polskirolnik25

Biegi szosowe.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, mam problem z biegami szosowymi. Po przełożeniu z biegów polowych na szosowe, biegi nie trzymają i po przejechaniu góra 5m wywala szosowe. Śrut i sprężyny były zmieniane na jesieni. Dodam że po przekładaniu biegów polowe-szosowe i 2,4,6,II red sprzęgło nie odbija do końca. Jaka jest tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamekx    1

Trzeba sprawdzić i ustawić listwę blokującą wodziki, tam jest śruba regulacyjna( listwa, popychana jest cięgłem zamocowanym na sworzniu pedału sprzęgła), zazwyczaj sprzęgło nie odbija do końca jeśli bieg do końca nie wejdzie lub listwa jest źle ustawiona. Co do wyskakujących biegów szosowych, pierwsze co trzeba sprawdzić to tę listwę, a drugie( u mnie tak było) koło za mało się zazębiało i wyrobił się przez to jego  brzeg( a ta zębatka niestety jest dość wąska), co powodowało odpychanie jednego koła od drugiego, dlatego przy remontach warto sprawdzić jak bardzo się zazębia i ew. to skorygować(regulacja na wodziku od szosowych/polowych. Ale... to już trzeba pokrywę zdjąć, a to więcej roboty, należałoby dokładnie sprawdzić aby na darmo nie rozbierać.

 

Pierwsze co trzeba sprawdzić przy wyskakujących biegach, to listwę blokującą wodziki, gdyż to ona je trzyma, kulki mają w tym mniejszy udział. Jeśli sprzęgło do końca nie odbija, to z pewnością z tym jest coś nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Zastanawiam się nad małym remontem władka Do wymiany z ważniejszych rzeczy by były głowice, cylindry i tłoki z pierścieniami Uszczelki itp wedle potrzeby
       
      Zastanawiam się teraz nad zakupem części Czy brać niby oryginały czy może kupić wszystko od Ledy ? Mój ciągnik jest z roku 1980
      Ma ktoś jakąś wiedzę odnośnie pasowania części z Ledy do władka z lat 80-tych ?
    • Przez Polacek
      Jak najlepiej ustawić zawory kręcić wałem , odkręcić przewód paliwowy przy wtrysku i wtedy gdy pojawi sie paliwo ustawiać ? Taki sposób chyba jest ok ale musi być dobrze ustawiony kąt wtrysku prawda ? Lub wykręcić wtryskiwacz i np śrubokrętem ustalić najwyższy punkt tłoka i wtedy ustawiać ?  chyba ze najpewniejsze jest ustawianie na znaki na kole pasowym ? Standardowy pierwszy cylinder to ten najbliżej rozrzadu czy ruskie coś pomieszali ?
    • Przez pawelsax
      Ponieważ ma przeźroczysty wężyk to widać że paliwo cofa z przelewu w stronę wtryskiwaczy, czy tak ma być? Po dłuższym postoju zapowietrza się i nie reaguje na dodanie gazu tylko powoli wchodzi na obroty i tak kilku krotnie.
    • Przez Mlody411
      Witam proszę o pomoc, kupiłem ostatnio władimirec t25 i mnial urwano dzwignie rozdzielcza, kupiłem nowo wymienilem ale wajcho ruszyć nie można jak by bylo cos zablokowane. Pierwsza wajcha działa od podnoszenia belek, niestety drugo ruszyc nie można. Proszę o podpowiedz co sie mogło stać i czy warto to naprawiać czy kupić nowy
    • Przez Budzu321
      Witam zrobilem remont generalny silnika w t-25 i ile trzeba go docierac???
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.