Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z opuszczeniem ramion podnośnika. Pracowałem ostatnio z spychem od dt'a i odstawiłem ciągnik do garażu z maksymalnie podniesionym spychem. Problem jest w tym że nie mogę w ogóle opuścić, tak jakby zaciął się rozdzielacz. Jest jakiś sposób żeby opuścił?? Podniesienie ramion  odpada bo nie dość że są maksymalnie podniesione to jeszcze spych waży ponad 500kg.

Opublikowano

A jak próbujesz podnieść, to coś się dzieje? Czy też nic? Bo chyba faktycznie coś z rozdzielaczem będzie. Tak czy inaczej hydraulika to nie elektryka i bez spuszczenia płynu chyba się nie obejdzie...Bez tego raczej spychacza nie opuścisz.

Opublikowano

Sorki że tak długo nie odpisywałem, ale brak czasu daje się we znaki... Wykręciłem siedzenie i podłogę w kabinie i okazało się że przyciął się ten pneumatyczny słowniczek od podnoszenia ramion podnośnika na samą górę, Wcisnąłem go palcem lekko do środka i wszystko powróciło do normy. Jak na razie podnosi i opuszcza bez najmniejszych problemów. Dzięki za rady ;)

Opublikowano (edytowane)
 

no ,racja ! Jest chyba w każdym a nikt go nie wziął pod uwagę . Jak już masz go na widoku to przydałoby się go przesmarować albo rozebrać i oczyścić ( elementy aluminiowe zarówno tłok jak i obudowa korodują ) .Jak się  raz zaciął  to się zatnie ponownie chyba ,że sprężyna ściągająca  już w kiepskim stanie ?

 
 
 
 
 
Edytowane przez DarekD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v