Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ostatnio pojezdzilem wladkiem dosyć spokojnie i wskaźnik temperatury oleju pokazywał mi ok.120 gdy wysiadlem dotknelem miski olejowej i była gorąca więc chyba wskaźnik nieoszukuje. Macie pomysł co się dzieje ???

Edytowane przez damian4dz
Opublikowano

Miska będzie gorąca przy 50-60 st., przy 120 to byś się oparzył. Przy spokojnej jeździe o ile "wiatrak" się kręci i przez cylindry "dmucha" nie ma możliwości zagrzania nawet powyżej 80 st. Sprawdź wskaźnik (szczególnie jak nie jest oryginalny) i czujnik - może "zwiera" do masy...

Opublikowano

 czy cylindry masz czyste , zaolejone nie odprowadzają tak temperatury , druga sprawa może przesłona na wentylatorze założona jest i zmniejsza przepływ powietrza , naciąg paska  , lub zły czujnik, przy 120 C olej by się gotował 

Opublikowano

Mój też się grzał do 100*C dochodziło ale zmieniłem mu pierścienie wskaźnik i czujnik i na razie nie widzę żeby żeby się grzał teraz w żniwa to pokaże przyjdą podorywki i się zobaczy a jak nie to zestawy mnie czekają i szykowanie silnika

Opublikowano

Właśnie czyscilem cylindry specjalnym środkiem do mycia silników więc nietedy trop. A czujnik był niedawno zakładany nowy a jak by się zwarlo do masy to by się chyba spelil wskaźnik.

Opublikowano

Jakby się zwarło do masy to po włączeniu "wyłącznika masy" wskaźnik szedłby od razu do końca skali nawet bez uruchamiania silnika. Jeśli czujnik nowy to obstawiałbym brak "kompatybilności" czujnika i wskaźnika. Należałoby wykonac pomiar temperatury oleju zewnętrznym termometrem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v