News
MichaGierlik

John Deere 7430 Premium Pod obciążeniem pokazuje komunikat PROBLEM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam 

Mam problem z John Deere 7430 premium . Polega on na tym że gdy ciągnik ma ciężko do ciągnięcia np. w orce czy w transporcie to na komputerze wyświetla komunikat ( ukazany na załączonym zdjęciu ) . Wystarczy odpuścić trochę gazu i komunikat znika .

Proszę o pomoc jak rozwiązać ten kłopot .

post-129007-0-95319900-1439206207_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John
Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John

Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

 

Filtr paliwa wymieniony i nadal to się pojawia :( 

Samemu się nie da zrobić ?

MOże zbyt mało paliwa pobiera pompka sprzawdz pompke

 

Jak ściągłem wężyk i kluczyk przekręciłam to pompka pompuje . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samemu cisnienia na szynie raczej nie ustawisz,

dealer = dobry mechanik ze sprzetem

:)

A rozumiem, mówisz że to napewno ciśnienie?

A zapomniałem dodać że jak mam pełen bak to nic nie wyświetla ale jak zejdzie poniżej połowy to tak .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

w tym modelu rządzi elektronika

z kodu błedu to napewo cisnienie

więcej bez podpięcia do komputera nikt ci nie zdiagnozuje - może byc jeszcze jakis ukryty kod który przegapiłes wczesniej...\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

up Panowie, wie ktoś co to moze byc? Komuś udało sie to naprawic? Boje sie ze to mogą być wtryski ale pewności nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    14

Błąd 1347.07 - Cisnienie na szynie common rail za niskie:

Możliwe przyczyny

- zapchany filtr paliwa, rurki paliwowe, zbiornik

- słaba pompa podająca

- uszkodzony czujnik cisnienia

- uszkodzony zawór wysokiego cisnienia

- uszkodzona pompa wysokiego cisnienia

 

Jeżeli zasilanie do pompy jest OK to bym sugerował zawór wys. cisnienia. Już kilka razy się z tym spotkałem że przepuszczał.


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    1653

Problem z uszkodzonym zaworem wys. ciśnienia na szynie CR dopadł mnie w jeep 2,8CRD. Skutkowało to ciężkim odpalaniem oraz niekiedy zgaśnięciem silnika podczas jazdy.

Różni ,,fachowcy,, wróżyli mi wymianę wtryskiwaczy, zajechany silnik i wiele tym podobnych czarnych scenariusz. Na szczęście na nic nie dałem się złapać. Nie mniej jednak w sieci znalazłem opisany ten problem, oraz namiary do gościa z Krakowa który regeneruje te zaworki. W ASO nie dostępny jedynie z całą listwą CR więc koszt się domyślacie. Więc zaryzykowałem, wykręciłem, wysłałem pocztą, za 3 dni wrócił także pocztą, zamontowałem do auta i jak ręką odjął.

 

Jeśli w JD z dostępnością tej części jest podobnie może próbuj do tego gościa z Krakowa, O ile okaże się że to ten zawór.

 

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.


Jak sobie z nim poradziles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    14

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

 

Racibórz / Kędzierzyn-Koźle

Mam TEXA do diagnozy i jak trzeba to inne narzędzia też.

 

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Mowa o tym który podaje na przelew.

 

Dziś świezo po urlopie dzwoni znajomy który Masterem 2.5CDI 120 G9U ziemniaki wozi na giełdę. Auto wywala błąd i nawet gaśnie pod max obciążeniem, a pompa po regeneracji. Zawór ograniczający wysokie ciśnienie ~400zł i po problemie.

Puszczał przy 840bar a zadane ciśnienie na listwie i 1100bar.

 

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.

Tę sytuację może tłumaczyć temperatura paliwa. Ale taki przypadek kojarzę jedynie z pompą do remontu.

Nawet jak masz wszystkie czujniki i zawory sprawne to pompa szybciej wytworzy cisnienie na zimnym/gęstym paliwie.

Edytowano przez AchimR

Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez groszek
      Witam naprawiam silnik od jd 6430 silnik 4045hl283 potrzebuje informacji jakim momentem dokręcić śruby korbowodowe oraz jak dokręcać głowice momenty w poszczególnych stopniach dokręcania oraz kąt na końcu dokręcania i ewentualnie moment dokrecenia pokrywy zaworów 
    • Przez aress
      Witam.
      zakupiłem nie dawno John deere 7600 z skrzynią Powershift 1994r
      Pytanie jest następujące
      Przy dłuższym przytrzymaniu sprzęgła zaświeca mi się na żółto kontrolka (zębatka) i rozłącza skrzynie muszę ponownie uruchomić silnik by można było jechać. 
      wie ktoś o co z tym chodzi ?
      Pozdrawiam     
       
          
       
    • Przez Piters182
      Witam. Mam pytanie odnośnie ceny takiego ciągnika ile kosztował nowy, co prawda ten model nie jest już dawno dostępny jako nowy, ale gdy był w tych latach produkcji jako nowy, to jaką miał cenę w wyposażeniu podstawowym, standardowym??
    • Przez Daniel6930
      Witam mam pytanie czy ktoś miał taki problem w 6930 premium, wyłaczaja się gasna zegary i włączają się awaryjne  komunikat taki wyskakuje co to może być często na poprzeczniakach, orke jak robiłem to się włącza  teraz jeszcze jeden komunikat kiedyś tak samo miałem i ponad rok był spokuj normalnie było między czasie wyskakuje komunikat o świat łach dachowych nie można włączyć na raz tył i przód nie mam pojęcia co to jest bezpieczniki ok przekaźniki 


    • Przez Marecki6830
      Witam, jestem nowym posiadaczem john deere 6830 premium.
      Po zakupie ciągnika na drugi dzień po odpaleniu i przejechaniu się pokazały mi się kody:
      103,31 Brak sygnału prędkości Turbo 
      103,08 Nieprawidłowy sygnał prędkości Turbo
      641,04 Napięcie zasilania siłownika VGT poza zakresem niskim
      1569,31 Występuje warunek obniżenia mocy silnika 
      2795,07 Siłownik VGT nie osiąga oczekiwanej pozycji
        i tsc 523976,04 
      Gdzie zacząć szukać przyczyny tych kodów?
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.