możesz kręcić kołami - no chyba coś musi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v