Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Teraz juz nie kupisz 6170r,tylko 6175r z AdBlue,przez co roznica jest jeszcze wieksza,okolo 40-50tysiecy netto w podobnym (dopowiem czemu nie takim samym) wyposazeniu. Trzeba jednak liczyc ze niektorych opcji ktore sa w R,nie ma w M. Duzo wygodniejsza kabina w R. Niektore rzeczy bedace standartem w R sa opcja dodatkowa w M (lub sa niedostepne)

 

 

PS: O ile sie nie pospieszysz to i "eMke" bedziesz mial z Adblue,pewnie drozsza niz teraz.

Edytowane przez Maciek1337
Opublikowano

zalezy.. mozesz kupic za 350,mozesz za 400,mozesz i za 450 i wiecej. Z oska miekka,tuzem,dobrymi kapciami, skrzynia AQP eco (bo Dd albo AP to +30tysi),4 pary wyjsc,oswietlenie 360 itd itp z 380-400 netto trzeba dac

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Powiem Ci tak, jeśli masz troszeczkę kasy na wydanie to bierz R, w końcu to  Premium segment wyżej, co za tym idzie komfort pracy lepszy. Jeśli chcesz pogadać o wyposażeniu to pisz na PW. Moge Ci coś podpowiedziec. a co do cen to nie ma co strzelać, najlepiej usiąść z dilerem i przeprowadzić konkretną rozmowe i  naprawdę można utargować spore kwoty. Zapytaj ile wynosi koszt brutto i spróbuj utargować 20% ceny brutto. jak utargujesz to powinieneś być zadowolony z oferty ;) 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

*koszt katalogowej ceny brutto.
to co wchodzi w full wersje tej 150r ?

Opublikowano

W JD jest Program do wyceniania Ciągników. Każdy dealer ma swój rabat i swoją marże ale nie spotkałem się żeby kiedykolwiek było to 20 % Ciągnik wyceniony 200000 kupić za 160000 jak dla mnie bardzo dziwne. Marża 20% jet kilkukrotnie większa od marży którą pozwala nakładać JD. 

Opublikowano

Amortyzacja kabiny, TLS+, lusterka elektryczne, TUZ, skrzynia DD, hydraulika już ta najlepsza chyba 4 wyjścia, mocniejsza pompa hydrauliczna, full xenon, koła 650tył na 600 przód, nie wiem co tam jeszcze, sporo tego było

A jak sądzicie która skrzynia będzie lepsza AP czy DD ??

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

W JD jest Program do wyceniania Ciągników. Każdy dealer ma swój rabat i swoją marże ale nie spotkałem się żeby kiedykolwiek było to 20 % Ciągnik wyceniony 200000 kupić za 160000 jak dla mnie bardzo dziwne. Marża 20% jet kilkukrotnie większa od marży którą pozwala nakładać JD. 

 

 

Hehe ;d nie bedę wchodzi z Tobą w gadkę ;)

zaczerpnij trochę informacji i przeczytaj moją wypowiedź ze zrozumieniem a potem komentuj kolego ;)

bez odbioru. 

Amortyzacja kabiny, TLS+, lusterka elektryczne, TUZ, skrzynia DD, hydraulika już ta najlepsza chyba 4 wyjścia, mocniejsza pompa hydrauliczna, full xenon, koła 650tył na 600 przód, nie wiem co tam jeszcze, sporo tego było

A jak sądzicie która skrzynia będzie lepsza AP czy DD ??

 

JD 6140R. Wyposażenie: 
- Elektrozawory
- Elektryczne lusterka 
- Klimatronik 
- 2x kogut 
- AutoQuad Plus Eco Shift 
- Full ksenon 
- Mocniejszy alternator 
- Mocniejszy akumulator
- Hebel 
- Błotniki skrętne 
- Hydrauliczne cięgło 
- Opony przód 540
- Opony tył 650 
- Dotykowy wyświetlacz 
- Radio 
- Siedzenie pasażera 
- Tuz przód
- Balast 1100kg 
- System  podgrzewania paliwa 
- Sygnał cofania 
- TLS
- Pakiet zimnego startu - ogrzewanie silnika 
- Zaczep transportowy automatyczny 
- Kabina amortyzowana 
- Gniazdo 230 V
- iTEC - zarządzanie na uwrociach
- sterowanie hydrauliką z błotników
- Immobilizer 
 
Jak myślisz jaka cena tego
Edytowane przez Niewielkilecznieduzy
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

hehe sorry pomyłka, juź poprawione ;) 

Edytowane przez Niewielkilecznieduzy
Opublikowano

moim zdaniem nowe ciągniki czy kombajny to max na 5 lat i zmiana bo po tym czasie juz elektronika zaczyna szalec a nawet juz wcześniej, w mojej okolicy przynajmniej tak jest , znajomy kombajny co 2 sezony bo później na nich stratny , moze cos w tym jest :D

Opublikowano

Bajki opowiadasz. Przez pierwsze 2  - 3 lata na nowych maszynach, samochodach największa strata. Jak ktoś prowadzi księgowość to się nawet nie zamortyzuje. Minimum 4 lata musi być. Co 5 lat to szybciej uwierzę. Bo raz, że amortyzuje się w księgowości. A dwa można nowy kopic na jakiś program unijny.

Opublikowano

na takim obszarze to wziąłbym np. Claas lexion ale pamiętajmy że temat nie jest o bajkach, kombajnach i hektarach a o różnicy między M a R... sam jestem ciekaw która skrzynia jest lepsza Direct Drive czy AutoPowr w 6150r. Ostatnio jeździłem 6140M i chcieli za niego 270 tysi (chyba netto). za 6150M trzeba było dopłacić chyba 10 tyś... 

Gdyby ktoś chciał wmówić mi że opowiadam bajki czy coś podobnego to powiem szczerze że lepiej wiem co słyszałem  :) 

Pozdrawiam :) !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v