Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
demon17    1

Witam, mam problem z opuszczeniem ramion podnośnika. Pracowałem ostatnio z spychem od dt'a i odstawiłem ciągnik do garażu z maksymalnie podniesionym spychem. Problem jest w tym że nie mogę w ogóle opuścić, tak jakby zaciął się rozdzielacz. Jest jakiś sposób żeby opuścił?? Podniesienie ramion  odpada bo nie dość że są maksymalnie podniesione to jeszcze spych waży ponad 500kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fig8man    0

A jak próbujesz podnieść, to coś się dzieje? Czy też nic? Bo chyba faktycznie coś z rozdzielaczem będzie. Tak czy inaczej hydraulika to nie elektryka i bez spuszczenia płynu chyba się nie obejdzie...Bez tego raczej spychacza nie opuścisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60
 

masz w nim zewnętrzny siłownik i przewodem z tego siłownika możesz spuścić olej a ramiona opadną

 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

demon17    1

Sorki że tak długo nie odpisywałem, ale brak czasu daje się we znaki... Wykręciłem siedzenie i podłogę w kabinie i okazało się że przyciął się ten pneumatyczny słowniczek od podnoszenia ramion podnośnika na samą górę, Wcisnąłem go palcem lekko do środka i wszystko powróciło do normy. Jak na razie podnosi i opuszcza bez najmniejszych problemów. Dzięki za rady ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60
 

no ,racja ! Jest chyba w każdym a nikt go nie wziął pod uwagę . Jak już masz go na widoku to przydałoby się go przesmarować albo rozebrać i oczyścić ( elementy aluminiowe zarówno tłok jak i obudowa korodują ) .Jak się  raz zaciął  to się zatnie ponownie chyba ,że sprężyna ściągająca  już w kiepskim stanie ?

 
 
 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.