Skocz do zawartości
MichaGierlik

John Deere 7430 Premium Pod obciążeniem pokazuje komunikat PROBLEM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam 

Mam problem z John Deere 7430 premium . Polega on na tym że gdy ciągnik ma ciężko do ciągnięcia np. w orce czy w transporcie to na komputerze wyświetla komunikat ( ukazany na załączonym zdjęciu ) . Wystarczy odpuścić trochę gazu i komunikat znika .

Proszę o pomoc jak rozwiązać ten kłopot .

post-129007-0-95319900-1439206207_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John
Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John

Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

 

Filtr paliwa wymieniony i nadal to się pojawia :( 

Samemu się nie da zrobić ?

MOże zbyt mało paliwa pobiera pompka sprzawdz pompke

 

Jak ściągłem wężyk i kluczyk przekręciłam to pompka pompuje . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

samemu cisnienia na szynie raczej nie ustawisz,

dealer = dobry mechanik ze sprzetem 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samemu cisnienia na szynie raczej nie ustawisz,

dealer = dobry mechanik ze sprzetem

:)

A rozumiem, mówisz że to napewno ciśnienie?

A zapomniałem dodać że jak mam pełen bak to nic nie wyświetla ale jak zejdzie poniżej połowy to tak .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

w tym modelu rządzi elektronika

z kodu błedu to napewo cisnienie

więcej bez podpięcia do komputera nikt ci nie zdiagnozuje - może byc jeszcze jakis ukryty kod który przegapiłes wczesniej...\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

up Panowie, wie ktoś co to moze byc? Komuś udało sie to naprawic? Boje sie ze to mogą być wtryski ale pewności nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    0

Błąd 1347.07 - Cisnienie na szynie common rail za niskie:

Możliwe przyczyny

- zapchany filtr paliwa, rurki paliwowe, zbiornik

- słaba pompa podająca

- uszkodzony czujnik cisnienia

- uszkodzony zawór wysokiego cisnienia

- uszkodzona pompa wysokiego cisnienia

 

Jeżeli zasilanie do pompy jest OK to bym sugerował zawór wys. cisnienia. Już kilka razy się z tym spotkałem że przepuszczał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    994

Problem z uszkodzonym zaworem wys. ciśnienia na szynie CR dopadł mnie w jeep 2,8CRD. Skutkowało to ciężkim odpalaniem oraz niekiedy zgaśnięciem silnika podczas jazdy.

Różni ,,fachowcy,, wróżyli mi wymianę wtryskiwaczy, zajechany silnik i wiele tym podobnych czarnych scenariusz. Na szczęście na nic nie dałem się złapać. Nie mniej jednak w sieci znalazłem opisany ten problem, oraz namiary do gościa z Krakowa który regeneruje te zaworki. W ASO nie dostępny jedynie z całą listwą CR więc koszt się domyślacie. Więc zaryzykowałem, wykręciłem, wysłałem pocztą, za 3 dni wrócił także pocztą, zamontowałem do auta i jak ręką odjął.

 

Jeśli w JD z dostępnością tej części jest podobnie może próbuj do tego gościa z Krakowa, O ile okaże się że to ten zawór.

 

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.


Jak sobie z nim poradziles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    0

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

 

Racibórz / Kędzierzyn-Koźle

Mam TEXA do diagnozy i jak trzeba to inne narzędzia też.

 

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Mowa o tym który podaje na przelew.

 

Dziś świezo po urlopie dzwoni znajomy który Masterem 2.5CDI 120 G9U ziemniaki wozi na giełdę. Auto wywala błąd i nawet gaśnie pod max obciążeniem, a pompa po regeneracji. Zawór ograniczający wysokie ciśnienie ~400zł i po problemie.

Puszczał przy 840bar a zadane ciśnienie na listwie i 1100bar.

 

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.

Tę sytuację może tłumaczyć temperatura paliwa. Ale taki przypadek kojarzę jedynie z pompą do remontu.

Nawet jak masz wszystkie czujniki i zawory sprawne to pompa szybciej wytworzy cisnienie na zimnym/gęstym paliwie.

Edytowano przez AchimR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jacek5227
      Czy jest jakaś zasada na odczytanie z nazwy ile Km ma ciągnik albo jaka wersja wyposażenia?! Czy poprostu trzeba to wiedzieć...?
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez MateuszCiurysek
      Witam przymierzam się do malowania błotników w Zetorze 5340 i o to moje pytanie czy ktos juz zdejmował te błotniki w podobnym zetorze czy trzeba tapicerkę ściągać by wyjąć błotnik  po prostu czy jest ona przytwierdzona do niego jeżeli ktoś już wyciągał błotniki to niech się odpowie jak to wygląda
    • Przez KierowcaJCB
      Witam chciałbym się dowiedzieć coś na temat skrzyni Autopower w jd 6920  , ile wytrzymują , czy często się psują oraz czy drogie są koszty naprawy.
×