Skocz do zawartości
News
MichaGierlik

John Deere 7430 Premium Pod obciążeniem pokazuje komunikat PROBLEM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam 

Mam problem z John Deere 7430 premium . Polega on na tym że gdy ciągnik ma ciężko do ciągnięcia np. w orce czy w transporcie to na komputerze wyświetla komunikat ( ukazany na załączonym zdjęciu ) . Wystarczy odpuścić trochę gazu i komunikat znika .

Proszę o pomoc jak rozwiązać ten kłopot .

post-129007-0-95319900-1439206207_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John
Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John

Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

 

Filtr paliwa wymieniony i nadal to się pojawia :( 

Samemu się nie da zrobić ?

MOże zbyt mało paliwa pobiera pompka sprzawdz pompke

 

Jak ściągłem wężyk i kluczyk przekręciłam to pompka pompuje . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samemu cisnienia na szynie raczej nie ustawisz,

dealer = dobry mechanik ze sprzetem

:)

A rozumiem, mówisz że to napewno ciśnienie?

A zapomniałem dodać że jak mam pełen bak to nic nie wyświetla ale jak zejdzie poniżej połowy to tak .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

w tym modelu rządzi elektronika

z kodu błedu to napewo cisnienie

więcej bez podpięcia do komputera nikt ci nie zdiagnozuje - może byc jeszcze jakis ukryty kod który przegapiłes wczesniej...\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

up Panowie, wie ktoś co to moze byc? Komuś udało sie to naprawic? Boje sie ze to mogą być wtryski ale pewności nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    2

Błąd 1347.07 - Cisnienie na szynie common rail za niskie:

Możliwe przyczyny

- zapchany filtr paliwa, rurki paliwowe, zbiornik

- słaba pompa podająca

- uszkodzony czujnik cisnienia

- uszkodzony zawór wysokiego cisnienia

- uszkodzona pompa wysokiego cisnienia

 

Jeżeli zasilanie do pompy jest OK to bym sugerował zawór wys. cisnienia. Już kilka razy się z tym spotkałem że przepuszczał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    1399

Problem z uszkodzonym zaworem wys. ciśnienia na szynie CR dopadł mnie w jeep 2,8CRD. Skutkowało to ciężkim odpalaniem oraz niekiedy zgaśnięciem silnika podczas jazdy.

Różni ,,fachowcy,, wróżyli mi wymianę wtryskiwaczy, zajechany silnik i wiele tym podobnych czarnych scenariusz. Na szczęście na nic nie dałem się złapać. Nie mniej jednak w sieci znalazłem opisany ten problem, oraz namiary do gościa z Krakowa który regeneruje te zaworki. W ASO nie dostępny jedynie z całą listwą CR więc koszt się domyślacie. Więc zaryzykowałem, wykręciłem, wysłałem pocztą, za 3 dni wrócił także pocztą, zamontowałem do auta i jak ręką odjął.

 

Jeśli w JD z dostępnością tej części jest podobnie może próbuj do tego gościa z Krakowa, O ile okaże się że to ten zawór.

 

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.


Jak sobie z nim poradziles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    2

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

 

Racibórz / Kędzierzyn-Koźle

Mam TEXA do diagnozy i jak trzeba to inne narzędzia też.

 

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Mowa o tym który podaje na przelew.

 

Dziś świezo po urlopie dzwoni znajomy który Masterem 2.5CDI 120 G9U ziemniaki wozi na giełdę. Auto wywala błąd i nawet gaśnie pod max obciążeniem, a pompa po regeneracji. Zawór ograniczający wysokie ciśnienie ~400zł i po problemie.

Puszczał przy 840bar a zadane ciśnienie na listwie i 1100bar.

 

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.

Tę sytuację może tłumaczyć temperatura paliwa. Ale taki przypadek kojarzę jedynie z pompą do remontu.

Nawet jak masz wszystkie czujniki i zawory sprawne to pompa szybciej wytworzy cisnienie na zimnym/gęstym paliwie.

Edytowano przez AchimR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piters182
      Witam. Mam pytanie odnośnie ceny takiego ciągnika ile kosztował nowy, co prawda ten model nie jest już dawno dostępny jako nowy, ale gdy był w tych latach produkcji jako nowy, to jaką miał cenę w wyposażeniu podstawowym, standardowym??
    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez zyz1o
      Witam ktoś posiada ? Bo szukam po pl może być w wersji elektronicznej
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez zyz1o
      Witam kupiłem używanego 7930 wszystko pięknie ładnie tylko przy prędkości 20-28 na godz strasznie drzy ale jak jadę powyżej lub po nizej tych prędkości to jest spoko ktoś miał takie cuda ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.