Skocz do zawartości
Atari

Kontrolka WOM Ares 610

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Atari    2

Witam, chciałbym zapytać co sygnalizuje migająca kontrolka WOM w Ares 610?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    2

nic niepokojącego nie zauważyłem, włącza i wyłącza się normalnie, pod obciążeniem również. Miga bodajże 7 razy, czy to kod jakiejś błędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Atari    2

jak się włączy na błotniku to owszem miga, ale kiedy włączam w kabinie WOM to zapala się, świeci kilka sekund, a następnie miga 7 razy i tak w kółko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

Witam

Piszę tutaj bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. A mianowicie w ciągniku claas ares 697 ATZ dzisiaj podczas wożenia obornika wyskoczył mi najpierw błąd 344 i po ok 3 sekundach sam zniknął a potem wyskoczył 342 i też po kilku sekundach sam znikł. Podejrzewam że jest to coś od WOM-u bo przy pierwszym błędzie nie chciał się włączyć ale jak błąd znikł to się WOM włączył i pracował bez problemu. Wie ktoś co konkretnie oznaczają te kody błędów albo gdzie mogę znaleźć co te kody oznaczają? Myślę że skoro te błędy same znikły to nie jest to jakaś poważna usterka. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocfaj    0

Witam. Posiadam ciągnik Ares 610 i mam problem z włączeniem wałka przekaźnika mocy. Po uruchomieniu silnika zaczyna migać lampka wskaźnika obrotów wałka który nie chce się włączyć. Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Nie kontaktuje jeden z przycisków na błotniku. Działają tak że w chwili naduszenia przerywasz obwód, po puszczeniu pewnie się nie łączy. Zmostkuj kabelki przy przyciskach i powinno pomóc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kylosz21    0

Witam. Mam taki problem dziś woziłem obornik Aresem 610 i mam jakiś problem z WOM włącza się ładnie ale po jakimś czasie sam się wyłącza i trzeba go włączać ponownie. Jaka może być tego przyczyna z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    1

Najczęstrzą przyną niedziałajacego(w taki sposób jak opisujesz )Wom Jest czujnik predkości Wom  wiec na początek  spr jego okablowanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Może też łapać poślizg na sprzęgle i wtedy też będzie rozłączał automatycznie. Duży masz ten rozrzutnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kylosz21    0

Rozrzutnik jest mały polska sipma więc napewno ciężko nie ma. A co do okablowania to gdzie tego szukać od czego zacząć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kylosz21    0

Filtry wymieniałem w czerwcu b.r zaraz po zakupie bo swieciła kontrolka od filtrów ale teraz gdy zrobiło się chłodniej przez jakiś czas się znowu świeci, czy to normalne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×