Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,problem polega na tym,że gdy podniosę przyczepę lub inne urządzenie podpięte pod hydraulikę do maksymalnego położenia to nie chce mi potem opuścić dane urządzenie w pozycji pływającej,dodam że dzieje się tylko wtedy kiedy dane urządzenie jest w maksymalnie podniesione, gdy nie jest do końca uniesiona przyczepa czy inne urządzenie to opuszcza idealnie, dzieje się tak w MF 3125

Opublikowano

zawsze używasz jednego gniazda?? czy  próbowałeś w innych?? u mnie też się tak dzieje w jednym złączu. uważam że to wina szybkozłącza jak jest duże ciśnienie oleju to blokuje się przepływ w ogóle miałem takie przypadki ze nowe złącza się blokowały i to przy normalnym użytkowaniu. złącza z różnych firm nie są dopasowane i mają różną przepustowość i się blokują 

Opublikowano

Ja wymieniłem gniazda szybkozłącza na nowe i problem znikł. Po rozebraniu starego okazalo się , że pękła tam taka tulejka co dociska sprężynke

Opublikowano (edytowane)

Wymieniales gniazda na jakies ori ? Moze pasuja jakies proste gniazda np jak te montowane w nowych zetorach/ursusach, ktore trzeba odciagnac przy podpinaniu. Pytam bo moje niestety strasznie ciekna i najchetniej bym je wykrecil wszystkie i zastapil najprostszymi.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Standardowe maja tak jak wyczytalem m22x1,5 czyli cos takiego bedzie bez problemu pasowac ? :

http://allegro.pl/zlacze-hydrauliczne-euro-gniazdo-m22x1-5-gwarancja-i5035561083.html

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v