Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Silnik po kapitalnym remoncie, włącznie z głowicą, korbowodami. Przed pójściem w pole pochodził parę godzin. Jedyne co było widać to trochę oleju na kolektorze, co jakoś szczególnie nie wprawiło mnie w zadziwiwienie, bo w końcu po remoncie, więc musi się wszystko "ułożyć". W polu kopcił na biało. Na max obrotach mniej, przy wysypywaniu z komina szły kłeby białego dymu. Przed wyjazdem olej troszkę ponad górny stan. Po powrocie, kiedy wystygł sprawdziłem i ledwo bagnet zamoczył się. Ma ktoś pomysł co jest grane ?

Pompa z wtryskami po regeneracji 50 godzin temu, nawet nie. Co może być przyczyną ?

Opublikowano

Gdzieś koło tego. Turbina w tamtym sezonie zmieniona była. Temperatura okej była wody i oleju. Nie grzał się. Odgłos silnika też normalny.


A co do remointu to był wykonany przez mechanika. Dodam jeszcze że głowica robiona, wał nominał, mierzony blok, korbowody robione, nowe słupki.

Opublikowano

Filtry wyciągane i czyszone przed każdym wyjazdem. Poza tym gdy masz filtry zatkane, to silnik zaczyna przebierać. Zawór wymienili jeden w głowicy.

Turbina potrafi wyssać aż tyle oleju gdyby było coś nie tak z nią ?

Jeszcze jedno, czy wogóle możliwe, że przy tzw "układaniu" się i docieraniu silnika możliwe są takie straty oleju ?

Opublikowano

Woda w oki stanie. W czasie pracy olej 80, woda 70 stopni w słabym rzepaku w niezbyt gorący dzień.


Jutro patrzę turbinę i raczej pompa będzie źle ustawiona. Wtryska też wyciągnę

Opublikowano

Mi po remoncie palił 3 litry oleju dziennie i z roku na rok co raz więcej,sprzedałem go ale podejrzewam prowadnice zaworów bo turbo suche było

Opublikowano

U mnie nowy Super (w 1988) brał ok. 5l oleju na dzień (musieliśmy dolewać na polu), przyjechał nawet gość z Andrychowa i do czasu dotarcia pierścieni (ok 40h) zwrócili za olej. Chodzi do dzisiaj i nie bierze oleju.

Opublikowano

toorano bo wtedy były porządne pierścienie a teraz zmieniałem w swoim 524 pierścienie bo stare przegrzane i zdarte były to się docierał 50 godzin i wypalił 15 l. oleju a właściwie wyrzucił przez wydech.teraz został przepalony porządnie tzn. przez ponad godz. pełny gaz z włączoną mlucarnia i efekt jest taki że przestał kopcić praktycznie.

Opublikowano (edytowane)

Kobra89 wiesz wogóle o czym mowa i jak silnik w rekordzie wygląda ?. Pilnuj swoich remontów i głupie uwagi zachowaj dla siebie.

Problem rozwiązany. Turbina wymieniona i jest oki.


Ps. Panowie nawet nie wiem jak dobry silnik, to przy takiej pracy jaką wykonuje, ubytki oleju zawsze są i będą. Kłopot zaczyna się wtedy kiedy zaczyna "brać" trochę za dużo. U mnie turbo regenerowane w tamtym roku i to nie w jakiejś prywaciarskiej przysłowiowej stodole. Jak widać, nie wytrzymało za długo.

Edytowane przez Wojtek1609

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Zdzichsiemacho
      Witam szanowne grono, chciałbym zmierzyć kompresje w silniku bizona, w internecie jest sporo zestawów ale typowo do samochodów, konstrukcja montażu wtryskiwacza w bizonie, na pierwszy rzut oka wyklucza użycie takich zestawów. łapka która trzyma wtryskiwacz równocześnie trzyma też  wałek od popychaczy. w tych zestawach jest uchwyt w kształt litery H i nie widzę możliwości zamontowania  go w silniku bizona, myślałem żeby nabyć jakiś wtryskiwacz i przerobić go na adapter.  Poradzicie cos? Pozdrawiam
    • Przez APPACZ1
      witam Bizon rekord wyrzuca sita od wczoraj wieczora wymieniłem 3 pręty którymi mocuje się sita praktycznie nie da się kosić co parę hektarów pręt z dwóteownikiem lądóją w żmijce od podajnika kłosowego czy konieczne jest wymienienie kosza sitowego jaka jest przyczyna czy można to jakoś obdziadować by żniwa dokończyć miał może ktoś taką sytuację
    • Przez GrzegorzSzynal
      Witam!
      Drodzy forumowicze posiadam heder nowego typu do kombajnu Bizon Z056 napędzany jednym wałkiem. Chciałem zakupić kilka części, lecz w żadnym katalogu pdf  dostępnym w sieci jak i w wersji papierowej nie jest rozrysowany napęd na jeden wałek. Mam ogromną prośbę do posiadaczy katalogu od Rekorda o udostępnienie dwóch stron wersji pdf lub nawet zdjęcia rysunku i nr katalogowych. Chciałem porównać numery katalogowe przed zamówieniem części zamiennych. Domyślam się, że jeżeli Rekordy wychodziły z takimi hederami to właśnie katalog to uwzględnia. Podaję e-mail i liczę na waszą pomoc.
      szynalek@o2.pl
      Pozdrawiam.
    • Przez PawcioN
      witam może ktoś mi podpowie jak ustawic bizona do koszenia jęczmienia ozimego problem w tym ze sa duze straty 
    • Przez pawlik794
      Witam , muszę wymienić łożysko na wałku weĵścowym do zwolnicy ( z bębnem hamulcowym)  czy da się rozpołowić obudowę bez odkręcania jej od  wspornika ?
      Odpowiem potomnym, trzeba całość odkręcić od kombajnu bo półoś mocująca przednie  koło musi być rozkręcona od tyłu, dopiero rozejdą się połówki obudowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v