Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
demon17    1

Witam, mam problem z opuszczeniem ramion podnośnika. Pracowałem ostatnio z spychem od dt'a i odstawiłem ciągnik do garażu z maksymalnie podniesionym spychem. Problem jest w tym że nie mogę w ogóle opuścić, tak jakby zaciął się rozdzielacz. Jest jakiś sposób żeby opuścił?? Podniesienie ramion  odpada bo nie dość że są maksymalnie podniesione to jeszcze spych waży ponad 500kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fig8man    0

A jak próbujesz podnieść, to coś się dzieje? Czy też nic? Bo chyba faktycznie coś z rozdzielaczem będzie. Tak czy inaczej hydraulika to nie elektryka i bez spuszczenia płynu chyba się nie obejdzie...Bez tego raczej spychacza nie opuścisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64
 

masz w nim zewnętrzny siłownik i przewodem z tego siłownika możesz spuścić olej a ramiona opadną

 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

demon17    1

Sorki że tak długo nie odpisywałem, ale brak czasu daje się we znaki... Wykręciłem siedzenie i podłogę w kabinie i okazało się że przyciął się ten pneumatyczny słowniczek od podnoszenia ramion podnośnika na samą górę, Wcisnąłem go palcem lekko do środka i wszystko powróciło do normy. Jak na razie podnosi i opuszcza bez najmniejszych problemów. Dzięki za rady ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64
 

no ,racja ! Jest chyba w każdym a nikt go nie wziął pod uwagę . Jak już masz go na widoku to przydałoby się go przesmarować albo rozebrać i oczyścić ( elementy aluminiowe zarówno tłok jak i obudowa korodują ) .Jak się  raz zaciął  to się zatnie ponownie chyba ,że sprężyna ściągająca  już w kiepskim stanie ?

 
 
 
 
 
Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darecki99
      Chcem poruszyć temat przedniego mostu w proximie power . Ciągnik jest z 2015r  ostatnio moja uwaga przykulo rozłączanie przedniego napędu a mianowicie mocno wyczuwalne szarpniecie   w trakcie wyłaczania . Czasami wyłaczy sie delikatnie w szczegolnosci kiedy w momencie przełączania lekko przygazuje i ujme gazu a czasem jest taki mocny stukot jakby młotkim stuknoł. Jak to u was wyglada .? Czynność tą wykonujecie na postoju czy w trakcie jazdy . Jakoś wczesniej nie zwracałem na to uwagi , ale teraz troszkę mnie to niepokoi . Dodam ze mam zetora 5340 z mostem carraro i tam tez wyczuwalny jest moment rozłaczania napedu  ale nie słychac takiego walniecia .
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Przez michal009
      Proszę o uwagę na co zwrócić uwagę podczas oglądania przed zakupem Zetora 8441? 
       
      Planuję zakup tego ciągnika i w najbliższym czasie wybieram się obejrzeć kilka modeli. Z racji, że nie miałem takiego, ani podobnego modelu, zdjęcia ze wskazanymi miejscami do sprawdzenia mile widziane. Pytam co mogę sprawdzić samemu, bo jak już wytypuję konkretny egzemplarz, to zabiorę ze sobą mechanika i niech jeszcze zerknie fachowym okiem. 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.