Skocz do zawartości

John Deere 7430 Premium Pod obciążeniem pokazuje komunikat PROBLEM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Mam problem z John Deere 7430 premium . Polega on na tym że gdy ciągnik ma ciężko do ciągnięcia np. w orce czy w transporcie to na komputerze wyświetla komunikat ( ukazany na załączonym zdjęciu ) . Wystarczy odpuścić trochę gazu i komunikat znika .

Proszę o pomoc jak rozwiązać ten kłopot .

post-129007-0-95319900-1439206207_thumb.jpg

Opublikowano

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John
Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

Opublikowano

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John

Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

 

Filtr paliwa wymieniony i nadal to się pojawia :( 

Samemu się nie da zrobić ?

MOże zbyt mało paliwa pobiera pompka sprzawdz pompke

 

Jak ściągłem wężyk i kluczyk przekręciłam to pompka pompuje . 

Opublikowano

samemu cisnienia na szynie raczej nie ustawisz,

dealer = dobry mechanik ze sprzetem

:)

A rozumiem, mówisz że to napewno ciśnienie?

A zapomniałem dodać że jak mam pełen bak to nic nie wyświetla ale jak zejdzie poniżej połowy to tak .

Opublikowano

w tym modelu rządzi elektronika

z kodu błedu to napewo cisnienie

więcej bez podpięcia do komputera nikt ci nie zdiagnozuje - może byc jeszcze jakis ukryty kod który przegapiłes wczesniej...\

Opublikowano

Błąd 1347.07 - Cisnienie na szynie common rail za niskie:

Możliwe przyczyny

- zapchany filtr paliwa, rurki paliwowe, zbiornik

- słaba pompa podająca

- uszkodzony czujnik cisnienia

- uszkodzony zawór wysokiego cisnienia

- uszkodzona pompa wysokiego cisnienia

 

Jeżeli zasilanie do pompy jest OK to bym sugerował zawór wys. cisnienia. Już kilka razy się z tym spotkałem że przepuszczał.

Opublikowano

Problem z uszkodzonym zaworem wys. ciśnienia na szynie CR dopadł mnie w jeep 2,8CRD. Skutkowało to ciężkim odpalaniem oraz niekiedy zgaśnięciem silnika podczas jazdy.

Różni ,,fachowcy,, wróżyli mi wymianę wtryskiwaczy, zajechany silnik i wiele tym podobnych czarnych scenariusz. Na szczęście na nic nie dałem się złapać. Nie mniej jednak w sieci znalazłem opisany ten problem, oraz namiary do gościa z Krakowa który regeneruje te zaworki. W ASO nie dostępny jedynie z całą listwą CR więc koszt się domyślacie. Więc zaryzykowałem, wykręciłem, wysłałem pocztą, za 3 dni wrócił także pocztą, zamontowałem do auta i jak ręką odjął.

 

Jeśli w JD z dostępnością tej części jest podobnie może próbuj do tego gościa z Krakowa, O ile okaże się że to ten zawór.

 

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

Opublikowano

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Opublikowano

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.


Jak sobie z nim poradziles?

Opublikowano (edytowane)

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

 

Racibórz / Kędzierzyn-Koźle

Mam TEXA do diagnozy i jak trzeba to inne narzędzia też.

 

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Mowa o tym który podaje na przelew.

 

Dziś świezo po urlopie dzwoni znajomy który Masterem 2.5CDI 120 G9U ziemniaki wozi na giełdę. Auto wywala błąd i nawet gaśnie pod max obciążeniem, a pompa po regeneracji. Zawór ograniczający wysokie ciśnienie ~400zł i po problemie.

Puszczał przy 840bar a zadane ciśnienie na listwie i 1100bar.

 

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.

Tę sytuację może tłumaczyć temperatura paliwa. Ale taki przypadek kojarzę jedynie z pompą do remontu.

Nawet jak masz wszystkie czujniki i zawory sprawne to pompa szybciej wytworzy cisnienie na zimnym/gęstym paliwie.

Edytowane przez AchimR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v